Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pfff volgens mij is de thermostaat van mijn lijf stuk...

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Apr 2014 18:32

Pfff volgens mij is de thermostaat van mijn lijf stuk...

Want ik heb het alleen maar warm de laatste tijd. Terwijl ik eigenlijk altijd een ontzettende koukleum was. Zweten deed ik nooit, zelfs met sporten nauwelijks. Nu loop ik een rondje met de hond en ik zweet me kapot. Op mn hoofd, rug en borsten. Vannacht was het 5 graden en ik zat in een vestje op de fiets en had het nog bloedheet. Het gaat echt van kwaad tot erger lijkt wel...

Komt iemand dit bekend voor? Lijkt me zo stom om voor naar de dokter te gaan...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem50

Bericht 12 Apr 2014 18:37

Re: Pfff volgens mij is de thermostaat van mijn lijf stuk...

Misschien een hele domme vraag, maar is er iets waarvan je moet ontwennen?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Apr 2014 18:39

Re: Pfff volgens mij is de thermostaat van mijn lijf stuk...

Nee, niks. Mijn vorige AD heb ik in januari al afgebouwd...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 12 Apr 2014 18:40

Re: Pfff volgens mij is de thermostaat van mijn lijf stuk...

Ik!
Maar kan bij mij te maken hebben met dat ik al vanaf januari constant verkouden/ziekig ben... maar de laatste dagen lijkt het idd steeds erger te worden :( ik lees even mee!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem50

Bericht 12 Apr 2014 18:41

Re: Pfff volgens mij is de thermostaat van mijn lijf stuk...

Ik heb het alleen als ik ergens van moet ontwennen, anders zweet ik ook niet. Dus ik dacht, misschien is dat het.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Apr 2014 19:50

Re: Pfff volgens mij is de thermostaat van mijn lijf stuk...

Je kunt ook even met de assistente bellen natuurlijk. Ik heb geen idee wat het is, maar slik je nu andere medicatie? want daar kan het natuurlijk misschien wel bij horen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 13 Apr 2014 01:11

Re: Pfff volgens mij is de thermostaat van mijn lijf stuk...

Ja, ik heb wel andere medicatie idd. Zal het eens met de psychiater overleggen. Die assistentes bij de huisarts zijn namelijk zo ontzettend vervelend...die luisteren echt maar half en kramen zo vaak onzin uit dat ik tegenwoordig van ellende alles mail...haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Apr 2014 10:45

Re: Pfff volgens mij is de thermostaat van mijn lijf stuk...

Ik heb er de laatste tijd ook last van. Niet de hele dag maar soms krijg ik ineens een 'opvlieger' lijkt wel. Bij komt het door stress (denk ik).

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers