Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kennis haar baby in buik overleden :(

<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 12 Apr 2014 11:46

Kennis haar baby in buik overleden :(

Ik heb gisteren te horen gekregen dat een kennis van mij ( 20 weken zwanger ) haar baby is overleden in haar buik. Echt een vreselijk nieuws en moet er de hele dag aan denken. Heb er vannacht zelfs over gedroomd :snik: Ik wil haar een mooi kaartje sturen met wat andere woorden dan "gecondoleerd"en "sterkte", iemand wat tips? Ik zat zelf te denken aan een gedichtje, maar waar vindt ik zulke gedichtjes?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Apr 2014 11:57

Re: Kennis haar baby in buik overleden :(

Wat verdrietig Mida, gecondoleerd.

Ik vind dit altijd een erg mooi gedichtje:

Afbeelding

Las verder nog deze quote: 'Geen kind is zo aanwezig als het kind dat wordt gemist'

Als je googlet vind je nog veel meer
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Apr 2014 14:03

Re: Kennis haar baby in buik overleden :(

En misschien haar tippen over earlybirds?
<<

Anoniem272

Bericht 12 Apr 2014 17:01

Re: Kennis haar baby in buik overleden :(

Wat naar. Moeilijk he, woorden schieten tekort. Een goede vriendin van mij is in maart haar zoontje verloren met 30 weken zwangerschap. Daar is ook nog ergens een topic over. Vooral dàt er kaartjes kwamen vond ze heel fijn. Laat van je horen, dat is belangrijk. Ik kom net bij haar vandaan toevallig. Ze vindt het erg fijn dat mensen het hebben kunnen opbrengen om naar (foto's van) hun zoontje te kijken en ze hoort graag hoe mooi hij is. Ze is ook gewoon een trotse moeder en heeft dat,graag benoemd. Stichtingen die foto's komen maken wordt vanuit het ziekenhuis getipt dus daar hoef je niet over te beginnen hoor.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 12 Apr 2014 17:07

Re: Kennis haar baby in buik overleden :(

Het is een vriendin waar ik heel lang geen contact meer mee heb gehad. Zij liet het altijd maar links liggen. Ik was altijd degene die contact moest zoeken. Sinds november was ik er helemaal flauw van en heb ik zelf niks meer van me laten horen. Maar toen ze dit appte kreeg ik echt tranen in mijn ogen. Een vriendin waar ik zoveel mee heb beleefd, zowel leuke al geen leuke dingen. En dan nu dit..... pfff
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem272

Bericht 12 Apr 2014 17:13

Re: Kennis haar baby in buik overleden :(

Pfoe, dan lijkt het me extra lastig voor jou hoe je moet reageren! En zelf een baby in huis, dan laat zoiets je niet koud nee :( Jij ook sterkte. Lief dat je erover nadenkt wat je voor haar kunt doen, ook al was jullie contact niet zo goed de laatste tijd. Alle steun is vast welkom. Mijn vriendin vindt het trouwens heel fijn om met een andere jonge moeder over de situatie te praten omdat ik toch meer snap van hormonen, bevallingen etc.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 13 Apr 2014 12:55

Re: Kennis haar baby in buik overleden :(

Ik laat het nu eerst even voor wat het is en neem later deze week weer contact met haar op. Ik stuur haar morgen een kaartje.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem 49

Bericht 13 Apr 2014 13:03

Re: Kennis haar baby in buik overleden :(

www.gedachten-gedichten.nl vind ik ook altijd mooie gedichtjes op staan, weet niet of er ook wat op staat met betrekking tot deze situatie, maar je zal altijd kunnen kijken natuurlijk.
<<

Anoniem187

Bericht 13 Apr 2014 13:10

Re: Kennis haar baby in buik overleden :(

Ik zou geen standaard gedichtje erop schrijven. Schrijf iets uit je gevoel, iets wat je meent. Gewoon een verhaaltje. Dat maakt het zoveel persoonlijker en (in mijn ogen) veel mooier.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 13 Apr 2014 13:29

Re: Kennis haar baby in buik overleden :(

Ik ga er mijn eigen draai aan geven
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jefi, Kira, Thunder