Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zilveren pilotenbril

<<

Anoniem30

Bericht 04 Apr 2014 18:39

Zilveren pilotenbril

Ik ben op zoek naar een zilveren pilotenbril, zonder reflecterende glazen. Ik heb er al enorm veel gepast, maar ze glimmen toch in de glazen, zijn goud en het grote probleem is dat ze allemaal te groot zijn..... Ik wil uiteindelijk graag een Ray-ban, maar voor nu zoek ik een goedkope(re) - dus help me, waar ga ik een mooie, passende vinden? :banaan:
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 04 Apr 2014 18:50

Re: Zilveren pilotenbril

We? Zara?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem30

Bericht 04 Apr 2014 18:50

Re: Zilveren pilotenbril

Zara had alleen maar hele dure hangen, We kan ik nog wel eens kijken!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Apr 2014 18:52

Re: Zilveren pilotenbril

Ik heb vaak gewoon die van H&M! Fijn ding, alleen je moet hem niet op de grond laten kletteren, want dan gaat ie stuk :palm: (heb al een paar keer een nieuwe moeten kopen om deze reden)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem30

Bericht 04 Apr 2014 18:53

Re: Zilveren pilotenbril

Ja, die is mij dus echt veel te groot :(
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 05 Apr 2014 20:55

Re: Zilveren pilotenbril

Ik heb ze vandaag gezien bij Sams. Weet niet of die winkel bij je in de buurt zit..
Anders hebben ze bij winkels als C&A en Kruidvat ook vaak zonnebrillen.
Je zou ook eens bij Hema kunnen kijken.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers