Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winterkilootjes

<<

Anoniem186

Bericht 03 Apr 2014 09:28

Re: Winterkilootjes

Die sticks zijn zo lekker hè?!
<<

Anoniem222

Bericht 03 Apr 2014 10:42

Re: Winterkilootjes

Zoo Poubelle jij bent echt on à roll he! Lekker bezig hoor :-) gezond eten, veel bewegen en af en toe lekker los werpt echt z'n vruchten af haha! Leuk :-).
<<

Anoniem156

Bericht 03 Apr 2014 10:45

Re: Winterkilootjes

Ja maar weet je wat het gekke is, ik zie het nog steeds niet aan m'n lichaam! Ik hoor het wel van heel veel mensen, maar die zien mij natuurlijk niet naakt :P
<<

Anoniem222

Bericht 03 Apr 2014 10:51

Re: Winterkilootjes

Ik snap het wel dat heb ik ook nog steeds, maar je ziet er echt goed uit hoor.

Als een collega tegen mij zegt van joh je kunt het hebben denk ik altijd hallo jij weet niet hoe ik er zonder kleren uit zie. Slank zijn betekent niet dat je een boody a la doutzen hebt helaas haha!
<<

Anoniem29

Bericht 03 Apr 2014 13:30

Re: Winterkilootjes

Hahaha ik mag niet meer in dit topic reageren van mijzelf. Maar Soooooo true :D

Goed bezig Poubelle :D
<<

Anoniem156

Bericht 03 Apr 2014 15:08

Re: Winterkilootjes

Thanks Harrie en Tox! :D
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 03 Apr 2014 17:56

Re: Winterkilootjes

Wat fijn Poubelle! Je ziet het echt heel goed hoor!
Ik verzaak een beetje de laatste tijd, eten is doordeweeks wel prima alleen 's avonds te veel paaseitjes en koekjes. En in het weekend eet ik veel te veel brood! Gewicht is nog wel steeds onder de 50 maar meer gaat er al tijden niet meer af. Ik bootcamp nu wel 2x per week en heb er elke keer echt super veel spierpijn van, merk wel dat ik een klein beetje strakker word al! Nu dus dat eten nog wat beter..dan ben ik klaar voor de shortjes en jurkjes :)
Smile, it's free!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 04 Apr 2014 23:09

Re: Winterkilootjes

Ah Poubelle ik kan me niet voorstellen dat jij het niet aan jezelf ziet (nou zie ik jou natuurlijk ook niet naakt haha) maar kijk eens even naar een foto van jezelf van.. 10 kg geleden? Dat zie je toch echt wel! Gekkie! Met je verjaardag zag je er ook super hot uit!

Hier gaat het trouwens wel goed, al blijft m'n gewicht nog steeds op 60.5.. Ik eet lekker gezond.
Ik weet niet meer wie het zei maar ik verbaas me soms ook over hoe veel ik eet. Vandaag had ik bijvoorbeeld een heel intensieve lange dag (6.45 opgestaan, van 8.30 tot 16.30 een intensieve training en daarna van 18.00 tot 22.30 gestudeerd in de bieb) en ik heb vandaag gegeten:

O: Smoothie van banaan, aarbeien, bosbessen, yoghurt, havermout en eiwitpoeder + kop koffie
T: Paar cherrietomaatjes, druiven, mandarijn, roggebroodje met kaas + kop koffie
L: verse muntthee, 3 speltboterhammen met kipfilet en avocado
T: koekje
A: pasta met kipfilet en groente
T: banaan, handje noten en een stukje pure chocolade + 2 koppen koffie

Hmm, nu ik dit zo typ is het helemaal niet zo veel haha, voor mij gevoel heb ik de hele dag zitten eten. Ik heb alleen veel koffie op. En nu ben ik klaarwakker terwijl ik morgen weer om 7.00 op moet :thumbup:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Apr 2014 19:58

Re: Winterkilootjes

Yeah, zes cm tailleomvang minder dan begin januari! :cheering:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Apr 2014 21:48

Re: Winterkilootjes

Lady schreef:Yeah, zes cm tailleomvang minder dan begin januari! :cheering:


En vanochtend ook weer een nieuw weegrecord! :banaan:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem186

Bericht 08 Apr 2014 21:56

Re: Winterkilootjes

Goed bezig!!

Hier gaat het stukken minder. Ik heb al 2 weken niet meer hardgelopen. :thumbdown: Zo erg, ik kan me er opeens niet meer toe zetten. Maar ik moet echt, want ik doe 1 juni mee met de ladiesrun en moet dan 7,5 km hardlopen... :omg:
<<

Anoniem83

Bericht 08 Apr 2014 22:03

Re: Winterkilootjes

Supergoed bezig Lady!

Ik blijf momenteel, al twee weken, hangen rond hetzelfde gewicht. 55,5 kg prima gewicht hoor, maar stiekem zie ik het liefst nog 1,5 kg verdwijnen. Wel is mijn lichaam echt mooi in shape aan het komen, al heb ik nu het warmer wordt niet zo'n goede motivatie om fullspeed te gaan sporten. Zo warm! Dat wordt nog wat van de zomer pfff.
Ik heb een soortgelijke foto zoals ik een poos geleden hier geplaatst heb gedeeld in een moeder-app (op whatsapp) met een hoop vriendinnen (allemaal moeder) en ik heb een ware hype veroorzaakt. Iedereen is aan het sporten en gezond eten geslagen. Ook waren er een aantal waarvan ik het niet verwachtte die al heel goed met clean en gezond eten bezig zijn. Leuk want het motiveert echt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Apr 2014 22:15

Re: Winterkilootjes

Grappig Mini, zo gaat het hier ook. Mijn vriendinnen uit een boaalde vriendinnenapp zijn ook allemaal om inmiddels en fanatiek aan het sporten geslagen. Zo leuk. En ik heb ook een tijd stilgestaan, was zelfs een kilo aangekomen. Ik denk dat ik, doordat ik wel gewoon gestructureerd à 2,5 uur ben blijven eten, nu toch weer naar beneden ga in gewicht.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 08 Apr 2014 23:16

Re: Winterkilootjes

Lady schreef:
Lady schreef:Yeah, zes cm tailleomvang minder dan begin januari! :cheering:


En vanochtend ook weer een nieuw weegrecord! :banaan:


:cheers: :cheers: :cheers:
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 09 Apr 2014 09:24

Re: Winterkilootjes

Goed bezig Lady! Hoe gaat het met je blessure? Kan je inmiddels weer op full speed sporten?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 09 Apr 2014 11:36

Re: Winterkilootjes

Dat gaat erg goed. Ik kan weer normaal functioneren zonder dat pijn de overhand heeft. Bepaalde oefeningen sla ik nog wel over in de sportschool, omdat die nog te belastend zijn.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

anoniem213

Bericht 09 Apr 2014 11:37

Re: Winterkilootjes

Knap zeg, Lady!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 09 Apr 2014 11:41

Re: Winterkilootjes

June schreef:Knap zeg, Lady!


Ik zit in de sportflow. Dat, en de kilo's die eraf vliegen, motiveert enorm!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

No. 3

Bericht 12 Apr 2014 10:59

Re: Winterkilootjes

YESSS! Ik ben genoeg afgevallen om in m'n jurk te passen, bleek gisteren. 6,5 kilo kwijt. Niet mijn streefgewicht, maar toch precies goed voor nu. So happy!
<<

Anoniem156

Bericht 12 Apr 2014 11:00

Re: Winterkilootjes

Supergoed, No. 3!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Apr 2014 11:01

Re: Winterkilootjes

No. 3 schreef:YESSS! Ik ben genoeg afgevallen om in m'n jurk te passen, bleek gisteren. 6,5 kilo kwijt. Niet mijn streefgewicht, maar toch precies goed voor nu. So happy!


Hé dat vroeg ik me gisteren net af toevallig! Wat fijn dat het gelukt is!
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Apr 2014 11:11

Re: Winterkilootjes

No. 3 schreef:YESSS! Ik ben genoeg afgevallen om in m'n jurk te passen, bleek gisteren. 6,5 kilo kwijt. Niet mijn streefgewicht, maar toch precies goed voor nu. So happy!



Topper! Blij voor jou!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron