Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Compacte buggy voor vakantie

<<

Koekiemonster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:29

Bericht 04 Apr 2014 13:24

Compacte buggy voor vakantie

Volgende maand gaan we op vakantie en dan wil ik graag de buggy mee. Nu hebben we zelf een koelstra Simba buggy maar die is niet mega compact zeg maar. Nu zoek ik een compact op te vouwen buggy die ook mee mag in het vliegtuig. Ik wil hem via mp oid kopen 2 e hands. Nu heb ik hier de titanium breeze staan die vouwt wel mooi compact op maar vind hem vrij laag... Iemand een alternatief?
<<

Anoniem28

Bericht 04 Apr 2014 13:46

Re: Compacte buggy voor vakantie

Quinny Zapp kun je heel compact invouwen. Dit is de één van de weinige buggy's die in mijn kofferbak van de C1 past. Als jullie lang zijn, zou ik wel even in een winkel testen, deze is ook niet zo heel hoog.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 04 Apr 2014 13:50

Re: Compacte buggy voor vakantie

Ik ben nog steeds erg tevreden over onze bambino 5 standenbuggy. De handvatten zitten hoog genoeg dat we niet krom lopen, ruim mandje voor enkele boodschappen en hij kan behoorlijk plat. Ook zit er een zonnekap bij. Deze nemen wij ook mee op vakantie.
<<

Koekiemonster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:29

Bericht 07 Apr 2014 13:44

Re: Compacte buggy voor vakantie

Heb nu een quinny zap staan en wow wat een verschil zeg... Wat stuurt ie licht en hij is heel fijn... Ook nog klein op Te Vouwen en toch nog wat hoger als de titanium buggy...
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 07 Apr 2014 14:33

Re: Compacte buggy voor vakantie

Wij hebben zelf een quinny zapp.
Ik vind het wel een nadeel van de quinny zapp dat hij niet in ligstand kan.
Wij nemen op vakantie onze zapp dus ook nooit mee, maar lenen de buggy van m'n ouders die wel in ligstand kan.
Die is wel wat groter maar gaat in t vliegtuig prima.

Je hebt wel de quinny zapp extra, die kan wel in ligstand. Maar weer niet klein ingeklapt worden.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers