Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wasmachine aanzetten als je weg moet

<<

Anoniem 53

Bericht 12 Sep 2013 19:09

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Of ik heb het verkeerd gedaan, of uitgestelde start werkt niet bij mij. Heb net de wasmachine pas aangezet :laughcry:
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:10

Bericht 12 Sep 2013 19:32

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Auxo schreef:
Luce schreef:Ja, waarom niet? Kijk, de droger vind ik een ander verhaal. Maar met een wasmachine kan er toch niet zoveel mis gaan? Mits je er een waterstop op hebt enzo.

Ik ben echt nog een leek met dit soort dingen. Hoorde gister over een brand door een droogtrommel en dacht dat dat misschien met een wasmachine ook kon gebeuren :nerd:


Op mijn werk hebben we 1 keer per jaar brandoefening en die man, zelf brandweerman, zei dat je ook nooit je wasmachine aan moet zetten als je weg gaat
En laatst was er een straat verderop een woning uitgebrand door kortsluiting in de vaatwasser. . Dus sindsdien ben ik altijd voorzichtig met apparaten snachts en als ik weg ben aan te zetten
Afbeelding

Afbeelding
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 12 Sep 2013 19:35

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Ik zet de wasmachine altijd aan voordat ik de deur uit ga. Ik woon in een klein appartement en vind dat geluid irritant. Nooit bij stilgestaan dat t weleens verkeerd zou kunnen gaan.
<<

Anoniem291

Bericht 12 Sep 2013 19:46

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Ik zet de wasmachine en droger nooit aan als ik weg moet/ben. Ik stel de wasmachine wel eens zo in dat hij s morgens klaar is zodat ik het voor mijn werk op kan hangen.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 12 Sep 2013 20:21

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

De afwasmachine, droger en wasmachine laat ik nooit aan staan als ik weg ben.
Kreeg ik van huis mee. Mijn moeder zei dat er dan misschien kortsluiting kon komen en als je er dan niet bent fikt het huis af.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Sep 2013 20:23

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Hoochie schreef:Ik zet de wasmachine en droger nooit aan als ik weg moet/ben. Ik stel de wasmachine wel eens zo in dat hij s morgens klaar is zodat ik het voor mijn werk op kan hangen.

Als ik dit doe ben ik bang dat mijn bovenbuurman er 's nachts last van heeft.
<<

Anoniem291

Bericht 12 Sep 2013 20:43

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Mijn slaapkamer grenst direct aan de badkamer en wasmachine en ik hoor zelf helemaal niks. Ik doe dat hier ook al 4 jaar en heb nog nooit iemand erover gehoord.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Sep 2013 21:13

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Ik zet hem aan, als ik moet wassen. Soms ga ik dan nog wel even de deur uit om boodschappen te doen of zo. Echt voor thuis blijven zal ik niet doen. Ik hou er meer rekening mee dat de was kan gaan stinken als de was er te lang in zit. Dat is eerder een rede voor mij om thuis te blijven terwijl de wasmachine aan staat.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 12 Sep 2013 21:31

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Ik zet hem gewoon aan! De droger niet.
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Sep 2013 21:33

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Hoochie schreef:Mijn slaapkamer grenst direct aan de badkamer en wasmachine en ik hoor zelf helemaal niks. Ik doe dat hier ook al 4 jaar en heb nog nooit iemand erover gehoord.

Ik hoor mijn wasmachine zelfs in de woonkamer, maar volgens mij staat ie niet helemaal goed. Moet ik mijn vader eens naar laten kijken.
<<

Anoniem16

Bericht 12 Sep 2013 21:38

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Wasmachine eigenlijk alleen als ik niet te lang wegga, de droger zet ik nooit aan als ik weg ben.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 21:49

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Nee dat durf ik niet meer sinds onze wasmachine kuren heeft.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 12 Sep 2013 21:57

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Ja, op zaterdagochtend zet ik de wasmachine, ga boodschappen doen, de stad in, lunchen ed. en kom dan in de loop van de middag terug, en doe er een nieuwe was in. Als ik van te voren weet dat ik de hele dag wegblijf zet ik hem pas na die tijd aan. Ik zet hem 's nachts niet aan (zou dat dan enger vinden ivm brandgevaar) omdat ik dat een keer gedaan heb en toen zelf wakker werd van het centrifugeren (en dat was zo irritant, eens maar nooit weer).
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem87

Bericht 12 Sep 2013 22:07

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Jahoor, dat doe ik regelmatig. De droger komt ook wel eens voor. Ik ben bijna nooit 4 uur lang thuis, dus dan zou er weinig gewassen kunnen worden bij mij.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 13 Sep 2013 11:20

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Wasmachine en vaatwasser (hebben geen droger) zet ik alleen maar aan als ik thuis blijf, of als ik even weg moet voor bv. boodschappen. Maar zeker niet als ik de hele dag op het werk ben, veel te bang dat er wat gebeurd en dan niet eens om het huis, maar om de twee katten die binnen zitten.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem260

Bericht 13 Sep 2013 11:52

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Wat als je allebei veel werkt en in het weekend ook veel weg bent? Ik krijg alle was niet weg als ik 't alleen maar doe als ik thuis ben.

En neem aan dat als je vanwege brandgevaar je machine niet laat draaien als je er niet bent, dit ook niet doet als je ligt te slapen... Or am I wrong?
<<

Anoniem12

Bericht 13 Sep 2013 11:53

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Jerry schreef:Wat als je allebei veel werkt en in het weekend ook veel weg bent? Ik krijg alle was niet weg als ik 't alleen maar doe als ik thuis ben.

En neem aan dat als je vanwege brandgevaar je machine niet laat draaien als je er niet bent, dit ook niet doet als je ligt te slapen... Or am I wrong?

Ja dat dacht ik dus ook. Wanneer moet je dan wassen? Ik doe 1 of 2 wassen terwijl ik thuis ben (dat is dan toevallig) en de rest draait als ik weg ben.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 13 Sep 2013 12:06

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Ik doe dat niet, want mijn bovenbuurvrouw had ook een keer gewassen toen ze weg was en toen bleek de afvoer verstopt en had ik echt enorme plassen op mijn tafel en vloer, zo erg zelfs dat het alweer doorlekte naar mijn onderbuurvrouw. Hoewel de kans natuurlijk klein is dat het bij mij ook gaat gebeuren, durf ik het toch niet aan.
Ik was 's avonds en in het weekend vooral.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 13 Sep 2013 13:33

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Soms doe ik dat weleens ja. Ligt er wel aan hoe lang ik weg blijf.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Eliesje

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 13 Sep 2013 15:18

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Ik draai alleen wasjes als ik thuis ben, dan begin ik 's ochtends vroeg tot alles gewassen is, en meestal een week later pas weer ^^
<<

Anoniem100

Bericht 13 Sep 2013 18:44

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Wij draaien meestal 's avonds de wasmachine vanwege goedkoper stroom. En anders in het weekend, als we dan ook nog weggaan dan zetten we 'm juist aan...horen we de herrie niet. Maar nooit heel veel langer dan de tijd dat de was klaar zou zijn. Droger hebben we niet.
<<

anoniem39

Bericht 13 Sep 2013 19:40

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Ja hoor. Ik doe dit regelmatig.
Gebruik dan wel de start uitstel. Ideaal.
<<

Anoniem260

Bericht 13 Sep 2013 20:51

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Vanmiddag op de radio, nadat ik dit topic had gelezen, hoorde ik iemand wiens wasmachine in de fik was gevlogen :silent:
<<

Anoniem 53

Bericht 13 Sep 2013 20:53

Re: Wasmachine aanzetten als je weg moet

Jerry schreef:Vanmiddag op de radio, nadat ik dit topic had gelezen, hoorde ik iemand wiens wasmachine in de fik was gevlogen :silent:

Fijn om te lezen :wink:
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers