Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is lekker met...

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 03 Apr 2014 23:13

Wat is lekker met...

Wat is lekker met zelfgekochte aardappelsalade?

Twee keer per jaar ofzo koop ik aardappelsalade en dat eten we dan met iets van brood, komkommer, tomaat, ei etc. Het is een beetje standaard. Hoe eten jullie aardappelsalade het liefst?

Mochten andere mensen nog willen vragen om combinaties, voel je vooral vrij om dat te doen :D
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 04 Apr 2014 02:26

Re: Wat is lekker met...

Haha is het niet of zelfgemaakt of gekocht?
Maar ik eet het meestal bij de bbq en dan met stokbroodje! Lekker heb er nu ook zin in gekregen!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 04 Apr 2014 07:29

Re: Wat is lekker met...

Ik vind het lekker met gepaneerd vlees, iets van schnitzel of drumsticks.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Apr 2014 10:33

Re: Wat is lekker met...

Bij de bbq inderdaad!
Ook vind ik een frisse salade erbij altijd lekker omdat zo'n aardappelsalade best wel machtig/vet is.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Apr 2014 10:44

Re: Wat is lekker met...

Ik maak het het liefst zelf met kleine aardappeltjes in schil, Griekse yoghurt, knoflook en wat bieslook of bosui. En als je er dan wat van die krokante spekjes door doet, hoef ik er ook geen vlees meer bij. Dan vind ik het een hele complete maaltijd. OK, gezond is anders, maar soms mag dat best een keertje. Ik zou zelf niet de behoefte hebben er nog een vleesje en groente bij te eten.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Apr 2014 11:02

Re: Wat is lekker met...

Maar Marin, zij maakt het niet zelf maar koopt het. Dan vind ik de inhoud van zo'n salade toch echt niet voldoende voor een maaltijd.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 04 Apr 2014 14:12

Re: Wat is lekker met...

@ Churrito geen idee eigenlijk! Ik gebruik het altijd als grapje tussen mij en mijn vriend als we iets eten wat kant-en-klaar is i.p.v. zelfgemaakt.

Het brood hou ik er in ieder geval bij. Vlees ga ik nog eens over nadenken!

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers