Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Anoniem99

Bericht 09 Apr 2014 21:24

Re: Action topic

Jonguh, ik heb een dikke bips hoor! Ik wil wel lekker kunnen loungen, dus met mijn benen over de rand kunnen hangen enzo. Wordt lastig denk ik ;)
<<

Anoniem50

Bericht 09 Apr 2014 21:26

Re: Action topic

Mijn kont is groot. Kan morgen wel even checken of ik in zo'n stoel kan zitten met de benen over de leuning.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Apr 2014 21:51

Re: Action topic

Sienna schreef:Die handmixer is een goede Marley! Die heb ik al 2 jaar en ik gebruik hem regelmatig. Aanradertje :)

Hebben jullie toevallig die loungeset in het echt gezien?


Ja, was opzich wel mooi, maar ja voor die prijs moet je ook niet staan kijken als het gauw stuk gaat. Vind loungesets altijd mooi eruit zien, dus deze ook, maar je kan niet echt lekker achterover hangen. Geef mij maar mijn ligbed en stoelen waarvan ik de rug naar achter kan doen.

Ik zag ook een kleine mixer, he hoe heet zo'n ding nou? Zo'n beker waar je van alles inpleurt en dan mixed het. Nadeel is dat je alles moet schillen wil je geen schillen hebben. Ik wil er een waar je alles met schil, pit en al in kan doen, dat scheelt weer maar die zijn zo duur.
<<

Anoniem91

Bericht 09 Apr 2014 21:53

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Sienna schreef:Die handmixer is een goede Marley! Die heb ik al 2 jaar en ik gebruik hem regelmatig. Aanradertje :)

Hebben jullie toevallig die loungeset in het echt gezien?


Ja, was opzich wel mooi, maar ja voor die prijs moet je ook niet staan kijken als het gauw stuk gaat. Vind loungesets altijd mooi eruit zien, dus deze ook, maar je kan niet echt lekker achterover hangen. Geef mij maar mijn ligbed en stoelen waarvan ik de rug naar achter kan doen.

Ik zag ook een kleine mixer, he hoe heet zo'n ding nou? Zo'n beker waar je van alles inpleurt en dan mixed het. Nadeel is dat je alles moet schillen wil je geen schillen hebben. Ik wil er een waar je alles met schil, pit en al in kan doen, dat scheelt weer maar die zijn zo duur.


Een blender en een juicer zijn totaal niet met elkaar te vergelijk, plus je hebt toch tijd zat!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Apr 2014 21:53

Re: Action topic

Een blender ? CBL
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Apr 2014 21:54

Re: Action topic

Oh kan niet op de naam komen, ben er niet zo thuis in. Tijd zat? Hoe weet jij nou hoeveel tijd ik heb? Is toch lekker makkelijk alles er heel eventueel half indoen zonder gedoe, daarvoor is die ook uitgevonden slimmerd!
<<

Anoniem91

Bericht 09 Apr 2014 21:55

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Oh kan niet op de naam komen, ben er niet zo thuis in. Tijd zat? Hoe weet jij nou hoeveel tijd ik heb?


Kom op, hoeveel tijd kost het om iets te schillen?
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Apr 2014 21:56

Re: Action topic

Daar gaat het niet om! Stel als je een groot formaat wilt, veel soorten fruit hebt en je wil het vol doen, dan ben je wel even bezig niet waar?! Zoals ik zei, het is handig daarvoor bestaat die ook en je wil niet weten hoeveel mensen er een hebben hoor. Bovendien wat boeit jou het nou dat ik zo'n ding fijn vind?
<<

Anoniem91

Bericht 09 Apr 2014 22:03

Re: Action topic

Wat ik probeer te zeggen is dat het niet te vergelijken is met elkaar…. Maar goed, ik ga met jou geen discussie aan want dat is echt zonde van mijn energie en jouw hart.
<<

Anoniem50

Bericht 09 Apr 2014 22:04

Re: Action topic

Ze hadden inderdaad een blender (dus met kan waardoor je het gelijk in een glas kunt schenken) en een staafmixer, waarbij je dus echt geen fruit moet mixen. Ik wil alleen maar een handmixer, dat scheelt. :P
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Apr 2014 08:27

Re: Action topic

Weetjewel schreef:Wat ik probeer te zeggen is dat het niet te vergelijken is met elkaar…. Maar goed, ik ga met jou geen discussie aan want dat is echt zonde van mijn energie en jouw hart.


Kap nou eens met dat eeuwige gezeik over mijn hart! Jij weet niet waar je het over hebt! Jij zegt dat schillen niet zoveel tijd nodig heeft en dat ik tijd zat heb. Wie ben jij om daarover te oordelen of ik er wel of geen tijd voor heb? Jij bent gewoon laf en het is lekker makkelijk om te zeggen dat je niet in discussie wilt gaan en dat terwijl jij er zelf over begon!
<<

Anoniem91

Bericht 10 Apr 2014 12:59

Re: Action topic

Die stoelen zijn te klein om met je benen over de rand te gaan zitten, ben er net even geweest en zag die set staan.
<<

Anoniem50

Bericht 10 Apr 2014 13:26

Re: Action topic

Ik hoop dat ze er nog zijn als ik eindelijk het bedrag bij elkaar heb gespaard. Het is eindelijk een set die klein genoeg is voor op mijn balkon. De bank wordt dan mij domein. :P Wel jammer dat de stoelen te klein zijn om lekker in te hangen. Ik hoef dus vandaag niet naar de Action. ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Apr 2014 13:28

Re: Action topic

Weetjewel schreef:Die stoelen zijn te klein om met je benen over de rand te gaan zitten, ben er net even geweest en zag die set staan.


Laf dat je ook nu weer niet reageerd!
<<

Anoniem91

Bericht 10 Apr 2014 13:35

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Weetjewel schreef:Die stoelen zijn te klein om met je benen over de rand te gaan zitten, ben er net even geweest en zag die set staan.


Laf dat je ook nu weer niet reageerd!


Wat moet ik tegen je zeggen? Je doet toch waar je zelf zin in hebt en jouw waarheid is altijd waar, dus ik vind het ook niet nodig om hierover met jou in discussie te gaan.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Apr 2014 14:34

Re: Action topic

Jij zegt dat het schillen niet veel tijd nodig heeft, ik zeg dat dat niet zo is iig niet altijd. Die dingen zijn er toch voor uitgevonden voor mensen die daar geen zin in hebben of haast hebben. Het belachelijk eraan vind ik nog dat jij zegt dat ik er tijd voor heb! Wie ben jij om te bepalen of ik daar tijd voor heb? Dus je doet het nu alweer, je zegt A en weigert B te zeggen zwak hoor!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Apr 2014 14:36

Re: Action topic

Ah joh CBL, als je zelf maar weet of je er tijd voor hebt ja of nee. Wat kan het jou schelen wat Weetjewel of wie dan ook daar van denkt?

♥♥
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 10 Apr 2014 16:33

Re: Action topic

Ik vind die opmerking van Weetjewel ook niet zo aardig.

Marley, die loungeset is leuk!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem50

Bericht 10 Apr 2014 16:48

Re: Action topic

Ja! Ik moet een actie starten, help Marley naar haar loungeset. :P
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Apr 2014 19:54

Re: Action topic

Elliot schreef:Ah joh CBL, als je zelf maar weet of je er tijd voor hebt ja of nee. Wat kan het jou schelen wat Weetjewel of wie dan ook daar van denkt?


Da's waar, maar het is eigenlijk belachelijk.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 12 Apr 2014 15:59

Re: Action topic

Weet iemand toevallig of ze bij de Action ook groene tape hebben en gewone witte fotoalbums, niet al te groot? Dus waar je nog foto's in kunt plakken.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2014 12:04

Re: Action topic

Ik zag dat ze een loungezwembad verkopen, leuk, maar niks voor mij. Het ziet er grappig uit.
<<

Anoniem99

Bericht 13 Apr 2014 15:51

Re: Action topic

Die fotoboeken hebben ze wel KOL, die tape weet ik niet.

Ik heb de loungeset gisteren ook gezien. Leek me niet echt comfy... Ik kwam overigens thuis met een pin voor in de grond voor de hond, een notitieblokje (om in te schrijven als ik 's avonds in bed lig), ruitensproeiervloeistof en 1 solarlampje.

Oh! En natuurlijk chiazaad en lijnzaad! :palm:
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Apr 2014 21:32

Re: Action topic

Een pin voor in de grond voor de hond? Wat moet je daarmee?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 14 Apr 2014 06:41

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Een pin voor in de grond voor de hond? Wat moet je daarmee?


Denk om te voorkomen dat de hond wegloopt?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers