Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

<<

Lolita

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 23 Feb 2014 09:26

Bericht 09 Apr 2014 09:48

hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Hi,

Ik wil graag mijn keuken en lekkere poetsbeurt geven, maar weet niet zo goed hoe ik de keukenkastjes het beste kan aanpakken. Ze zijn wit in hoogglans. Iemand een goede tip m.b.t schoonmaakmiddel? Wat NIET te gebruiken of juist wel....ben het type dat halverwege de keuken merkt dat de glans er afgeschrobd is :smile:
<<

Anoniem70

Bericht 09 Apr 2014 09:49

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Met water en microvezel doekjes.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 09 Apr 2014 10:24

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Dasty!!!! En een microvezeldoekje :hulde:
30-04-2017
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 09 Apr 2014 11:22

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Bij mij werden de microvezeldoekjes juist heel erg afgeraden, deze maken kleine krasjes op hoogglans.
Hier werd geadviseerd om de simpelste gele en blauwe doekjes te gebruiken, omdat deze niet krassen.
Een om met een mild sopje schoon te maken en de ander om het mee droog te wrijven.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2014 11:24

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Zoals Dennenappel. Met simpele gele doekjes afnemen en met een andere weer droogwrijven.
<<

Anoniem30

Bericht 09 Apr 2014 15:01

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Met hydrofiel luier droog wrijven! Die werken het beste/fijnste, ook voor spiegels enz. Dasty raad ik af op hoogglans...
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 09 Apr 2014 17:12

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Schoonmaken met een drupje afwasmidden (onvet) en een spiegeldoekje! Geen strepen en geen krassen.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 09 Apr 2014 17:53

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Glassex
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 09 Apr 2014 17:57

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Voor mijn hoogglans witte meubels gebruik een sopje met schoonmaakmiddel en een idd een simpel doekje, en droog ik het na met een theedoek. En als er iets kleins schoongemaakt moet worden, gebruik ik een glorixdoekje.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Apr 2014 19:23

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Mijn eerste ingeving is glassex en een theedoek.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem50

Bericht 09 Apr 2014 19:51

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Mijn keuken spuit ik altijd in met Cif Cuisine, neem het af met een sopje en droog het na met een droge theedoek. Mijn keuken is dan weliswaar geen hoogglans, maar die van mij streept behoorlijk als ik hem niet na droog.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 10 Apr 2014 07:35

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Wij kregen bij onze salontafel het advies op te passen met veel en vaak Glassex gebruiken omdat er dan een blauwige gloed op kan komen.

Ik heb speciaal schoonmaakspul van de meubelzaak voor hoogglans en daar doe ik de salontafel en de keuken mee, ik wrijf het er op met een zachte handdoek (oude) en heb geen krassen of strepen. Ik kan nu helaas niet kijken hoe het heet.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Lolita

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 23 Feb 2014 09:26

Bericht 13 Apr 2014 21:38

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Dank dames!

Voor nu begonnen met een sopje en doekje en ze glimmen weer!
<<

Anoniem 43

Bericht 14 Apr 2014 10:13

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 22 Apr 2014 11:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem74

Bericht 14 Apr 2014 11:33

Re: hoogglans keukenkastjes schoonmaken. HOE?

Glassex geeft idd een blauwe gloed, dat was ook mijn manier van schoonmaken tijdens mijn studententijdperk :)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers