Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is dit voor spin? (Met foto!!!)

<<

Anoniem187

Bericht 08 Apr 2014 18:07

Re: Wat is dit voor spin? (Met foto!!!)

Gadver, gadver, gadver, gadver, gadver, gadver, gadver!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Apr 2014 21:11

Re: Wat is dit voor spin? (Met foto!!!)

Hahaha R heeft al tijden een spin ter grote van deze zijn voet in zijn kamer en die durf ik niet eens weg te halen. Maar hij doet ook weinig kwaad en het is misschien de derde spin die ik sinds we hier wonen heb gezien dus hij gaat zijn gang maar.
R. 2013
D. 2016
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 21:05

Bericht 10 Apr 2014 17:25

Re: Wat is dit voor spin? (Met foto!!!)

In ons vorige appartement spotte ik deze aan de lopende band. Ze zaten werkelijk overal.
Ik krijg alleen al de kriebels als ik daaraan denk. Voordeel: gisteren zat een kleine spin op de badkamer en daar schrok ik niet eens meer van.

Knap dat je hem hebt 'gevangen'. Ik kwam niet verder dan gillen en mijn vriend zette ze dan buiten.
<<

Anoniem51

Bericht 10 Apr 2014 21:18

Re: Wat is dit voor spin? (Met foto!!!)

Oh ik krijg er de rillingen van. Toen ik nog thuis woonde kwam ik een keer een enórme spin in de wc tegen, rennend op de grond en ik was net bezig met een grote boodschap dus ik kon ook gewoon echt niks anders dan blijven zitten :pale: heb toen de wc-rolhouder erop gezet, zo'n plastic ding en dus hol van de onderkant, maar toen moest dat beest er dus nog onder vandaan. Toen maar mnbroertje geroepen en die was als kind altijd al gek op kriebelbeestjes, maar deze heeft hij toch maar heel aarzelend doodgemaakt. Of opgepakt en buiten gezet, ik weet het niet meer, maar het ging in elk geval wel aarzelend.

M'n angst voor apinnen is trouwens wel minder geworden sinds ik in de kinderopvang werk, waar ik werk was tot voor kort polder dus we komen wel regelmatig wat spinnen tegen in alle soorten en maten. Officieel moeten we ze oppakken en buiten zetten, dat is ook wat we de kinderen moeten meegeven. Veel van m'n collega's zijn panisch dus ik probeer mezelf er overheen te zetten. Al knijp ik ze alsnog wel dood met een tissue en gooi ik ze dan buiten alsnog weg, maar dat weten de kinderen niet :laughcry: Loslaten met risico dat ze over m'n handen lopen vind ik nog te eng.
Laatst ging ik trouwens een koepel in het plafond open draaien en toen kwam er een naar beneden gevallen, zo in m'n haar. Viel gelukkig door naar de grond en rende vervolgens keihard weg. En we hebben ook een paar keer een kever binnen gehad die met geen mogelijkheid dood te krijgen is. Ik ben echt geen lichtgewichtje maar zelfs onder mijn voeten overleefde hij.
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Apr 2014 00:05

Re: Wat is dit voor spin? (Met foto!!!)

Carool schreef:Hahaha R heeft al tijden een spin ter grote van deze zijn voet in zijn kamer en die durf ik niet eens weg te halen. Maar hij doet ook weinig kwaad en het is misschien de derde spin die ik sinds we hier wonen heb gezien dus hij gaat zijn gang maar.

Haal je die niet weg? :pale:
<<

Anoniem79

Bericht 11 Apr 2014 14:51

Re: Wat is dit voor spin? (Met foto!!!)

Lauren schreef:
Carool schreef:Hahaha R heeft al tijden een spin ter grote van deze zijn voet in zijn kamer en die durf ik niet eens weg te halen. Maar hij doet ook weinig kwaad en het is misschien de derde spin die ik sinds we hier wonen heb gezien dus hij gaat zijn gang maar.

Haal je die niet weg? :pale:


Ik denk dat ze bedoelt ter grote van de voet van de spin (hebben spinnen voeten?), niet zo groot als R zijn voet.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers