Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Sep 2013 23:07

Re: Datetopic

Dat klinkt goed Jeanette! Spannend!
❤ 7 juni 2018
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 13 Sep 2013 23:08

Re: Datetopic

Bliss, klote is dat hè? :nopompom: Ik heb laatst ook uber zielige zwijmelnummers gedraaid en potjes gejankt. Op zo'n moment kan ik me zo eenzaam voelen. Dikke knuf! :hug:
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 13 Sep 2013 23:09

Re: Datetopic

Ja, ben gewoon zenuwachtig! Voel me net een 16-jarige puber. :nerd:
<<

Mystique

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 14 Sep 2013 00:46

Re: Datetopic

Ik las (en lees) voornamelijk mee en heb dit topic op het vorige forum ook vaak gevolgd. Ik hoop dat er binnenkort een hele leuke man op je pad komt, Bliss! Voor de rest natuurlijk ook :hug:
Maybe the reason why all the doors are closed, so you could open one that leads you to the perfect road
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Sep 2013 04:45

Re: Datetopic

Spannend Jeanette!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 14 Sep 2013 09:36

Re: Datetopic

Ahh Jeanette, spannend! Probeer jezelf te zijn en niet teveel te verwachten, wordt vast hartstikke gezellig!

Bliss :hug:

Ik heb de afgelopen dagen veel met vriendinnen over mijn droomvent gepraat en het komt telkens eigenlijk wel op hetzelfde neer, of ze hem nu persoonlijk kennen of niet: Hij vindt mij leuk, maar het hele gedoe rondom zijn ex (waar ik niet veel vanaf weet en ook niet hoef te weten) heeft hem pijn gedaan en dat zit er nog een beetje. Dus contact blijven houden, maar niet opdringen en hem laten komen. Amai, wat vind ik dat moeilijk! Maar, het is voor een goed doel :thumbup:
<<

Anoniem4

Bericht 14 Sep 2013 09:51

Re: Datetopic

Kowalski schreef:Ahh Jeanette, spannend! Probeer jezelf te zijn en niet teveel te verwachten, wordt vast hartstikke gezellig!

Bliss :hug:

Ik heb de afgelopen dagen veel met vriendinnen over mijn droomvent gepraat en het komt telkens eigenlijk wel op hetzelfde neer, of ze hem nu persoonlijk kennen of niet: Hij vindt mij leuk, maar het hele gedoe rondom zijn ex (waar ik niet veel vanaf weet en ook niet hoef te weten) heeft hem pijn gedaan en dat zit er nog een beetje. Dus contact blijven houden, maar niet opdringen en hem laten komen. Amai, wat vind ik dat moeilijk! Maar, het is voor een goed doel :thumbup:


Heeft hij dat gezegd of denken je vriendinnen dat?
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 14 Sep 2013 10:11

Re: Datetopic

Koko, wat leuk dat je verliefd bent!! Waarom stel je niet voor om een keer wat te gaan drinken. Nu hebben jullie elkaar alleen met uitgaan gezien en over wa gesproken. Dan kom je er waarschijnlijk ook wel achter hoe hij erin staat, en hoef je ook niet te gissen.

Jeanette, wat leuk!!! Heel veel plezier alvast.

Bliss, :hug:
<<

Anoniem59

Bericht 14 Sep 2013 10:17

Re: Datetopic

Argh. Mijn ex-date, waar ik nog steeds bevriend mee ben, belde me gisteravond dronken op... We stopten met daten omdat het allemaal nogal snel ging en dat freakte hem... En hij begon gisteren dus aan de telefoon met zijn dronken hoofd te smeken, dat hij er spijt van had en dat hij niet weet wat hij me kan bieden maar of ik alsjeblieft de huidige date kan dumpen en weer met hem ga, en dat hij deze dingen al een hele tijd denkt maar alsmaar niet gezegd heeft.

En ik vind het klote, want ik geef echt om hem en ik waardeer hem en zijn persoonlijkheid echt enorm!! Maar wat ik hem ook verteld heb: ik ga niet mijn leuke date, waar ik echt heel blij van word en wat misschien wel toekomst heeft, opgeven voor iemand die het zomaar ineens op zijn heupen krijgt en het dan ineens niet meer trekt. Pfff....
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Sep 2013 10:25

Re: Datetopic

En terecht RYW. Lijkt mijn verhaal van gisteren wel. Alleen die kwam ik dronken tegen ipv dat hij me belde.

Geen advies dus hier, enkel: wil je een leuk iemand waarvan je blij wordt of wil je iemand die in een beginstadium (dat alles nog onbezonnen en gemakkelijk moet zijn) al de benen nam...
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 14 Sep 2013 10:26

Re: Datetopic

Bliss, hoe voel je je vandaag?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Sep 2013 10:48

Re: Datetopic

Oh wat irritant, RYW! Brengt zo iemand je misschien toch weer aan het twijfelen, terwijl je net zo blij was met je huidige date. Nou, wat je zegt, ik zou je gevoel niet laten verpesten en lekker met de huidige leukerd doorgaan.

Tab, thanks for asking! Voel me nu wel wat beter, niet meer zo jankerig, maar dat heb ik ook vooral 's avonds. En aangezien het vanavond pas zaterdagavond is... Maar ja, we maken er maar het beste van.

Trouwens, ik kreeg van de week op Paiq (waar ik verder alweer weken/maanden niks meer mee had gedaan) nog wel een leuke 'oneliner' van iemand n.a.v. mijn foto. Hij vond dat ik een fijne uitstraling heb en hij zag iets in mijn foto en dat had ie niet vaak, ofzo. Hij zag er ook wel ok uit geloof ik, dus ik stuurde terug dat ik nu wel erg nieuwsgierig was wat hij dan in mijn foto zag. Nu staat ie in mijn contactenlijst en kijk ik elke avond of ie online is, maar we zijn er steeds niet tegelijk. Hij had nog wel getypt dat ie het me nog wel zou vertellen als we tegelijk online zijn. Ben dus benieuwd nu! Kan zijn foto nu niet meer zien, dus ik weet al niet eens meer hoe hij eruit zag.
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 14 Sep 2013 11:23

Re: Datetopic

Nah, ik kwam donderdag mijn ex-date tegen (die ene waar het best serieus was tot hij op vakantie ging) en het was gewoon echt niet leuk. Zo stom, toen het een paar weken geleden over ging zei hij nog dat hij het super leuk vond om me te blijven spreken en echt graag contact wilde houden. Ik heb toen gezegd dat ik dat te verwarrend vond. We bleven nog wel een beetje appen maar het werd steeds minder, hij deed daarna ook vet bot en kortaf dus ik vond dat al raar. Waarom zeg je dat je het super leuk vindt maar laat je uit alles blijken dat dat niet zo is. Nouja, ik kwam hem dus donderdag tegen en hij deed echt zo stom. Hij had overduidelijk helemaal geen zin om met mij te praten. Dat is toch raar? Ik heb zo veel ex dates en als ik die tegen kom is dat gewoon heel gezellig. Ik snap het ook niet, er is niks voorgevallen ofzo dus hij heeft zover ik weet helemaal geen reden om zo achterlijk te doen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Sep 2013 11:26

Re: Datetopic

Nou, wat stom zeg, Toet! His loss. Maakt het misschien wel makkelijker om hem definitief uit je hoofd te zetten.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem198

Bericht 14 Sep 2013 11:28

Re: Datetopic

Wat balen Bliss dat je je zo rot voelt en ook geen weekendplannen hebt. Had ik dat geweten dan hadden we kunnen meeten!
Lief van je vader dat hij je voorziet van vaderlijkadvies! :hug:

RYW, lekker dan dat je ex date daar nu mee komt. Ik zou je nieuwe date niet laten lopen dat klinkt zo leuk!

Tabbie, jij ook al. :thumbdown:

Toet, wat een rare vogel. Lekker in zn eigen sop gaar laten koken. Mannen ik snap er vaak niks van!

Zo verder ga ik weer weg want ik heb hier niks te zoeken.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 14 Sep 2013 11:30

Re: Datetopic

Oh en Koko, ik lees nu jouw verhaal pas. Wat super leuk! Hoe gaat het nu?
En inderdaad, dat hij nog te veel met zijn ex zit.. Vul je geen dingen voor hem in? (ben ik zelf ook érg goed in altijd haha)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 14 Sep 2013 11:53

Re: Datetopic

Jaaa Toet is weer Toet!
Blijkbaar kan je ex-date de situatie niet goed handelen. Stom dat hij zo raar deed. Ben jij nu wel helemaal klaar met hem?

Koko, niet te veel invullen inderdaad. Misschien is hij wel met zijn ex bezig, maar dan kan hij je dat beter zelf vertellen.

Ik heb niet veel nieuws. Heb twee dates gehad en ook gezoend met een leuke jongen, maar ik voelde er verder niks bij en heb het afgekapt. Er was echt niks mis mee. Hij is slim, grappig en gezellig maar ik voelde niet dat het iets kan worden. Hij was echt teleurgesteld en zei dat zoiets moet groeien en er niet instant kan zijn. Ik heb het toch afgetapt omdat ik zo bang ben dat ik me weer laat meeslepen in iets wat ik eigenlijk niet wil
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 14 Sep 2013 11:55

Re: Datetopic

Nee ik ben niet helemaal klaar met hem, dat probeer ik mezelf wel wijs te maken maar zo voelt het nog niet. Ik vond het ook echt vervelend dat hij zo deed donderdag. Ik kan het geloof ik nog niet goed afsluiten omdat ik hem niet begrijp en ik met veel vragen zit.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 14 Sep 2013 17:16

Re: Datetopic

Rogue schreef:
Kowalski schreef:Ahh Jeanette, spannend! Probeer jezelf te zijn en niet teveel te verwachten, wordt vast hartstikke gezellig!

Bliss :hug:

Ik heb de afgelopen dagen veel met vriendinnen over mijn droomvent gepraat en het komt telkens eigenlijk wel op hetzelfde neer, of ze hem nu persoonlijk kennen of niet: Hij vindt mij leuk, maar het hele gedoe rondom zijn ex (waar ik niet veel vanaf weet en ook niet hoef te weten) heeft hem pijn gedaan en dat zit er nog een beetje. Dus contact blijven houden, maar niet opdringen en hem laten komen. Amai, wat vind ik dat moeilijk! Maar, het is voor een goed doel :thumbup:


Heeft hij dat gezegd of denken je vriendinnen dat?

Hij heeft zelf gezegd dat hij mij leuk vindt, maar dat hij niks wil forceren. En een vriendin van mij kent hem en zegt dat hij dat nog aan het afsluiten is.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 14 Sep 2013 22:28

Re: Datetopic

Char, spannend je date! Hoe ken je de man in kwestie?
Ik zou voor je 1e date vooral iets aandoen waar je jezelf prettig in voelt, dat vind ik toch wel erg belangrijk. Niet over de top gekleed, gewoon een leuke broek met een leuk topje erop…. Niet te ingewikkeld.
Bliss, herkenbaar gevoel… Ik zit ziek te zijn, alleen op de bank. Vind het ook zo erg dat ik soms einde van de dag denk :”ik heb de hele dag met niemand gepraat”…. Kan dan ook in zo’n melodramatische bui komen en zielige liedjes of zielige films opzetten. Dus dikke knuffel!
Enne….ik weet niet waarom het uit is tussen jou en je ex, maar vast niet zomaar, dus…. Hou je sterk he, niet bezwijken voor zijn charmes! ;)
Jeanette, dat klinkt superleuk zeg! Zou toch wel mooi zijn als het na al die tijd dan nu wat kan worden. Ik ga voor je duimen, veel plezier morgen! Wel even laten weten hoe het is gegaan he?
RYW, wat vervelend dat hij nu net belt nu jij al een andere leuke vent aan de haak hebt geslagen.
Hoe hard dan ook, het is een gemiste kans voor hem…helaas pindakaas. Ik zou ook lekker bij je huidige date blijven als dat goed voelt!
Toet, wat is dat nou weer voor vreemd iets? Beetje jammer, vooral omdat er zo te lezen geen aanleiding is voor zijn vage gedrag. Mannen zijn nou eenmaal raaaarrr…..
Kowalski, ik zat een paar maanden terug in dezelfde situatie als waar je date nu in zit, al is het voor mannen vast weer heel anders dan voor vrouwen. Ik was nog bezig met het verwerken van mijn ex, toen er een hele leuke jongen voorbij kwam. We hebben leuk contact gehad, maar het kwam voor mij net nog even te vroeg, ik kon me nog niet voor hem open stellen, hoe leuk hij ook was. Hij bleef tig keer per dag smsen en vragen om een date, dat benauwde mij onwijs. Ik denk dat je het beste gewoon af en toe een appje kunt sturen, het contact warm houden, en dan over een tijdje eens voorzichtig moet voorstellen om wat te gaan drinken ofzo.

Ik lig al sinds gisteren ziek op de bank, maar heb daardoor wel alle tijd om met mijn date te appen. We hebben erg veel heen en weer gestuurd, en hij stuurde dat we al zoveel contact hebben, dat het amper als 1e date voelt. Maar goed, ik moet morgen wel wat beter zijn wil de date door kunnen gaan…
Ik ben trouwens benieuwd; Hij is superleuk, maar qua uiterlijk totaal het tegenovergestelde van waar ik op val (hij is klein en blond, ik val op lange,donkere mannen met stoppelbaardjes )
Zijn karakter is wel onwijs leuk, en denk dat we wat dat betreft echt perfect bij elkaar passen, dus hopen dat ik niet zo’n oppervlakkige doos ben en door zijn uiterlijk heen kan kijken. (nu klinkt het weer alsof hij lelijk is, dat ook weer niet… )
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 14 Sep 2013 23:24

Re: Datetopic

Jane Doe, spannend! Hopelijk voel je je morgen weer goed. En qua uiterlijk, zeker als je hem niet lelijk vindt, zou ik me daar in zo'n vroeg stadium niet druk over maken. Als je iemand echt leuk vindt, zijn die droombeelden vaak makkelijk over boord te zetten. Wat gaan jullie doen?

Toet, wat stom zeg. Kun je hem niet gewoon vragen waarom hij zich zo raar gedraagt? Jammer dat het niets geworden is tussen jullie, maar daarom kun je toch nog wel normaal met elkaar omgaan?

RYW, goed van je dat je je niet helemaal van je stuk hebt laten brengen. Maar mocht het nou toch niets worden met je huidige date, krijg je hier dan spijt van? Helaas pindakaas is natuurlijk makkelijk rationeel te zeggen, maar als je iemand leuk vindt,zijn zulke dingen toch wel wat ingewikkelder.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 15 Sep 2013 07:41

Re: Datetopic

JaneDoe schreef:Kowalski, ik zat een paar maanden terug in dezelfde situatie als waar je date nu in zit, al is het voor mannen vast weer heel anders dan voor vrouwen. Ik was nog bezig met het verwerken van mijn ex, toen er een hele leuke jongen voorbij kwam. We hebben leuk contact gehad, maar het kwam voor mij net nog even te vroeg, ik kon me nog niet voor hem open stellen, hoe leuk hij ook was. Hij bleef tig keer per dag smsen en vragen om een date, dat benauwde mij onwijs. Ik denk dat je het beste gewoon af en toe een appje kunt sturen, het contact warm houden, en dan over een tijdje eens voorzichtig moet voorstellen om wat te gaan drinken ofzo.


Dankjewel! Ik ben dus ook bang om hem te benauwen, hoe leuk ik hem ook vind. Ik zou het liefste de hele dag door berichtjes sturen en heb al 10x willen vragen of hij mee uit wil, maar ik houd me in. Ik ben inderdaad om hem, net zoals bij jou, te benauwen als ik nu al iets vraag (al kan 1x vragen of hij dat wil misschien geen kwaad, maar toch) en dat zou heel jammer zijn. Ik probeer maar in m'n achterhoofd te houden dat ik meer kans maak als ik hem even de rust gun :angel:

Beterschap JD, hopelijk kan je date doorgaan, ik ben benieuwd!
En Toet, zoals het nu bij jou gaat krijg ik echt weer even dat gevoel van 'mannen :confused: !'. Beetje kinderachtig om je zo te gedragen hoor, oké dat het niet echt iets wordt/is geworden, maar je kunt toch gewoon met elkaar omgaan!?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 15 Sep 2013 09:39

Re: Datetopic

JD, ik ken hem via internet. En een beetje heen en weer mailen vind ik helemaal niet eng. Maar ik moet mezelf nu min of meer dwingen om een keer op date te gaan. Ik denk dat het qua kleding een gekleurde skinny met een leuke top wordt. Dan bewaar ik mijn andere kleding voor als er een volgende keer komt:p
Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt. Heel veel plezier op je date!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 15 Sep 2013 12:30

Re: Datetopic

Een gekleurde skinny is leuk, Char!

Hoop dat je je vandaag beter voelt en dan gewoon lekker lol maken. Btw. Oppervlakkig of niet...als je hem niet wilt zoenen, dan is hij gewoon voor de friendzone :D
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 15 Sep 2013 16:29

Re: Datetopic

Zo er is weer veel geschreven.

Kowalski en ryw wat leuk om jullie verhalen te lezen.
Toet wat een rare reactie. Kom je hem nog vaak tegen?
JD en char veel plezier bij jullie date!
Bliss je gevoel is heel herkenbaar.

Ik ben nu een jaar vrijgezel en buiten een paar dates om, is er echt niets gebeurd in dat jaar. Nu voel ik mij dus best een kneus. Maar goed aan de andere kant weet ik ook dat ik er niet echt voor open stond. Moest de relatie met mijn ex een plekje geven en mijn vader werd natuurlijk ziek en is overleden. Maar nu ben ik er toch echt wel aan toe om weer eens leuke dingen te doen met een mannelijk persoon.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers