Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vraag jij je af?

<<

Anoniem50

Bericht 03 Apr 2014 18:43

Re: Wat vraag jij je af?

Ben je daarom Siepie geworden, Siepie?

Smeer net Cocoscreme in mijn oog. Nee, niet pijnlijk. Kijkt wat vreemd haha.

Ik weet dat het deels mijn schuld is dat ik nu misschien en eventueel een meelezer heb. Als mensen op visite komen ben ik er niet altijd even van bewust dat hij op het yesforum staat. Maar mijn beste vriendin zit hier ook en die 'leest ook mee' (iemand uit mijn woonplaats) en die zegt gewoon:"Ik heb gelezen dat, wil je er over praten?" Dat heb ik liever dan dat we een half uur van mijn tijd verspillen aan iets dat je toch allang weet. Wat is dat toch met mensen? Ik zat nog niet aan appen te denken, maar meer een topic te openen over die persoon. :P Maar ja, dan maak ik mezelf nog kwetsbaarder, dus ik laat het maar gaan tot ik de volgende keer weer opmerkingen krijg over bepaalde zaken.
<<

Anoniem51

Bericht 03 Apr 2014 18:47

Re: Wat vraag jij je af?

Zou een meelezer zichzelf verraden door zomaar dingen met je te gaan bespreken die hij of zij hier gelezen heeft?k denk het niet, maar de andere kant, als het een fijn, constructief gesprek was dan zal die persoon echt toegeven als hij of zij hoer meegelezen heeft. Hij of zij brengt het niet zomaar ter sprake.
<<

Anoniem50

Bericht 03 Apr 2014 18:49

Re: Wat vraag jij je af?

Dundas schreef:Zou een meelezer zichzelf verraden door zomaar dingen met je te gaan bespreken die hij of zij hier gelezen heeft?k denk het niet, maar de andere kant, als het een fijn, constructief gesprek was dan zal die persoon echt toegeven als hij of zij hoer meegelezen heeft. Hij of zij brengt het niet zomaar ter sprake.


Ik heb het net even gevraagd en het blijkt dat ik de schuldige ben. Degene antwoordde gewoon op wat ik zei en ik heb daar zelf invulling aangegeven.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 03 Apr 2014 18:59

Re: Wat vraag jij je af?

Marley schreef:Ben je daarom Siepie geworden, Siepie?



:yes:

En je kan idd zelf weleens een (verkeerde) invulling geven aan iets. Maar nu heb je iig duidelijkheid.
30-04-2017
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 04 Apr 2014 11:48

Re: Wat vraag jij je af?

Lauren schreef:Waarom de cremespoeling altijd eerder op is dan de shampoo. Zelfde hoeveelheid, ik gebruik naar mijn idee niet meer cremespoeling, maar toch is die altijd eerder op.

Wat grappig, ik doe juist altijd veeeel langer met cremespoeling. Komt denk ik doordat ik altijd m'n haar 2x was met shampoo en dan 1x conditioner in de punten.
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Apr 2014 20:03

Re: Wat vraag jij je af?

Atelier Madame schreef:
Lauren schreef:Waarom de cremespoeling altijd eerder op is dan de shampoo. Zelfde hoeveelheid, ik gebruik naar mijn idee niet meer cremespoeling, maar toch is die altijd eerder op.


Gebruik je toevallig andrelon? Ik heb namelijk altijd hetzelfde! Mijn theorie is dat conditioner zwaarder is waardoor je ongemerkt meer gebruikt. Shampoo komt voor mijn gevoel veel lichter over en schuimt natuurlijk meer, waardoor je voor je gevoel minder nodig hebt.


Ja klopt! Jouw theorie is opzich wel een goede, al heb ik tijdens het douchen het idee dat ik juist meer shampoo gebruik..
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Apr 2014 20:05

Re: Wat vraag jij je af?

iloverocknroll1984 schreef:
Lauren schreef:Waarom de cremespoeling altijd eerder op is dan de shampoo. Zelfde hoeveelheid, ik gebruik naar mijn idee niet meer cremespoeling, maar toch is die altijd eerder op.

Wat grappig, ik doe juist altijd veeeel langer met cremespoeling. Komt denk ik doordat ik altijd m'n haar 2x was met shampoo en dan 1x conditioner in de punten.

Haha ja ik doe altijd conditioner door heel mijn haar. :razz:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Apr 2014 20:11

Re: Wat vraag jij je af?

Dundas schreef:Zou een meelezer zichzelf verraden door zomaar dingen met je te gaan bespreken die hij of zij hier gelezen heeft?k denk het niet, maar de andere kant, als het een fijn, constructief gesprek was dan zal die persoon echt toegeven als hij of zij hoer meegelezen heeft. Hij of zij brengt het niet zomaar ter sprake.


Je hoeft niet meteen te gaan schelden!

Dat van die steek op de borst heb ik ook wel eens, naar gevoel, maar gelukkig altijd wel snel weer weg.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem51

Bericht 04 Apr 2014 20:26

Re: Wat vraag jij je af?

Shit, ik dacht dat ik hem nog ge-edit had.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 04 Apr 2014 20:35

Re: Wat vraag jij je af?

Niet om oude dingen op te rakelen maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of Wendy al bevallen is. Ik dacht dat ik ooit iets op Facebook las dat ze zwanger was (maar ik kan ook helemaal verkeerd zitten)
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem51

Bericht 04 Apr 2014 20:36

Re: Wat vraag jij je af?

Zwanger? Oh, dat vind ik leuk voor d'r.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 04 Apr 2014 20:46

Re: Wat vraag jij je af?

Ik vraag me af of een vriendin van mij al bevallen is. Ze zou vandaag ingeleid worden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 04 Apr 2014 20:49

Re: Wat vraag jij je af?

rapa nui schreef:Niet om oude dingen op te rakelen maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of Wendy al bevallen is. Ik dacht dat ik ooit iets op Facebook las dat ze zwanger was (maar ik kan ook helemaal verkeerd zitten)


Zo ver is ze toch nog niet? Volgens mij heeft ze nog wel drie maanden te gaan.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 04 Apr 2014 20:51

Re: Wat vraag jij je af?

rapa nui schreef:Niet om oude dingen op te rakelen maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of Wendy al bevallen is. Ik dacht dat ik ooit iets op Facebook las dat ze zwanger was (maar ik kan ook helemaal verkeerd zitten)
Wendy als in Zusje? Zou ik inderdaad ook heel fijn voor haar vinden.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Apr 2014 20:55

Re: Wat vraag jij je af?

Ja ze krijgt een meisje toch? Zo aan haar pins te zien iig.
<<

Anoniem38

Bericht 05 Apr 2014 10:57

Re: Wat vraag jij je af?

Ik vraag me af waarom sommige mensen niet eerlijk tegen mij zijn of dingen niet toegeven... En waarom ik me dat dan zo aantrek.
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Apr 2014 11:33

Re: Wat vraag jij je af?

Is zij zwanger ja?
<<

Anoniem331

Bericht 06 Apr 2014 18:57

Re: Wat vraag jij je af?

Ik vraag me na dit weekend echt af waar de liefde voor o.a kikkers vandaan komt.

Op deze foto de handen van mijn dochter, met daarin een kikker.

Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 06 Apr 2014 19:17

Re: Wat vraag jij je af?

Lauren schreef:Is zij zwanger ja?

Ja, ik 'schrok' er ook van. Hoorde het pas van iemand dat ze zwanger is. Dat was ze blijkbaar ook al (net?) toen dus dat hele gedoe rond het forum kwam eind augustus, dus ze zal toch of al bevallen of hoogzwanger zijn.
2012 & 2016
<<

Anoniem152

Bericht 07 Apr 2014 18:26

Re: Wat vraag jij je af?

Welke idioot die krassen in mijn auto heeft gezet.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers