Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snailmail ronde 7

<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 25 Mrt 2014 07:48

Re: Snailmail ronde 7

Leuk Luthien, de foto's. Hoop dat je er blij mee was. Succes met alle drukte!
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 25 Mrt 2014 12:54

Re: Snailmail ronde 7

Jezzie schreef:Leuk funk!

Wanneer begint de nieuwe ronde? Ik heb nu de smaak te pakken :banaan:


Ik ook! :cheering:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem79

Bericht 26 Mrt 2014 12:37

Re: Snailmail ronde 7

Volgens mij zijn er nog 2 snailmails onderweg, klopt dat? Ik wil daar nog een heel klein beetje op wachten voordat ik een nieuwe ronde start.
<<

Anoniem 41

Bericht 26 Mrt 2014 16:15

Re: Snailmail ronde 7

Mida4you moet een snailmail van mij nog krijgen en Pietje nog een extra.
Het gaat mij op dit moment niet lukken om het te maken maar over een paar weken wel.
Ik laat mijn account verwijderen maar dan weten ze dat er iig weer een nieuwe snailmail aan komt.
Baal echt dat de vorige weg is maar er komt dus gewoon een nieuwe aan want hun verdienen ook een leuke snail.
Ik ga zo meteen nog proberen om toch nog een foto te maken van de snailmail die ik heb gekregen zodat deze online gezet worden want ik vind ze wel ontzettend leuk geworden.
Ik ben dus een tijdje van het forum af maar ik verwacht nog wel een keer terug te komen. Zal wel mee lezen en kijken wat voor een mooie snailmails jullie sturen :D
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:23

Bericht 26 Mrt 2014 16:52

Re: Snailmail ronde 7

Die van mij is volgens mij ook nog onderweg (of al aangekomen, maar nog niet hier vermeld). Zoals ik in mijn post met foto's al zei was de envelop eigenlijk net iets te groot, dus ik hoop heel erg dat dat geen probleem opgeleverd heeft bij de post of dat de ontvangster moet bij betalen. :S
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 26 Mrt 2014 17:05

Re: Snailmail ronde 7

Oh wat balen en jammer allemaal Mierzoet.....
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem151

Bericht 26 Mrt 2014 19:28

Re: Snailmail ronde 7

luthien schreef:Die van mij is volgens mij ook nog onderweg (of al aangekomen, maar nog niet hier vermeld). Zoals ik in mijn post met foto's al zei was de envelop eigenlijk net iets te groot, dus ik hoop heel erg dat dat geen probleem opgeleverd heeft bij de post of dat de ontvangster moet bij betalen. :S


Hij is aangekomen, onwijs leuk! En geen problemen met de post hoor ;)

De versierde envelop met getekende 'snails'
Afbeelding

Het doosje dat er in zat met een camper zoals die van ons
Afbeelding

De ingepakte goodies
Afbeelding

En uitgepakt
Afbeelding
Een mapje om je tandenborstel in mee te nemen, voor als we gaan kamperen met de camper. Thee stickjes, wiebeloogjes voor 1 april, Daisy zaadjes (ons campertje heet Daisy) lucifers, een notitieboekje en geurkaarsjes.

Héél leuk allemaal! Past precies bij mij. Dankjewel Luthien! :cheering:
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:23

Bericht 27 Mrt 2014 00:39

Re: Snailmail ronde 7

Funk, ik vond het zeker leuk! Vooral de magneetjes. I <3 scrabble steentjes! Er staat nu '**** love fries' (als in patatjes) op het whiteboard :P

Blue phone, fijn dat je het leuk vond! Ik vond het erg leuk om dingen voor deze snailmail te bedenken. De camper en kamperen zaten al meteen in m'n hoofd, maar wat voeg je er dan bij. :)
<<

Anoniem79

Bericht 27 Mrt 2014 09:22

Re: Snailmail ronde 7

Ze zijn weer leuk geworden :). Ik ga vanmiddag de nieuwe ronde starten.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 27 Mrt 2014 10:15

Re: Snailmail ronde 7

luthien schreef:Funk, ik vond het zeker leuk! Vooral de magneetjes. I <3 scrabble steentjes! Er staat nu '**** love fries' (als in patatjes) op het whiteboard :P

Blue phone, fijn dat je het leuk vond! Ik vond het erg leuk om dingen voor deze snailmail te bedenken. De camper en kamperen zaten al meteen in m'n hoofd, maar wat voeg je er dan bij. :)

Haha grappig Luthien, fijn dat je het leuk vond.

En je snailmail is ook superleuk geworden. I :heart: volkswagenbusjes!
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem 41

Bericht 05 Apr 2014 08:56

Re: Snailmail ronde 7

Hierbij de snailmails die ik ontvangen heb. Ik ben er echt blij mee, sorry dat ik nog niet op de PM gereageerd had maar hier zijn de foto's:
Volgende week ga ik opnieuw beginnen aan de snailmails. Baal nog steeds dat alles weg is, kom steeds meer brieven tegen die ik vergeten was. Had nog wat Postcrossing kaartjes op de post gedaan, voor de bank en alles. Alles is weg! Loop overal achter de feiten aan. Kwam er achter dat de machtiging voor motorrijtuigenbelasting er ook bij zat en een kaart voor de krant aan te vragen.
Met een beetje pech hebben ze dus mijn bankrekeningnummer en handtekening :S

Maar ze komen er dus aan! Nog even geduld

De snailmail van Pietje:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze van Jezzie: (hoop dat ik de naam goed schrijf...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers