Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorjaarsschoonmaak

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 01 Apr 2014 12:26

Voorjaarsschoonmaak

:cheering:

Wie is er al begonnen?
Je mag hier je frustratie, tips, voor en na foto's, klachten en andere ongein!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Reva op 01 Apr 2014 12:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 01 Apr 2014 12:31

Re: Voorjaarsschoonmaak

Ik heb nog nooit een voorjaarsschoonmaak gedaan, maar door onze verhuizing is alles nu wel helemaal goed schoongemaakt (mede mogelijk gemaakt door moeder en schoonmoeder). Heerlijk!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 01 Apr 2014 20:51

Re: Voorjaarsschoonmaak

Ik moet nog beginnen, volgende week denk ik. Deze week veel werken.

Dat eerste plaatje is morgen wel van toepassing.. speed-cleaning.. m'n moeder komt hier oppassen.
<<

Anoniem253

Bericht 06 Apr 2014 11:45

Re: Voorjaarsschoonmaak

Ik ben druk bezig met opruimen. Heb afgelopen week de kledingkast uitgemest en 2 volle zaken weggebracht. Binnenkort de keuken grondig schoonmaken.
<<

Anoniem215

Bericht 06 Apr 2014 13:34

Re: Voorjaarsschoonmaak

Ik ben vandaag begonnen. Ik heb de inloopkast aangepakt en alles is weer schoon en netjes.
Ik zit nu ook in mijn inloopkast te internetten omdat dit momenteel de enige opgeruimde ruimte in huis is.
Morgen staat de keuken in de planning.

Dat eerste plaatje is zo waar!
<<

Anoniem187

Bericht 06 Apr 2014 13:41

Re: Voorjaarsschoonmaak

Dat moet ik ook doen op mijn slaapkamer. Geen zin in...
<<

Anoniem273

Bericht 06 Apr 2014 16:50

Re: Voorjaarsschoonmaak

Wij zijn paar weken geleden al begonnen omdat we ons huis te koop gingen zetten. Nu houden we het netjes bij, scheelt echt veel werk! Nu hopen dat we dit volhouden in ons nieuwe huis als ons huis verkocht is.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 06 Apr 2014 17:17

Re: Voorjaarsschoonmaak

Heerlijk herkenbaar het eerste plaatje.

Ik wilde wel van alles gaan doen: ramen lappen, kasten leegruimen, etc.
Maar wat ik elk voorjaar heb verdwijn ik de tuin in zodra het lekker weer is en ga daar aan de slag! Hierdoor blijft het huis wat achter. Toch maar eens kijken wanneer ik komende week mijn ramen kan lappen en de badkamer kan poetsen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers