Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoe vaak naar pretpark/dierentuin

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 06 Apr 2014 20:17

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Pluis schreef:Eten en drinken kopen we ook altijd in de parken maar dat is meer een principekwestie van huis uit. Mijn ouders zitten in de horeca en hebben er zelf ook een hekel aan als iemand z'n eigen eten en drinken meeneemt.


Maar een pretpark of dierenpark zelf is toch geen horecagelegenheid, maar gewoon een plek waar horecagelegenheden zijn? Dat je niet op een terras in een pretpark gaat zitten met je eigen broodjes vind ik wat anders, maar je eigen eten meenemen naar de Efteling vind ik vrij normaal. Een horecagelegenheid vind ik gewoon een extra service voor mensen die geen zin hebben om te sjouwen of die het lekker vinden om een vers patatje of broodje te eten, geen verplichting of zo. Dat zou lekker worden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 06 Apr 2014 21:19

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Ik heb vanavond nog met R erover geklets. Het gaat er niet om dat je een groot huis of de nieuwste auto hebt, je wordt veel gelukkiger van de herinneringen die je hebt. Hij begrijpt daar natuurlijk niks van, maar hij was aan het drinken dus ik kon mooi tegen hem aan kletsen.

Wij gaan dus vaak weg, we zijn al heel vaak in Ballorig en Monkey Town geweest, naar het zwembad gaan we vaak, regelmatig naar de dierentuin, naar de kinderboerderij.. We zijn bijna nooit allebei tegelijk vrij maar als we dat wel zijn zijn we altijd de hort op.

Ik neem voor R wel eten mee maar voor mezelf niet, ik eet niet graag lunchpakketjes.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem123

Bericht 07 Apr 2014 17:09

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Als ze het een beetje betaalbaar houden in een pretpark of dierentuinen dan zullen er veel meer mensen wat kopen daar qua eten en drinken. Als je 3 kinderen mee hebt en je geeft ze allemaal wat te eten en te drinken incl je zelf en je partner ben je zo 25-30 euro kwijt en heb je meestal nog geen eens veel eten.

Wij nemen altijd zelf eten en drinken mee en kopen daar dan een ijsje oid. Gaan we ver weg dan eten we onderweg meestal ergens.
Naar ballorig of een andere ballenbak neem ik voor S altijd zelf een beker drinken mee en een koekje/broodje. En zelf koop ik dan een chocomel.
Al verbaasd het me wel als ik dan om mij heen kijk en zie wat mensen bestellen en dan is het soms 11 uur in de morgen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 07 Apr 2014 19:39

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

Tot nu toe zijn we alleen een aantal keer bij Ballorig en andere indoorspeeltuinen geweest en bij de kinderboerderij. Maar inmiddels is onze zoon 2,5 en denk dat hij de dierentuin nu wel erg leuk zal vinden. Bij de Jumbo kun je nu ook sparen voor korting dus tegen de zomer kunnen we er vast wat voordeliger heen.En Plopsaland lijkt me ook leuk voor hem, dus denk dat we daar deze zomer ook wel een keer heen gaan. Verder doen we vooral goedkopere uitjes zoals naar het bos, strand, speeltuintje etc..
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Apr 2014 06:36

Re: hoe vaak naar pretpark/dierentuin

SarahKey schreef:Als ze het een beetje betaalbaar houden in een pretpark of dierentuinen dan zullen er veel meer mensen wat kopen daar qua eten en drinken. Als je 3 kinderen mee hebt en je geeft ze allemaal wat te eten en te drinken incl je zelf en je partner ben je zo 25-30 euro kwijt en heb je meestal nog geen eens veel eten.

Wij nemen altijd zelf eten en drinken mee en kopen daar dan een ijsje oid. Gaan we ver weg dan eten we onderweg meestal ergens.
Naar ballorig of een andere ballenbak neem ik voor S altijd zelf een beker drinken mee en een koekje/broodje. En zelf koop ik dan een chocomel.
Al verbaasd het me wel als ik dan om mij heen kijk en zie wat mensen bestellen en dan is het soms 11 uur in de morgen.


Nou echt he... ik ben soms ook zoo verbaasd als ik zie wat mensen dan eten.. of wat hele kleine kinderen dan al krijgen..
:heart: :heart: 2011
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers