Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 05 Apr 2014 11:59

Re: Weight Watchers

Vervelend Joan, misschien is het gewoon een suffe gewichtsschommeling en zie je er van de week niks meer van op de weegschaal. Je bent al bijna op je streef! :)

Ik heb me vanmorgen gewogen, en was echt alle vertrouwen kwijt na de vorige poging. Maar ik ben gewoon 0,9 kilo afgevallen nu in totaal sinds deze week. Oke, nu weet ik dat de eerste week wat rapper gaat dan normaal. Maar dat er al iets gebeurd ben ik enorm blij mee. Eerste doel is er nog 3 kilo vanaf zien te krijgen, dan ben ik in totaal 10 kilo kwijt. Als het lekker gaat ga ik voor nog 2 kilo eraf, en daarna weer 2 kilo eraf. Denk dat het allemaal best haalbaar is.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Apr 2014 12:48

Re: Weight Watchers

Kan aan zoveel liggen Joan. Sowieso schommel je in de week echt gigantisch (ik laatst gewoon 1,3 kilo). Vocht, soort eten, ongesteldheid, spierpijn enz enz enz, een keer minder naar de toilet geweest what ever.

Ik had als streven om mezelf deze week minder te wegen.. Is tot nu toe nog niet gelukt :nopompom:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Apr 2014 13:06

Re: Weight Watchers

en CCC, echt super goed!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 05 Apr 2014 13:36

Re: Weight Watchers

Alibi, beterschap! Oei, dat kan zo'n pijn doen.

CCC: Goed bezig, je hebt het weer goed te pakken.

All: Ik ga toch de powerstart eens proberen, denk ik, mijn lichaam even een boost geven.
Ik kan dan toch alleen de groene punten aan laten geven in de app? En dat mag ik allemaal eten met de powerstart?
En dan per dag 7 extra punten?
Ik vind het toch wel lastig hoor, maarja.
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Apr 2014 13:46

Re: Weight Watchers

en CCC, echt super goed!
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 05 Apr 2014 20:25

Re: Weight Watchers

Jeeuh hier is de weegschaal ook eindelijk weer in beweging en wel naar beneden !
Ben afgelopen week niet wezen wegen want ik was met de kleine naar het mama cafe geweest waar ze muziek op schoot deden. Ga a.s woensdagochtend weer wegen.
Thuis woog ik vanmorgen (zonder kleren ) 109,9 :D maar goed op de cursus weeg ik vaak 2 a 3 kilo zwaarder :(.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 05 Apr 2014 23:05

Re: Weight Watchers

Klopt Lana, het werd mij ook aangeraden als ik stil bleef staan. Gelukkig is het hier nog niet nodig, maar houd het in mijn hoofd. Ik vind het zo lastig zonder brood zeg maar, maar misschien zit dat tussen mijn oren. Schijnt dat je echt enorm goede resultaten ermee kan behalen, dus wellicht het proberen waard!

Uiltje, wat fijn! Herkenbaar hoor, mijn avondgewicht was bij de WW ook 2.5 kilo meer dan 's morgens (ongeveer dan).
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 05 Apr 2014 23:38

Re: Weight Watchers

Ja het is mij ook aangeraden inderdaad.
Het is alleen wel zo dat ik aan WW wil doen, omdat ik dan gewoon kan eten wat ik wil ( gezond dan natuurlijk ), maar dat ik binnen de punten moet blijven.
Met powerstart heb ik het idee dat het het doel van WW voorbij gaat.
Okee, snap je wat ik bedoel? Haha.
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 05 Apr 2014 23:41

Re: Weight Watchers

Ja ik begrijp je volgens mij, geloof dat we hetzelfde idee hebben/ tegenaan lopen. Daarom ben ik gewoon weer via de punten gestart, en dacht als er woensdag niks vanaf is, dan ga ik de Powerstart doen. Ik vind het ook zo lastig bij Powerstart dat je wel alles mag eten maar ook weer mate moet houden want anders schiet je nog niks op.
Edit: ik zou dus teveel van hetzelfde gaan eten ben ik bang. Omdat ik bijv. roggebrood niet lekker vind (of ja, je moet erdoorheen dan, maar of ik dat zie zitten).
Ga jij nu trouwens ook naar de cursus?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Apr 2014 08:52

Re: Weight Watchers

Er is ook gewoon normaal brood met een groen logo!
Zo heeft onze bakker 'Vollerkoren' en heeft de Aldi en de Bas (nu allemaal Dirk) ook iets met een groen logo.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Apr 2014 11:32

Re: Weight Watchers

Leuk hoor.. 10 kilo afvallen.. Maar wat er nu nog in mijn bh zweeft..of nou ja..hangt.. is echt om te janken :12:
Geen idee meer welke cupmaat ik nu heb.
Zsm maar eens naar de hunkemoller om het eens op te laten meten.
(missie minder wegen thuis : FAIL!! : vanmorgen thuis 68,5 (zo laag nog nooit gezeten!)
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 06 Apr 2014 20:47

Re: Weight Watchers

Oh, misschien even op zoek dan. Welke is dat? (Brood)

Herkenbaar, ik weeg ook zoveel.

Oke, ik heb dus mijn vreetweekend gehad wat maanden gepland stond. Vanaf morgen weer strak in het gareel. Heb alles wel binnen mijn weekpunten en gewone punten kunnen houden maar toch. Wil gewoon even doorknallen en woensdag natuurlijk resultaat zien op de weegschaal.

Tja, is kut ja... maar gelukkig bestaan er goede bh's :D
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Apr 2014 20:55

Re: Weight Watchers

De broodsoorten met Groen Logo:

- Weight Watchers Broodmix (Cursus)

- Ko-Fit Vezelrijk (www.ko-fit.nl)

- Extra volkoren (Aldi)
- Brabants roggebrood (Albert Heijn)
- Brinta Vezelbrood bruin
- De Beste Start Minder koolhydraten (Dekamarkt, Dirk, Bas, Digros)
- De Beste Start Omega 3 granen (Dekamarkt, Dirk, Bas, Digros)
- Duinen Volvezel (bakker)
- Fries roggebrood
- Prokorn Vezelfit (Zeelandia via de bakker)
- Shapebrood (Zeelandia via de bakker)
- Slankbrood (bakker)
- VollerKoren (bakker)
- Weight Watchers broodmix
- Soma Gezond Slank-in
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 06 Apr 2014 22:14

Re: Weight Watchers

Thnx! :D
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 07 Apr 2014 08:23

Re: Weight Watchers

Lejow, even vraagje. Jij betaalt toch haast nooit de volle prijs voor je combi pas?
Hoe doe je dat precies? Deze maand loopt hij op 23 april af en ik kreeg mail dat er weer aanbieding is , 24 euro voor een combipas de eerste maand. Maar blijven je gegevens dan wel bewaard of begin je steeds opnieuw?
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 07 Apr 2014 08:34

Re: Weight Watchers

Hier is het de afgelopen weken slecht gegaan. Ben nu weer 85,0 heb mezelf een flinke schop onder mn kont gegeven en ga vanaf vandaag weer hard mijn best doen.
Afbeelding]
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Apr 2014 09:04

Re: Weight Watchers

Uiltje schreef:Lejow, even vraagje. Jij betaalt toch haast nooit de volle prijs voor je combi pas?
Hoe doe je dat precies? Deze maand loopt hij op 23 april af en ik kreeg mail dat er weer aanbieding is , 24 euro voor een combipas de eerste maand. Maar blijven je gegevens dan wel bewaard of begin je steeds opnieuw?


Ik zeg iedere maand op, en sluit dan weer een nieuw abo af. Al je gegevens blijven gewoon bewaard. Je kunt dan gewoon inloggen met je eigen naam en ww.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Apr 2014 10:15

Re: Weight Watchers

Wauw, fijn Lejow! :D Gaat goed bij je!

Ik heb echt een kakweek. Door het leren voor tentamens is m'n ritme een beetje weg en hou ik veel punten over in de avond, die ik vervolgens dan deels opeet aan chips. Ik hou van vaak nog wel een aantal over waardoor ik in de avond nog wel eens een broodje eet, anders gaan m'n punten niet op.

Ik ben ietsje afgevallen, weeg nu 62,8. Ik verwacht ook niet dat er woensdag meer af is.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 07 Apr 2014 13:33

Re: Weight Watchers

Hi allemaal,

Hier gaat het weer prima! Hoop weer een beetje in het ritme te komen. En vooral het avondeten wat beter opletten op de kleine dingetjes. En het vlees alleen nog maar grillen. Even goed pas op de plaats, want anders kom ik er niet ;).
CCC: Volgens mij hebben wij inderdaad een beetje hetzelfde. Als ik jou stukjes lees, zouden het mijn woorden kunnen zijn, haha. Dus nu allebei weer goed op weg en volhouden!! Succes.

Joan: Balen zeg! Ja als je dan eenmaal uit je ritme bent, lijkt het wel moeilijker om ook op je eten te letten. Hopelijk kun je het snel weer oppakken.

Wat eten jullie graag aan tussendoortjes? Ja ik heb het al vaker gevraagd, maar er zijn weer een aantal nieuwe mensen en wie weet :).
Ik eet nu graag cracottes tussendoor.
Afbeelding
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 07 Apr 2014 14:10

Re: Weight Watchers

Even een vraagje ik heb voor vanavond kip drumsticks(naturel) nu wil ik deze maken in de oven maar hoelang en op hoeveel graden zal dit moeten denken jullie?
Afbeelding]
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 07 Apr 2014 16:01

Re: Weight Watchers

Ik heb daar echt geen tijd voor. Ik gooi het altijd eerst op 10 minuten op 200 graden, kijk dan hoever het is en gooi er nog 1 of 2 keer 10 minuten bij op.
Ik doe ze in een ovenschaal, bestrooit met wat kruiden, knoflook, uit en paprika. Citroen er bij is ook lekker (Lemon chicken).
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 07 Apr 2014 16:30

Re: Weight Watchers

ik neem ook wel eens 2 lu vital tussendoor met mager beleg :)
En fruit neem ik ook veel tussendoor tegenwoordig.
Het aardbeienseizoen is er weer :D
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Apr 2014 16:38

Re: Weight Watchers

Dreamer: 180-200 graden voor 20 minuutjes denk ik. Even checken of het gaar is, anders nog 10 minuten extra. Als ze te snel kleuren kun je het altijd afdekken met wat aluminiumfolie.
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 07 Apr 2014 16:44

Re: Weight Watchers

Bedankt. Ik heb ze er nu 20 minuten in zitten.moeten toch nog ff.
Afbeelding]
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 07 Apr 2014 19:59

Re: Weight Watchers

Ik doe kippenpoten/ vleugels altijd min. 40 min op 200 graden, zijn altijd goed gaar.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers