Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #1

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 04 Apr 2014 10:33

Re: Afvaltopic

Marley schreef:Ik ga proberen een zacht gekookt eitje te koken. De ene keer gaat dat goed, de andere keer heb ik gewoon een hard gekookt eitje. Tja, ik ben er geen wonder in, dat blijkt wel weer.


Met een eggtimer gaat dat perfect! Die laat je dan ook mee koken en die geeft perfect aan dmv streepjes hoever de eieren zijn. Alleen als je vergeet de eieren eruit te halen en ze een kwartier laat doorkoken, omdat je andere dingen bent gaan doen en je helemaal vergeet dat je eieren aan het koken bent, met die timer erin is de timer wel kapot. Wat een zooi gaf dat...
<<

Anoniem304

Bericht 04 Apr 2014 10:36

Re: Afvaltopic

Ik heb een eierkoker. :redface:
<<

Anoniem50

Bericht 04 Apr 2014 10:40

Re: Afvaltopic

Zo modern ben ik helemaal niet. Toen ik bepaalde spullen voor de keuken van mijn moeder kreeg, toen ik op mezelf ging wonen, zei ze:"Wil je ook een kookwekkertje?" En ik:"Eh, waarom?" Nou ja, om dus een ei te koken op precies drie minuten. Maar goed, zo zei ik ook eigenwijs "Ik hoef geen vriesvakje in mijn koelkast". Nee, als je 100x met dezelfde bak ijs naar beneden bent gelopen piep je wel anders. Als ik weer eens bij de Action kom toch maar eens een kookwekkertje halen. :wink:
<<

Anoniem313

Bericht 04 Apr 2014 11:40

Re: Afvaltopic

Tip: de timer functie van je telefoon kun je daar ook voor gebruiken.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Apr 2014 12:09

Re: Afvaltopic

Of een klok.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 04 Apr 2014 12:13

Re: Afvaltopic

:D
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 04 Apr 2014 13:00

Re: Afvaltopic

Cotton schreef:Ik heb een eierkoker. :redface:

Ik ook! Ik vind het echt ideaal. Al is 't soms wel vervelend, ik heb altijd verse eieren van onze eigen kippen maar die zijn niet allemaal even groot. Maar goed, als ik die in een pan zou koken zouden ze ook niet allebei even lang moeten koken, dus dat ligt niet aan de eierkoker.
Goed verhaal, dit.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Apr 2014 13:40

Re: Afvaltopic

Woohoo I'm back, bitches! :smile: Ging vanmorgen wegen: 83.9! :shock: Zag er een stuk beter uit dan die 85.1 van woensdag. Maar ik geloofde het niet zo, dus ging daarna nog twee keer erop en toen gaf ie beide keren 84.1 aan. Ben ik ook al heel blij mee, want begin vd week zei ik nog dat ik hoopte vandaag weer richting de 84 te zitten. Opluchting! Maar goed, nu komt er weer een weekend aan met een lunch en borrels enzo, dus hopelijk blijft het een beetje binnen de perken!
Laatst gewijzigd door Bliss op 04 Apr 2014 14:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem54

Bericht 04 Apr 2014 14:13

Re: Afvaltopic

Wat goed bliss! Volhouden nu!
<<

Anoniem50

Bericht 04 Apr 2014 14:21

Re: Afvaltopic

Das toch een domme opmerking? Een klok. Dat kan deze onnozele ook zelf wel bedenken. En ik hou de tijd in de gaten, maar het mislukt alsnog. Goh.

Bliss, goed bezig!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Apr 2014 14:40

Re: Afvaltopic

Marley schreef:Das toch een domme opmerking? Een klok. Dat kan deze onnozele ook zelf wel bedenken. En ik hou de tijd in de gaten, maar het mislukt alsnog. Goh.

Bliss, goed bezig!

Ja vind je dat dom van mij? Ik kook m'n eieren altijd terwijl ik de klok in de gaten hou. Ik hou een vast aantal minuten aan en m'n eitjes mislukken nooit.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Apr 2014 14:44

Re: Afvaltopic

Ja zo doe ik het idd ook, gewoon 7 minuten (ja ik hou van hard :P).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem222

Bericht 04 Apr 2014 14:49

Re: Afvaltopic

Ik kijk ook gewoon op de klok..

Lekker bezig Bliss!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 04 Apr 2014 14:51

Re: Afvaltopic

Misschien duren de minuten op jouw klok langer dan de minuten op UN's klok Marley.

♥♥
<<

Anoniem50

Bericht 04 Apr 2014 14:59

Re: Afvaltopic

Ja, laten we vooral doorgaan op het eieren koken en er nog wat steken onder water uitgooien.

Ik kook mijn eitje altijd hard. Dat mislukt nooit. Laatst had ik een eitje en bedacht dat ik een zachte dooier wilde. Toen was ik hem vergeten, had ik een harde dooier. De tweede keer ging het goed. De derde keer was het kennelijk toch nog te lang, want hij was hardgekookt. En een kroket kan ik op gevoel bakken, een ei kan ik niet op gevoel koken. En dus probeer ik de klok in de gaten te houden.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 04 Apr 2014 15:01

Re: Afvaltopic

Huh ik bedoelde het helemaal niet als steek onder water hoor. Het kan toch zijn dat jouw klok net iets langzamer loopt? De klok van mijn ouders loopt na twee dagen ook 10 minuten achter op mijn horloge, dus die loopt ook net wat trager. Je hoeft niet zo geïrriteerd te reageren hoor.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 04 Apr 2014 15:18

Re: Afvaltopic

Liz, de banaan die jij noteert in de app bevat geen koolhydraten en suikers, terwijl een banaan hier juist vol van zit. Ik weet niet of je die dingen ook in de gaten houdt, maar anders kan je misschien beter een andere banaan kiezen in de app :P.

Zo kwam ik er ook achter dat de rijst die ik invoerde (gewoon de eerste de beste uit de lijst) helemaal niet klopte. Toen ik m`n eigen rijst invulde had die zeker 200kcal meer per portie! Shocking.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Apr 2014 15:21

Re: Afvaltopic

Ik heb laatst één dag geprobeerd mn eten bij te houden in zo'n app, maar wat een hels karwei! Meteen die hele app verwijderd haha. Dat jullie daar elke dag zin in hebben :shock:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 04 Apr 2014 15:22

Re: Afvaltopic

Hahaha, hoezo een hels karwei?

Op een gegeven moment staat alles wat je 'standaard' eet er toch wel in, dan kan je dat gewoon selecteren en klaar!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Apr 2014 15:28

Re: Afvaltopic

Scannen, zoeken naar het juiste product, hoeveelheid/gewicht selecteren etc. etc. Mij niet gezien!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 04 Apr 2014 15:30

Re: Afvaltopic

Ohhhzoo. Scannen doe ik sowieso niet, dat duurt veel te lang. Maar ik vind het wel leuk, dat zal het ook zijn. Als ik het vervelend vond had ik die app ook allang verwijderd denk ik !
<<

Anoniem156

Bericht 04 Apr 2014 15:53

Re: Afvaltopic

Je kan ook gerechten die je vaak eet aanmaken als recept in die app, dat hoef je dan maar 1 keer te doen! Superhandig!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Apr 2014 16:26

Re: Afvaltopic

Marley schreef:Ja, laten we vooral doorgaan op het eieren koken en er nog wat steken onder water uitgooien.

Ik kook mijn eitje altijd hard. Dat mislukt nooit. Laatst had ik een eitje en bedacht dat ik een zachte dooier wilde. Toen was ik hem vergeten, had ik een harde dooier. De tweede keer ging het goed. De derde keer was het kennelijk toch nog te lang, want hij was hardgekookt. En een kroket kan ik op gevoel bakken, een ei kan ik niet op gevoel koken. En dus probeer ik de klok in de gaten te houden.

Je kunt er wel een geel verhaal van breien en zegen dat mensen steken onder water geven of domme dingen zeggen, je kunt ook gewoon opzoeken hoe lang je een ei moet koken om het zacht te houden terwijl je klok in de smiezen houdt. Ik zeg geen rare dingen hoor.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Apr 2014 16:28

Re: Afvaltopic

Bliss schreef:Scannen, zoeken naar het juiste product, hoeveelheid/gewicht selecteren etc. etc. Mij niet gezien!
+1, ooit een dag gedaan maar zonde van m'n tijd :) ze zouden eigenlijk extra calorieën aftrek moeten geven voor de duimactiviteit bij het gebruik van die app.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Apr 2014 16:46

Re: Afvaltopic

Urban Naked schreef:
Bliss schreef:Scannen, zoeken naar het juiste product, hoeveelheid/gewicht selecteren etc. etc. Mij niet gezien!
+1, ooit een dag gedaan maar zonde van m'n tijd :) ze zouden eigenlijk extra calorieën aftrek moeten geven voor de duimactiviteit bij het gebruik van die app.


:good:
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers