Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat mag ik niet vergeten?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Sep 2013 19:41

Wat mag ik niet vergeten?

Volgende week vliegen we met z'n drieën voor een weekje naar Turkije.

Mijn schoonmoeder schreef eerder altijd op wat we allemaal moesten meenemen (ze schreef het voor haarzelf en kopieerde dat).

Nu gaan we natuurlijk met een baby en in een ander seizoen. Ook gaan we all-in ipv een appartement.

Wat moeten we nou niet vergeten?
R. 2013
D. 2016
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Sep 2013 20:44

Re: Wat mag ik niet vergeten?

Paspoort, telefoon en portemonnee ;)
Als je dat maar bij je hebt, al het andere kun je daar wel kopen, haha.

Ik zou gewoon op internet even kijken! Staan genoeg pak lijstjes op. Vervolgens het lijstje opslaan en dan kun je hem er elk jaar zo weer bij pakken :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 21:17

Re: Wat mag ik niet vergeten?

Misschien overbodig maar heb je al een paspoort voor R?
Goede hoge zonnebrand voor hem (factor 50)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Sep 2013 21:19

Re: Wat mag ik niet vergeten?

Ja paspoort hebben we al, en speciale zonnebrandmousse voor kindjes met een gevoelige huid.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem119

Bericht 12 Sep 2013 21:22

Re: Wat mag ik niet vergeten?

Ah goed zo :)

En een mutsje en zonnebril voor hem! Zonnebril is zo belangrijk voor die kleine kindjes.

En voor jezelf natuurlijk lekker tijdschriftjes.


Veel plezier, lekker hoor!
<<

Anoniem83

Bericht 12 Sep 2013 21:32

Re: Wat mag ik niet vergeten?

ORS, paracetamol zetpillen, billenzalf...
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 13 Sep 2013 14:12

Re: Wat mag ik niet vergeten?

Marin, je zegt voor de kleintjes een zonnebril. Maar blijkbaar is dit ook niet altijd goed. Alleen echt een goede degelijke zonnebril met goede glazen is goed. (dus niet een brilletje van de hema ofzo)

verder zwemluiers, luiers (want die kosten daar een kapitaal) kleding, voor `s avonds lange broek en vestje. Paracetamol, diarreeremmers.
En hoe willen jullie R zijn flesje geven? Anders is een flessenwarmer ook wel makkelijk.
<<

Anoniem119

Bericht 13 Sep 2013 14:14

Re: Wat mag ik niet vergeten?

Ja wel een goede inderdaad! Mijn opticien benadrukt dat altijd heel erg met posters enzo, vind dat wel belangrijk.
<<

Anoniem103

Bericht 13 Sep 2013 14:17

Re: Wat mag ik niet vergeten?

Wij hebben een keer in een hotel zo'n campingbedje gehad met zo'n hard dun matrasje. Daar hebben we toen een dikke zwembadhanddoek een paar keer dubbel in gelegd voor hem zodat hij toch lekker lag. Misschien een idee als je niet weet watvoor bedje jullie krijgen.
En verder een zwemband misschien en een thermometer vind ik ook altijd wel handig om bij me te hebben.
<<

Moa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:22

Bericht 13 Sep 2013 15:34

Re: Wat mag ik niet vergeten?

Als hij een speen heeft een extra speen, wij hadden er een nieuw in het doosje.
Thermometer, zetpillen, antimug voor baby's, sudocreme, aloevera (gebruiten wij om het in de avond lekker mee in te smeren) een drinkbeker of fles. Bij een fles ook een xtra speen.

Wij hadden ook flesvoeding mee en pap. Ook had ik een paar lepeltjes van thuis meegenomen omdat ze niet overal kleine lepels hebben.
Afbeelding

Afbeelding
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 13 Sep 2013 19:42

Re: Wat mag ik niet vergeten?

Voor Turkije heb je een visum nodig.
Die kan je sinds deze zomer online kopen, uitprinten en meenemen.
Hoef je niet meer in de rij voor je visum als je uit 't vliegtuig komt, maar kan je gelijk door naar de douane.
Welk vliegveld kom je aan?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 13 Sep 2013 20:35

Re: Wat mag ik niet vergeten?

Handige tips al!

Isis, hij krijgt hoogstens 's avonds een flesje gekolfde melk, deze drinkt hij ook koud en anders warm ik hem wel even op onder de warme kraan.

Mini, ORS voor R of voor ons? Er staat me bij dat borstvoeding beter is dan ORS.

Tania, voor de zekerheid nemen we zijn travelcot mee en ook een klein zwembadje inderdaad :)

Ekiaam, dat zou handig zijn! We landen op Bodrum.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo, Tom