Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic

<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 11 Apr 2014 12:31

Re: Het hardlooptopic

En wat een poepopmerking trouwens van die jongens. Getver, kan me daar zo kwaad om maken. Als je hen die afstand laat lopen heb je grote kans dat ze na 500 meter al afhaken omdat ze een conditie van 0,0 hebben.
<<

Anoniem38

Bericht 11 Apr 2014 13:44

Re: Het hardlooptopic

Het gebeurt hier nauwelijks hoor! Meestal kom ik niemand of juist andere sporters tegen. En die andere sporters zeggen 'hoi' ;-)

Ik heb vandaag rustdag. Maar twijfel of ik toch niet even ga fietsen...zulk mooi weer!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 11 Apr 2014 19:04

Re: Het hardlooptopic

Ja, dat is hier ook zo, de andere sporters groeten allemaal! Ben je nog gaan fietsen Jip?

Jules, bedankt voor de aanmoediging (heb ik wel nodig!) ! Het waren meiden trouwens, maar bah, inderdaad een kutopmerking, ze wilden ons echt even een rotgevoel bezorgen leek het wel. En inderdaad, ze haalden ons niet in dus hun eigen conditie was vast een stuk minder. Wie weet hoe zij eruit zien als ze 30+ zijn en met kind(eren).

Vandaag had ik ook een rustdag en eigenlijk ook wel wat spierpijn in mijn bovenbenen dus heb rustig aan gedaan. Wel nog even het bos in geweest met mijn zoontje (en erheen gefietst) dus toch lekker een poos buiten geweest, heerlijk met dit weer.
<<

Anoniem156

Bericht 11 Apr 2014 19:24

Re: Het hardlooptopic

Nou Lookie wat een klote-opmerkingen zeg! Niks van aan trekken hoor!
Ik kom hier ook alleen maar fietsers of andere hardlopers tegen en die zeggen altijd gedag. Mensen die de hond uitlaten trouwens ook.

Heb net weer 5,5km gelopen, dit keer 26 minuten achter elkaar, yay! Ik twijfel om morgen te gaan, anders ga ik zondag weer.
<<

Anoniem38

Bericht 11 Apr 2014 20:15

Re: Het hardlooptopic

Ik heb een heel klein rondje gefietst.
<<

Anoniem62

Bericht 12 Apr 2014 07:12

Re: Het hardlooptopic

Succes vandaag Lookie en Snirp (of was dat zondag?)
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 12 Apr 2014 08:18

Re: Het hardlooptopic

Voor mij is het morgen :).
Nu wel naar Rotterdam om onze startnummers op te halen.

Lookie, lekker niks aantrekken van al die blatende kiddo's langs de weg :D. Trots zijn op jezelf dat je zo goed bezig bent :).
Succes vandaag!!

Voor de andere meiden nog kilometers op de planning dit weekend? Hier is het in elk geval al heerlijk zonnig loopweer :sunny:
<<

Anoniem38

Bericht 12 Apr 2014 14:26

Re: Het hardlooptopic

Succes snirp!

Ik heb vandaag 115km gefietst en hoef dinsdag 'pas' weer te lopen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 12 Apr 2014 19:01

Re: Het hardlooptopic

Snirp, succes morgen!

Jip: Dat is een heel eind! Mooie route?

Ik ben best trots op mezelf dat ik de run gelopen heb. Oké, mijn vriendin en ik waren op één na laatste (precies dezelfde tijd) maar voor ons was dit een goede prestatie. Tijd was trouwens 35.06 voor 5 km. Afgelopen donderdag deden we het nog in 38 minuten dus er is al verbetering. En we zitten nog steeds in de opbouwende fase (nog 2 lessen Evy nu) dus ben wel tevreden. Ik had het op dit moment niet sneller gekund.
<<

Anoniem38

Bericht 12 Apr 2014 20:00

Re: Het hardlooptopic

Wat goed Lookie!!

Het was een hele mooie omgeving. Posbank en daar om heen. Ik had me vergist. Morgen mag ik wel lopen :-)
<<

Anoniem187

Bericht 12 Apr 2014 20:41

Re: Het hardlooptopic

Wat knap van je Lookie!
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:47

Bericht 12 Apr 2014 20:56

Re: Het hardlooptopic

Knap gedaan Lookie!
Jij succes morgen Snirp.

Ik heb de laatste 2 weken niet veel kunnen lopen helaas door drukte thuis. Vanmorgen les 15 van Renate gelopen en het gig echt lekker zeg, viel me mee. Wil volgende week weer proberen 3 keer te lopen en dan zit de 5 km training er ook al bijna op.
2010 2012 2015 2017
<<

Anoniem62

Bericht 12 Apr 2014 21:14

Re: Het hardlooptopic

Lookie: Goed gedaan!
Snirp: Jij morgen veel succes!
Nosa: Fijn dat het lopen zo lekker ging.

Ik wil eigenlijk morgen gaan hardlopen. Hopelijk gaat het lukken tussendoor, want we hebben een drukke planning. En anders maar maandagavond
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:20

Bericht 12 Apr 2014 21:19

Re: Het hardlooptopic

Lookie; goed gedaan! Ga je nu vaker meedoen aan loopjes?

Snirp; Veel succes morgen.
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 13 Apr 2014 05:28

Re: Het hardlooptopic

Lookie, gefeliciteerd met deze prestatie :).
Super dat jullie alweer zoveel sneller waren dan van de week.

Wij gaan zo richting Rotterdam.
Gister al onze nummers opgehaald en sfeer geproefd.
We zijn er klaar voor!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 13 Apr 2014 06:59

Re: Het hardlooptopic

Goed gedaan Loekie!
Snirp: veel succes en veel plezier!

De rest: loop ze vandaag! Ik ga dinsdag waarschijnlijk weer lopen. Vrijdag ging de 12km prima.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 13 Apr 2014 07:33

Re: Het hardlooptopic

Hardlopen staat hier even op laag pitje door omstandigheden. Ik doe wel door de weeks krachtoefeningen nog.
<<

Anoniem38

Bericht 13 Apr 2014 08:34

Re: Het hardlooptopic

Balen Ibbel..maar de tijd die je aan oefeningen besteed, kun je dan ook niet hardlopen? Dus om en om, ene dag oefeningen andere dag (of keer) hardlopen?

Ik zit nog lui in pyjama op de bank. Ga pas einde van de middag lopen.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 13 Apr 2014 11:36

Re: Het hardlooptopic

Nu iig niet. Ik trek het niet om een half uur te gaan terwijl mijn oefeningen/workout maar 9 min duren.

Ben nu blij als ik die deze week wel al kan doen. Merk dat mijn lichaam beetje moe is ...hoe leg ik dat uit?
<<

Anoniem38

Bericht 13 Apr 2014 12:15

Re: Het hardlooptopic

Ik las het in een ander topic. Soms is een half uur wandelen lekker om je hoofd leeg te maken.

Mijn loopje ging voor geen meter. Ik heb gisteren een voorvalletje gehad en daar blijf ik over malen. Gevolg...moe, hoofdpijn, zere nek. Dus ik snap hoe je je voelt ibbel. Helaas hielp het nu ook niet om mijn hoofd leeg te krijgen. Ben ook maar 50minuten buiten geweest en heb zelfs gewandeld. Nu moet ik mezelf alleen even niet doen vergeten dat als ik vorige week 2uur kon lopen, ik dat nu ook nog heus wel kan. Alleen vandaag ff niet.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 13 Apr 2014 13:40

Re: Het hardlooptopic

Zo, die 10km zit erop :).
Eindtijd van 56:57 bij een afstand van 10,13km.
Superleuk parcours, heerlijk loopweer, maar errug druk. Dus heb flink moeten zigzaggen :).
Maar ben erg tevreden over mijn prestatie!

Mn vriend heeft de marathon in 3:17:07 gelopen, ruim 14 minuten sneller dan vorig jaar.
Nu naar huis en lekker met de beentjes omhoog :)
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 13 Apr 2014 13:42

Re: Het hardlooptopic

Ibbel en Jip, jammer dat het niet zo lekker ging.
Maar wat je zegt, als je het toen kan, kan je het nu vast ook nog!
Kan me alleen best voorstellen dat je baalt :)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Apr 2014 15:57

Re: Het hardlooptopic

Lekker bezig allemaal! @Ibbel;hoop dat je snel weer lekker kan lopen!

Ik heb dit weekend trainingsweekend gehad voor de RopaRun. Het plan was om hem in het klein na te bootsen. Dus 5u 60km lopen/fietsen, 5u rust/eten en dan weer 5u lopen/fietsen in de nacht.

Het was zwaar maar wel heel fijn en gezellig! Ik zeg "Op naar Parijs!! Len dan naar Rotterdam)"
30-04-2017
<<

Anoniem38

Bericht 13 Apr 2014 16:41

Re: Het hardlooptopic

Ik weet wel zeker dat ik het nog kan. Vandaag hoefde het ook niet.

Gefeliciteerd met je Finish Snirp!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 13 Apr 2014 19:43

Re: Het hardlooptopic

Goed gedaan Snirp!

Siepie: Wat ga je doen in Parijs? Ben je daar om hard te lopen?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers