Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Management Assistent

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Apr 2014 15:53

Re: Management Assistent

Ik ben niet heel hard op zoek hoor, maar soms denk ik er wel eens aan. Ga binnenkort in mn vakantie wel eens speuren op het internet.
❤ 7 juni 2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 06 Apr 2014 16:03

Re: Management Assistent

Zonnetje schreef:
Ik heb ook een Pabo-diploma en een masterdiploma onderwijskunde, maar het lijkt mij ook een heel leuke baan. Hoe ben jij hieraan gekomen,Taeda?


Na mijn studie heb ik twee maanden vakantiewerk gedaan als secretaresse/receptioniste via het uitzendbureau, omdat er in de zomer toch geen invalwerk is in het onderwijs. Na een paar weken werd ik gebeld of ik op gesprek wilde komen voor een andere vacature bij dat bedrijf. Dat was alleen binnendienst en voornamelijk het administratieve gedeelte. Daarin ben ik gegroeid en na de reorganisatie werd ik in het salesteam geplaatst (met name binnendienst). Helaas failliet gegaan, maar door de ervaring, ben ik nu wel ergens anders aangenomen. Bij mij is het dus een stukje geluk met de start en verder hard werken geweest.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem124

Bericht 06 Apr 2014 20:23

Re: Management Assistent

Bliss is zie hier voornamelijk deeltijdfuncties. Gewoon op reageren.

Ik ben nu wel een beetje gespannen of ik een reactie krijg en op gesprek mag komen. M'n 'hernieuwde' ik is niet meer zo zelfverzekerd en moedig als vroeger dus hoop dat ik een goede indruk kan achter laten.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 07 Apr 2014 09:00

Re: Management Assistent

Taeda schreef:
Zonnetje schreef:
Ik heb ook een Pabo-diploma en een masterdiploma onderwijskunde, maar het lijkt mij ook een heel leuke baan. Hoe ben jij hieraan gekomen,Taeda?


Na mijn studie heb ik twee maanden vakantiewerk gedaan als secretaresse/receptioniste via het uitzendbureau, omdat er in de zomer toch geen invalwerk is in het onderwijs. Na een paar weken werd ik gebeld of ik op gesprek wilde komen voor een andere vacature bij dat bedrijf. Dat was alleen binnendienst en voornamelijk het administratieve gedeelte. Daarin ben ik gegroeid en na de reorganisatie werd ik in het salesteam geplaatst (met name binnendienst). Helaas failliet gegaan, maar door de ervaring, ben ik nu wel ergens anders aangenomen. Bij mij is het dus een stukje geluk met de start en verder hard werken geweest.


Bedankt voor je reactie! Ik zal het ook eens via het uitzendbureau gaan proberen.

@M-train: succes! Ik hoop dat je op gesprek mag komen.
<<

Anoniem124

Bericht 07 Apr 2014 14:15

Re: Management Assistent

Ughhh ik heb de baan niet. :snik:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Apr 2014 14:32

Re: Management Assistent

Jammer, hebben ze ook aangegeven waarom je niet op gesprek mag komen? Dat is altijd handig om te weten bij een volgende sollicitatie.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Apr 2014 15:14

Re: Management Assistent

Ohh wat jammer M-Train! :(

♥♥
<<

Anoniem124

Bericht 07 Apr 2014 15:24

Re: Management Assistent

K ben er helemaal teleurgesteld door :(. Ze hebben een 'betere' gevonden was de beredenering. Nou. Klinkt bemoedigend weer.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 07 Apr 2014 16:34

Re: Management Assistent

Ach wat jammer zeg :( kun je niet nog vragen wat er dan bij jou miste? Of wat de 'betere' kandidaat wel had?
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 07 Apr 2014 17:05

Re: Management Assistent

Wat balen zeg! Wat is dat solliciteren ook een frustrerend proces, althans, voor mij heel herkenbaar.
<<

Anoniem113

Bericht 07 Apr 2014 17:32

Re: Management Assistent

Wat jammer M-train! Niet echt feedback waar je iets mee kan idd..
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 07 Apr 2014 18:58

Re: Management Assistent

Blèh, wat een slappe beredenering. Balen zeg!
L2014 & H2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 07 Apr 2014 20:25

Re: Management Assistent

Sjonge wat heb je daar nou aan. Als je de gelegenheid hebt wel nog even vragen hoor!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 08 Apr 2014 07:56

Re: Management Assistent

M-Train schreef:K ben er helemaal teleurgesteld door :(. Ze hebben een 'betere' gevonden was de beredenering. Nou. Klinkt bemoedigend weer.


Dat is op het moment helaas heel vaak. Omdat er zo veel mensen solliciteren kunnen ze als werkgever gewoon kiezen :(

Heel veel succes met solliciteren verder!
<<

Anoniem124

Bericht 08 Apr 2014 08:04

Re: Management Assistent

Ja klopt. Er waren ook veel reacties gekomen. ALleen was ik gevraagd voor de functie dus dat is wel een beetje wrang :(.
<<

Anoniem117

Bericht 08 Apr 2014 09:55

Re: Management Assistent

Wat balen M-train, ik kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. Maar laat je er niet door ontmoedigen. Succes met verder solliciteren.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 08 Apr 2014 12:17

Re: Management Assistent

Balen! Maar laat je er niet door ontmoedigen in deze tijd. Ik werd via LinkedIn laatst ook gevraagd om te solliciteren en dan verwacht ik stiekem ook dat ik dan een streepje voor heb, maar uiteindelijk hoefde ik niet eens te komen want ze hadden al iemand. Ik vind persoonlijk, zolang ik nog niet ergens op gesprek ben geweest zegt het nog zo weinig allemaal en probeer ik geen hoop te hebben. Ze hebben de keuze en kunnen streng selecteren. Dat wil niet zeggen dat jij niet goed genoeg bent!

Ik heb nu tientallen gesprekken gehad (en honderden brieven) en ben het steeds niet geworden. Dat zeg ik niet om je te ontmoedigen maar om aan te geven dat een brief en zelfs een gesprek niet altijd garantie tot succes geven :).
<<

Anoniem124

Bericht 08 Apr 2014 14:04

Re: Management Assistent

Dank voor jullie bemoedigende en ontmoedigende woorden haha. Dit was echt niet m'n eerste brief trouwens. Wel de meest hoopvolle. Heb geloof ik al 85 brieven gestuurd.
Laatst gewijzigd door Anoniem124 op 08 Apr 2014 14:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem287

Bericht 08 Apr 2014 14:21

Re: Management Assistent

Wat ontzettend balen, M-train! Als je ergens voor gevraagd wordt heb je stiekem toch wat meer hoop, denk ik. Lekker verwoord ook weer, de reden van afwijzing. Stom zeg.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers