Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar slaap jij in?

<<

Anoniem75

Bericht 03 Apr 2014 15:21

Re: Waar slaap jij in?

In de winter zo'n foute flanellen pyjama en in de zomer een shortje met een hemdje
<<

Anoniem97

Bericht 03 Apr 2014 18:11

Re: Waar slaap jij in?

In een hipster en verder meestal niks, soms heb ik t koud en dan trek ik nog een oud t'shirt aan.
<<

Anoniem 47

Bericht 03 Apr 2014 18:35

Re: Waar slaap jij in?

In een hipster en soms trek ik een hemdje aan als het koud is.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 06 Apr 2014 16:14

Re: Waar slaap jij in?

Ik slaap altijd in een pieces boxershort met daarboven een mouwloos hempje/shirtje
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Apr 2014 16:19

Re: Waar slaap jij in?

In de winter slaap ik in pyjama en zomers alleen broekje/string. Als ik een relatie heb slaap ik wel alleen ondergoed, want anders is het te heet.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem122

Bericht 06 Apr 2014 16:23

Re: Waar slaap jij in?

Naakt of alleen met string / onderbroek. Zowel in de winter als in de zomer. Heb in de winter liever een extra dekbed op het bed liggen, omdat ik het halverwege de nacht altijd warm krijg en die kan ik er dan af gooien. Vind het veels te benauwd om met een pyjama aan te slapen.
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 06 Apr 2014 19:32

Re: Waar slaap jij in?

Vind het ook grappig om te lezen dat er zoveel helemaal naakt slapen!

Zelf slaap ik meest van tijd in een onderbroek, hempje en zo'n lekkere dikke flanellen pyjama en sokken.
In de zomer slaap ik in een onderbroek, zo'n katoenen pyjama broek en een hempje. Maar dan moet t echt heel warm zijn.
Ik ben een enorme koukleum. En word ook regelmatig wakker van de kou. In de winter ook nog een extra dekbed trouwens.. :palm:
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 06 Apr 2014 22:49

Re: Waar slaap jij in?

Voor de winter heb ik heerlijke, elegante pyjama's. In de zomer meestal gewoon een slipje, eventueel met een marcelleke (vind vriend sexy). Ik heb ook satijnen nachtkleedjes, maar die doe ik niet vaak meer aan.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Apr 2014 22:53

Re: Waar slaap jij in?

Een Marcelleke?

Ik hou van Vlaams :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem99

Bericht 07 Apr 2014 12:28

Re: Waar slaap jij in?

Dat is een hemdje of niet?

Ik slaap alleen in ondergoed. Zomers en 's winters. Dat is pas zo sinds ik samen met mijn vriend slaap, daarvoor droeg ik de heerlijkste pyjama's. Maar het zo warm met z'n tweeën in bed.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 07 Apr 2014 12:39

Re: Waar slaap jij in?

In de winter een pyjama, in de zomer als het warm is een lange of korte pyjama broek en een hemdje of shirt.
<<

Anoniem198

Bericht 07 Apr 2014 17:36

Re: Waar slaap jij in?

Deze: http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/ns-long ... 847-1.html
Deze heb ik gekocht toen ik in het ziekenhuis lag.

En deze broek: http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/pant-lo ... 557-1.html
Met een zwart shirt erop

Normaal sliep ik in een oud t shirt met pyjama broek.

En deze heb ik ook: http://www.laperla.com/fr/en/nightwear/ ... 17464.html
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 08 Apr 2014 21:56

Re: Waar slaap jij in?

Ik slaap sowieso nooit in een string (ook al draag ik die overdag juist altijd), maar altijd in een onderbroek of hipster. Daarboven nu een nachthemd. Als het warmer wordt straks een t-shirt of dun topje. In de winter meestal wel een shirt met lange mouwen. Maar nooit naakt. Ik vind het dus al niet fijn met een string aan te slapen, dan voel ik me al heel 'naakt' daar beneden..
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 08 Apr 2014 22:06

Re: Waar slaap jij in?

Altijd alleen een hipster. Behalve als mijn vriend er niet is, dan doe ik ook nog een shirt van hem aan. En als ik bij vriendinnen slaap doe ik nog een spaghetti hemdje aan.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers