Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hebben jullie de jaarafrekening gas/elektra al?

<<

Anoniem50

Bericht 09 Apr 2014 22:38

Re: Hebben jullie de jaarafrekening gas/elektra al?

Ik ben blij dat mijn afrekening pas in September komt. Ik geloof dat ik goed zit qua verbruik, maar je weet het nooit. En waarom weet ik het nooit zeker, omdat ik mijn meterstanden online niet kan bijhouden, omdat de beheerder alleen maar een sleutel heeft van de kamer waar de gasmeters hangen. Dus het is elk jaar of een zeer aangename verrassing of een hele slechte.
<<

Anoniem122

Bericht 10 Apr 2014 01:40

Re: Hebben jullie de jaarafrekening gas/elektra al?

Magenta schreef:Ook. 300 bijbetalen. Betaal 188 per maand.


Dat is zuur :-( Weet je ook waardoor jullie verbruik zo hoog is?
<<

Anoniem321

Bericht 10 Apr 2014 07:51

Re: Hebben jullie de jaarafrekening gas/elektra al?

Ja! :cheering:
We hebben vorig jaar oktober een pelletkachel laten installeren en krijgen nu behoorlijk wat terug. De kachel is nu terugverdiend. Dus goede investering geweest.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Apr 2014 07:55

Re: Hebben jullie de jaarafrekening gas/elektra al?

Wij nog niet. Maar we houden elke maand bij wat we verbruiken adhv de meterstand. Dat slaan we op en zo houden we het gemiddelde bij. Mochten we hoger uitkomen dan verhogen we het maandbedrag. Nooit verrassingen op deze manier.
#teammaple🍁
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 10 Apr 2014 10:36

Re: Hebben jullie de jaarafrekening gas/elektra al?

Wij krijgen €700-, terug :wtf:
Ik dacht al wel dat we iets terug zouden krijgen, maar dít?!
Leven en laten leven
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 10 Apr 2014 12:23

Re: Hebben jullie de jaarafrekening gas/elektra al?

Ik gebruik de Verbruiksmanager-app en kom dus altijd rond de 0 euro uit. Heb net m'n meterstanden door moeten geven. M'n voorschot is 30 euro voor gas en elektriciteit.
Van mijn voorschot aan stookkosten (75 euro) en water (18 euro) krijg ik altijd een paar honderd euro terug van de woningbouw, maar dat komt pas in de zomer.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 10 Apr 2014 13:00

Re: Hebben jullie de jaarafrekening gas/elektra al?

Ik zit dit topic te lezen, ondertussen komt de post en zit de jaarafrekening erbij! Yes! Wij krijgen € 400,- terug.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 10 Apr 2014 13:01

Re: Hebben jullie de jaarafrekening gas/elektra al?

Ik heb hem nog steeds niet,grrrrr. Ben zo benieuwd
<<

Anoniem122

Bericht 10 Apr 2014 13:16

Re: Hebben jullie de jaarafrekening gas/elektra al?

Zoethout schreef:Wij krijgen €700-, terug :wtf:
Ik dacht al wel dat we iets terug zouden krijgen, maar dít?!


Nice :D

Omdat het bij ons enorm mee valt (Had op 400 euro gerekend, ipv ruim 700 euro), dus heb besloten dat ik het de laatste paar dagen hier in Thailand straks in juli er goed van ga nemen, lekker luxe hotel voor 2 nachten ofzo om het goed af te sluiten :D
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 10 Apr 2014 18:39

Re: Hebben jullie de jaarafrekening gas/elektra al?

Ik krijg € 400 terug! :smile:
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 12 Apr 2014 08:41

Re: Hebben jullie de jaarafrekening gas/elektra al?

Wij hadden'm een paar weken terug, ik betaal voor gas en Elektra 218 per maand (hoek woning) en kreeg 100, terug. Ons maandbedrag is nu 200,
ik verwacht volgend jaar nog minder te betalen omdat weer sinds kort een speksteen houtkachel hebben.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers