Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPhone 5 of toch maar niet?

<<

Anoniem65

Bericht 04 Apr 2014 11:00

iPhone 5 of toch maar niet?

Ik heb nu een iPhone 4S. Hiervoor had ik een Samsung Galaxy SII en die wilde ik niet meer omdat hij continu vastliep. Mijn 4S is nu al tijden vol (de cloud is vol, hij maakt geen reservekopie meer) en de camera vind ik echt tegenvallen. DIe van de Samsung was echt beter. Maar het gebruiksgemak van iPhone is wel heel erg fijn, ik vind iTunes fijn werken (ik snap het tenminste en dat is al heel wat) en ik vind het ook leuk dat er veel leuke accessoires voor te krijgen zijn. Daarnaast heeft mijn vriend ook altijd iPhone dus hebben we overal laders en kabels die we kunnen "delen".
Hoe is jullie ervaring met iPhone 5? Vooral hoe is de camera? En wat is een (beter) alternatief?

Oh ik zie nu dat ik op forumzaken heb geplaatst. Ik dacht dat ik in algemeen zat. Wil iemand hem verplaatsen? Bedankt!
<<

Anoniem51

Bericht 04 Apr 2014 11:02

Re: iPhone 5 of toch maar niet?

De iPhone 5 heeft sowieso een andere laderaansluiting, dus het delen van kabeltjes en accessoires zal niet meer lukken. Maar wat grappig, ik had de 4S en vond de camera juist erg fijn en iTunes een kutprogramma.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 04 Apr 2014 11:02

Re: iPhone 5 of toch maar niet?

Gedaan :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Apr 2014 11:05

Re: iPhone 5 of toch maar niet?

Niet persoonlijk tegen jou hoor SuzieQ, maar waarom worden hier echt zo'n beetje wekelijks dergelijke topics geplaatst? Ten eerste denk ik dat er op andere sites veel betere en meer betrouwbare informatie te vinden is, en ten tweede staan er al zoveel topics op dit forum waarin informatie te vinden is, wat is nou de toegevoegde waarde van een nieuw topic openen?

Nogmaals, dit is niet persoonlijk naar jou SuzieQ maar ik vind het gewoon een beetje irritant worden, al die telefoontopics. Kunnen we niet een telefoonreviewrubriek maken? :)

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 04 Apr 2014 11:18

Re: iPhone 5 of toch maar niet?

Elliot schreef: Kunnen we niet een telefoonreviewrubriek maken? :)


Haha :)

Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik een Tech pijler super handig zou vinden, voor alle telefoon, computer etc vragen. Maar dan blijf je dezelfde topics houden natuurlijk, alleen centreren ze zich dan in één pijler.



On-Topic

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan iTunes, niets werkt ooit, en ik stap in juni over op Android, omdat ik na vier jaar iPhone er wel klaar mee ben. Ik heb de iPhone 4 nooit gehad (wel de 3Gs en nu al bijna twee jaar de 5 dus). Ik vind het een prima camera hebben. Niet super fantastisch, maar beter dan die van de 3. Dus vast ook beter dan die van de 4.

Alleen als iCloud vol is, ligt dat toch niet aan je telefoon? Ik werk daar niet mee hoor, maar dan lijkt het me toch dat je een grotere iCloud moet aanschaffen ofzo, of bestaat dat niet bij Apple? A la Dropbox zeg maar. Dat ga je met een telefoon niet oplossen lijkt me.

Ik verkoop over drie maanden m'n iPhone 5 mocht je interesse hebben.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers