Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kort kapsel of toch lang laten?

<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 03 Apr 2014 11:50

Re: Kort kapsel of toch lang laten?

Zou het niet afknippen hoor, ze heeft een mooie flinke bos! Lekker invlechten ofzo :)
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 03 Apr 2014 12:04

Re: Kort kapsel of toch lang laten?

Ik vind het kapsel op foto 2 erg leuk!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 03 Apr 2014 12:10

Re: Kort kapsel of toch lang laten?

FashionMommy schreef:Ik vind het kapsel op foto 2 erg leuk!


Ja dat staat haar ook erg leuk!
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem29

Bericht 03 Apr 2014 15:00

Re: Kort kapsel of toch lang laten?

Kun je niet gewoon een rechte pony knippen? Dan hoeft het schuifje er niet in (trekt ze hem er ook niet uit), en ze heeft ook geen last van haren in haar gezicht want een pony zit boven je ogen.

Dan kun je de lengte van haar haartjes aan de achterkant wel zo laten :)

Ze heeft wel echte mooie haren. Ik zou de schaar er ook niet zo inzetten.
<<

Anoniem28

Bericht 03 Apr 2014 15:05

Re: Kort kapsel of toch lang laten?

mida4you schreef:
Tangerine schreef:En als je het langer laat en begint met bijvoorbeeld invlechten?
Ik persoonlijk vind langer ook mooi. Al staat dat korte haar ook leuk.


Invlechten gaat nog lang niet lukken, dat was anders wel leuk geweest :)


als ik dit zo zie moet invlechten wel lukken hoor. Beginnen bij een plukje pony en dan opzij invlechten en iets naar achteren. Mijn dochter van 1,5 heeft veel minder lang haar en bij haar lukt het zelfs.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny