Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Anoniem253

Bericht 31 Mrt 2014 15:13

Re: Action topic

Weet iemand of de action ook deurmatten voor buiten voor de voordeur verkoopt?
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mrt 2014 15:14

Re: Action topic

Champagne schreef:Weet iemand of de action ook deurmatten voor buiten voor de voordeur verkoopt?

Ja die hebben ze, verschillende soorten.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mrt 2014 15:24

Re: Action topic

Pippa schreef:Ik heb er zelf een hekel aan, vind dat zo rommelig en te klein om echt iets in op te bergen haha. Ik hergebruik zulke dingen altijd weer voor nieuwe cadeautjes! Maar heb altijd linten in huis, rollen folie, en maak vaak zulke pakketjes!


Dus waar jij cadeautjes in doet geeft diegene waar ze voor zijn het weer terug begrijp ik?
<<

Anoniem122

Bericht 31 Mrt 2014 15:58

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Pippa schreef:Ik heb er zelf een hekel aan, vind dat zo rommelig en te klein om echt iets in op te bergen haha. Ik hergebruik zulke dingen altijd weer voor nieuwe cadeautjes! Maar heb altijd linten in huis, rollen folie, en maak vaak zulke pakketjes!


Dus waar jij cadeautjes in doet geeft diegene waar ze voor zijn het weer terug begrijp ik?


Ik denk dat ze bedoelt dat wanneer zij zo'n pakketje als kadootje krijgt, ze het mandje weer gebruikt om zelf een pakketje samen te stellen, en dat als kado te geven.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mrt 2014 16:14

Re: Action topic

Stom van me kan idd ook.
<<

Anoniem253

Bericht 31 Mrt 2014 17:33

Re: Action topic

Cotton schreef:
Champagne schreef:Weet iemand of de action ook deurmatten voor buiten voor de voordeur verkoopt?

Ja die hebben ze, verschillende soorten.

Super! Morgen ff kijken :)
<<

Anoniem253

Bericht 01 Apr 2014 18:07

Re: Action topic

Ze hadden maar 1 soort.. Voor die 3 euro maar meegenomen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Apr 2014 18:27

Re: Action topic

ik ben vanochtend even snel de action in geweest
Heb een styluspen voor de ipad gekocht een hele leuke een wasko in de kleur paars. Mijn man schrok net hij dacht dat ik op de ipad kleurde

http://www.action.nl/products/view/id/1 ... telistid/1 deze

CBL ze hebben bij de 100 nieuwe producten autobanden voor in het zwembad. Die zocht jij toch voor je vakantie altijd. Misschien kun je ze nu inslaan
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Apr 2014 20:55

Re: Action topic

Lief dat je aan mij denkt :hulde: . Ik heb er sowieso nog 1 en zag ze idd op de site dus denk wel dat ik er nog 1 of 2 haal. Ga dinsdag even kijken omdat ik laatst viltenkledinghangers zag en twijfelde om ze te kopen. Het is anti glip en aangezien ik een aantal truien heb die zo van de hanger glijden bieden deze uitkomst..................hoop ik.
<<

Anoniem253

Bericht 02 Apr 2014 19:46

Re: Action topic

Ze hebben trouwens ook leuke windlichten ala riverdale.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Apr 2014 23:26

Re: Action topic

Ze hebben weer schelp vorm zandbak ook te gebruiken als zwembad. €4,49 per stuk.
2014 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Apr 2014 11:13

Re: Action topic

Ze hebben ook 10 anti glip kledinghangers voor 3.00. Misschien een handige tip?
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 03 Apr 2014 19:40

Re: Action topic

Vandaag naar de Action geweest, ging voor vuilniszakjes, sokken, flesje drinken en scheermesjes maar kwam met meer terug (zoals gewoonlijk haha). Heb ook een jurkje en twee nep plantjes om neer te zetten en verder kattensticks. Valt eigenlijk nog mee :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2014 09:18

Re: Action topic

Weet iemand of ze er Bio Oil verkopen? Ik weet het niet zeker, maar dacht het er ooit te zien. Is nu in de aanbieding bij Kruidvat, maar die prijs die het daar heeft zal de Action mits ze het verkopen altijd wel hebben of wellicht lager.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 04 Apr 2014 16:14

Re: Action topic

@ CBL: Heb het wel eens zien staan, maar geen idee of ze het nu nog hebben.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2014 17:13

Re: Action topic

Dank je iig voor de tip, ga dinsdag even zoeken.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2014 17:23

Re: Action topic

Ik heb er laatst 4 potjes tijgerbalsem gekocht voor ik dacht 1,25 ( is 1 verpakking met 4). Bij de Big Bazar zag ik hetzelfde merk, 2 potjes voor 1,99 in 1 verpakking. Het heet Bengal Gold. Zulke producten waren vroeger alleen bij speciaalzaken zoals de tuinen te koop, ook bij Kruidvat en bij allemaal was het duur. Wij gebruikten dan niet zoveel omdat het zo duur was voor zo'n klein potje. Dus ben blij met de Action. :banaan:
<<

Anoniem253

Bericht 04 Apr 2014 19:06

Re: Action topic

Goede tip cbl, zal er binnenkort ook ff naar kijken. Ligt die balsem bij de verzorgingsproducten?
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2014 19:34

Re: Action topic

Poefff geen idee, maar lijkt me wel logisch en dan bij de pleisters ed omdat het ook tegen pijn is. Anders even vragen daar.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 04 Apr 2014 19:38

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Weet iemand of ze er Bio Oil verkopen? Ik weet het niet zeker, maar dacht het er ooit te zien. Is nu in de aanbieding bij Kruidvat, maar die prijs die het daar heeft zal de Action mits ze het verkopen altijd wel hebben of wellicht lager.


Nee hebben ze niet.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 04 Apr 2014 19:39

Re: Action topic

Kaasschaaf gekocht €0,99 wat een k.t ding! Maar andere gaan kopen
<<

Sazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 155

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:48

Bericht 04 Apr 2014 21:17

Re: Action topic

expressob schreef:
caribbeanlover schreef:Weet iemand of ze er Bio Oil verkopen? Ik weet het niet zeker, maar dacht het er ooit te zien. Is nu in de aanbieding bij Kruidvat, maar die prijs die het daar heeft zal de Action mits ze het verkopen altijd wel hebben of wellicht lager.


Nee hebben ze niet.


Volgens mij wel een neppe / merkloze variant. Wit met lichtblauwe verpakking dacht ik.
Afbeelding
<<

Anoniem30

Bericht 04 Apr 2014 21:26

Re: Action topic

expressob schreef:
caribbeanlover schreef:Weet iemand of ze er Bio Oil verkopen? Ik weet het niet zeker, maar dacht het er ooit te zien. Is nu in de aanbieding bij Kruidvat, maar die prijs die het daar heeft zal de Action mits ze het verkopen altijd wel hebben of wellicht lager.


Nee hebben ze niet.



Bij ons stonden ze laatst wél hoor!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Apr 2014 21:27

Re: Action topic

Ik heb zo'n grote vlinder gekocht en een oranje spuitbus, zodat ik hem wat kleur kan geven :)
Een foto van het resultaat volgt.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem50

Bericht 04 Apr 2014 22:03

Re: Action topic

MissEnergy schreef:Ik heb zo'n grote vlinder gekocht en een oranje spuitbus, zodat ik hem wat kleur kan geven :)
Een foto van het resultaat volgt.


Je bent dus klaar voor het WK. :D
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers