Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


vreemd gedrag vriend

<<

willemijn

Noob

Berichten: 31

Geregistreerd: 03 Dec 2013 14:40

Bericht 11 Apr 2014 13:08

Re: vreemd gedrag vriend

...
Laatst gewijzigd door willemijn op 27 Mei 2014 09:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem51

Bericht 11 Apr 2014 13:16

Re: vreemd gedrag vriend

Ik denk dat ook niemand het over 'even dumpen' heeft. Dat jullie een huis en een kind hebben betekent nog niet dat hij zomaar ineens alles mag maken en dat jij alles maar moet accepteren. Fijn trouwens dat hij zijn excuses gemaakt heeft, ik maak uit het verhaal op dat jij daar verder niets van wist en je dit van een vriendin hoorde? Hebben jullie de situatie thuis verder niet besproken dan, samen?

Over de therapeut, als je het idee hebt dat het na de therapeut juist erger wordt, dan zou ik wel een andere therapeut overwegen. De bedoeling is natuurlijk wel min of meer dat jullie beiden steeds met een redelijk positief gevoel bij de therapeut vandaan komen en de schouders eronder willen zetten, maar dit klinkt voor mij eerder als het tegenovergestelde.
<<

willemijn

Noob

Berichten: 31

Geregistreerd: 03 Dec 2013 14:40

Bericht 11 Apr 2014 13:30

Re: vreemd gedrag vriend

...
Laatst gewijzigd door willemijn op 27 Mei 2014 09:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Apr 2014 13:50

Re: vreemd gedrag vriend

Wat gek dat hij dat dan niet verteld heeft, als jullie het er over gehad hebben.
#teammaple🍁
<<

Anoniem51

Bericht 11 Apr 2014 13:53

Re: vreemd gedrag vriend

Hoe is hij in jullie relatie richting jou eigenlijk? Ook gewoon één op één, in conflictsituaties enzo? Ik krijg hier namelijk een beetje een naar gevoel bij.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 11 Apr 2014 15:12

Re: vreemd gedrag vriend

Fijn dat het nu is opgelost en dat hij uit zichzelf excuses heeft gemaakt, maar ik zou me wel een beetje voor schut voelen staan als je vervolgens van anderen moet horen dat hij zijn excuses aan heeft geboden.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Apr 2014 15:38

Re: vreemd gedrag vriend

Ik blijf een beetje een raar gevoel hierbij houden, en dat is niet omdat iemand eens niet zo lekker in zijn vel zat en een verkeerde opmerking heeft gemaakt maar waarschijnlijk om hoe je het vertelt, en ook wel omdat jullie er dus wel ruzie over hadden en hij het niet noodzakelijk vond jou van dat telefoontje op de hoogte te stellen.

Mijn ex kon ook dit soort rare trekjes hebben, zo heeft hij eens heeeeeel raar tegen Carrie gedaan toen zij hem tegenkwam en voor dat soort gedrag schaamde ik me oprecht (hij had wel vaker 'opmerkelijke' trekjes). Maar dat doet me ook beseffen dat er dus misschien wel meer speelt tussen jullie, maar dat jullie therapeut jullie niet echt verder kon helpen. Is een andere zoeken geen optie?
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers