Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nergens van onder de indruk zijn

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Apr 2014 10:34

Re: Nergens van onder de indruk zijn

Er staat me nog wat te wachten. R weet dondersgoed wat wel en niet mag maar hij blijft er mee doorgaan. En als ik dan voor de miljoenste keer de afstandsbediening afpak dat gaat hij op de grond liggen en met zijn hoofd op de grond slaan en maar jammeren.
R. 2013
D. 2016
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 08 Apr 2014 10:44

Re: Nergens van onder de indruk zijn

Mijn zoon wordt absoluut niet zonder grenzen opgevoed, we gaa alleen anders om met de manier waarop hij de grenzen opzoekt . Hij functioneert prima bij de opvang en verwacht dat dat op school ook t geval zal zijn. Er zijn er hier een aantal die aangeven dat hun kind zich niks aantrekt van hun aanpak vandaar dat ik mijn visie hier kwam delen. Voor degene die er meer over willen weten kan ik de boeken van Alfie Kohn aanbevelen, hij heeft ook lezingen gegeven waar stukjes van op youtube te vinden zijn. Ook vind ik opgroeien in vertrouwen van justine mol en de how2talk2kids boeken echte aanraders. Verder heb ik geen zin om hier te discussieren over of iets wel of niet werkt bij iemands kind, ik heb wel wat beters te doen.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 08 Apr 2014 10:48

Re: Nergens van onder de indruk zijn

Mn oudste heeft juist een enorm pittig karakter. Sinds we t op deze manier aanpakken gaat t hier de meeste tijd goed. Maar hier laat ik t bij. Degene die er meer over willen weten kunnen me pm'en. Ik kom hier om te helpen niet om me te verdedigen.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Apr 2014 10:49

Re: Nergens van onder de indruk zijn

Als ik teruglees ben jij toch degene die de discussie begint.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Apr 2014 10:51

Re: Nergens van onder de indruk zijn

Ik bedoel bijvoorbeeld met een zin als 'Als je weet hoe een kinderbrein in elkaar zit en wat voor ontwikkelingen ze ondergaan is t veel makkelijker erop in t spelen.' In mijn ogen vraag je dan wel een beetje om een discussie, want je komt daarmee wel over alsof jij veel beter weet hoe het allemaal in elkaar zit dan de mensen die het anders doen.

Ik weet dat je geen discussie wil, maar dit valt me wel op.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 08 Apr 2014 11:06

Re: Nergens van onder de indruk zijn

Ik vond juist dat Teddyaapje gewoon een fijne toevoeging bracht. Niet alleen vind ik het interessant om te lezen maar ook omdat ik denk dat het goed is om dingen van verschillende kanten te bekijken. En ik lees ook niet het betweterige toontje want anderen lezen, Teddyaapje doet het heel anders, geeft dat in duidelijke bewoordingen aan maar ze zegt nergens dat wat anderen doen niet goed is. Ik denk dat Teddyaapje gewoon erg overtuigd is van haar methode en er op die manier over schrijft. Ik heb niet het idee dat ze daarmee af doet aan wat anderen doen ik heb echt het idee dat ze oprecht denkt dat haar methode een oplossing zou kunnen zijn. En waarom ook niet? Zoveel mensen, zoveel methoden, zoveel kinderen, zoveel mogelijkheden.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 08 Apr 2014 11:14

Re: Nergens van onder de indruk zijn

Susan schreef:Ik bedoel bijvoorbeeld met een zin als 'Als je weet hoe een kinderbrein in elkaar zit en wat voor ontwikkelingen ze ondergaan is t veel makkelijker erop in t spelen.' In mijn ogen vraag je dan wel een beetje om een discussie, want je komt daarmee wel over alsof jij veel beter weet hoe het allemaal in elkaar zit dan de mensen die het anders doen.

Ik weet dat je geen discussie wil, maar dit valt me wel op.


Oke, dan maak ik ervan: sinds ik weet hoe een kinderbrein werkt vind ik t veel makkelijker erop in te spelen. Want dit is hoe ik t bedoelde...zo goed?

Thanks pompoen
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers