Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 07 Apr 2014 22:43

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Pippa is lang, lief en mooi. Door haar fybromiealgie kan ze niet altijd geven wat ze wil en dat frustreerd haar wel eens (op meerdere fronten).
Je lijkt me echt een schat van een meid en op z'n tijd ook heel pittig (dit klinkt mega fout!). Een echte vriendin waar je op kunt bouwen denk ik!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem 49

Bericht 08 Apr 2014 09:15

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ik vind Meneer de Uil echt een mooie, stoere vrouw! Ze heeft onlangs haar haren afgeknipt voor 't goede doel. Ze ziet er altijd mooi en verzorgd uit. Heeft 't niet altijd even makkelijk, maar ik vertrouw erop dat dit allemaal goed gaat komen met haar. Ik vind haar overkomen als een heel sterk persoon.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Apr 2014 09:18

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Majira korfbalt of korfbalde ik weet het iig ff niet meer zeker door haar knieblessure. Heeft sinds kort een vriend die ze heeft leren kennen via internet. Eerst twijfelde hij een beetje maar nu zijn ze helemaal samen. Daarnaast is ze dit jaar begonnen met een nieuwe opleiding. Via een werken/leren traject.
2015 💙
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 08 Apr 2014 14:36

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ik weet eigenlijk helemaal niets van Tulp. Had je eerst een andere naam?
2012 & 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 08 Apr 2014 14:52

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ik weet van Snoes dat ze moeite had met zwanger worden, maar dat ze nu een prachtige zoon heeft. Ze woont in België. Ik 'ken' haar verder niet goed, maar ze lijkt me een erg leuke meid.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem 49

Bericht 08 Apr 2014 15:19

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Suus woont in het noorden, getrouwd, heeft een super schattige dochter!
Is een hele lieve meid!
<<

Anoniem187

Bericht 08 Apr 2014 19:18

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Atelier Madame schreef:Ik vind serendipity zulke vrolijke Posts altijd plaatsen! Volgens mij is ze midden 20 en single, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik dacht dat ze een naamswijziging was maar vsn wie dat weet ik dan weer niet. Volgens mij woont ze in de randstad em heeft ze een administratieve functie.


Vrolijke posts? Ik wist niet dat je ook vrolijk kon posten! Wat maakt mijn posts vrolijk, dat vind ik wel erg leuk om te weten namelijk :D
Ik was voorheen Roza, dus ik heb inderdaad een naamswijziging gehad. En ik woon niet in de randstad.. Ik ben zoals het Bliss het zegt:
Bliss schreef:Nee joh, Serendipity is een echte Limbo :D
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]

cron