Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

Anoniem272

Bericht 01 Apr 2014 11:23

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Hopelijk heb je gauw duidelijkheid Weegschaal.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Apr 2014 12:45

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ohhh Weegschaal, wat spannend zeg!
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 01 Apr 2014 14:11

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weet je al wat Weegschaal?
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem75

Bericht 01 Apr 2014 14:17

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik ben ook benieuwd Weegschaal!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 01 Apr 2014 14:30

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Spannend Weegschaal!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 01 Apr 2014 15:28

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh jeetje, ik lees hier soms een klein beetje, maar ik word er altijd een beetje verdrietig van en ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen. Want hoe kan ik het met wat ik zeg nou 'beter' maken?

Maar ik volg dus wel de verhalen en jeetje Weegschaal wat spannend! Ik denk dat bij jou net als bij ieder ander een streep een streep is maar ik snap dat je er wel graag heel erg zeker van wil zijn. Ik zou ook een clear blue test halen! Ik hoop dat die inderdaad aangeeft dat je zwanger bent én dat je dan met behulp van de medicatie eindelijk van die akelige miskramen af bent!
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 01 Apr 2014 15:53

Re: Moeilijk zwanger worden topic

O.. Weegschaal wat vreselijk spannend!
Ik hoop echt dat met behulp van medicijnen dit kleine wurmpje blijft zitten!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 01 Apr 2014 15:58

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Olijfje schreef:Jeetje Weegschaal wat spannend! Zou het dan toch? IK duim voor je!

Shally hoe gaat het nu met je? krampen inmiddels wat minder geworden? 'Fijn' dat de medicatie toch zo snel z'n werk heeft gedaan. hopelijk is toch helemaal schoon nu en kun je verder. Zo'n echo moet je je echt niet druk om maken hoor!!
Voor die gynaecologen is dat een standaard iets. Ik moet elke ronde beginnen met een uitgangsecho dus ik ken het inmiddels wel. Maar heb jij nooit eerder zo'n uitgangsecho op dag 1, 2 of 3 van je cyclus gehad dan? Ik dacht dat dat standaard was aan het begin van een nieuwe ronde als je hormonen spuit. Succes vandaag in ieder geval. Hopelijk kun je snel door met een nieuwe ronde!


Lief dat je naar me vraagt. Het gaat goed hoor. De kramp is gisteren in de loop van de middag afgenomen. Heb vanmiddag weer 2 tabletten ingebracht dus heb nu wel weer wat krampen.

De echo zag er goed uit. Het vruchtje ben ik al verloren,zat alleen nog wat verdikt bm slijmvlies dus vandaar die 2 pillen. Mocht het er niet uit komen vandaag zal het wss bij een volgende menstruatie mee komen.
Over 2 weken heb ik een controle echo en een evaluatiegesprek over hoe nu verder.

Ze zag wel op de echo dat mijn eierstok nov steeds vergroot is. Maak me er wel zorgen om maar de dokter zei dat dat na een menatruatie wss wel weer over is.

Ik heb trouwens nooit geen uitgangsecho. Moet altijd pas op dag 10 voor de eerste echo.

@weegschaal, spannend hoor!
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 01 Apr 2014 16:04

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal wat spannend. Ik duim voor je!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:54

Bericht 01 Apr 2014 17:02

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sterkte Shally...

Spannend Weegschaal!
Afbeelding
<<

Sofie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:46

Bericht 01 Apr 2014 17:10

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat spannend Weegschaal!
Weet je inmiddels al meer?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 01 Apr 2014 18:32

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ben jij al ongesteld geworden Sofie? Vandaag je NOD toch? Shally: heel veel sterkte. Ik snap je zorgen over die eierstok wel, maar de gyn heeft er vast verstand van!
<<

Sofie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:46

Bericht 01 Apr 2014 19:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Klopt idd. Filoria. Ik ben nog niet ongesteld. Ik heb nog niet getest. Ik hoop morgen even langs de kruidvat te gaan om testen te halen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 01 Apr 2014 20:51

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik duim voor je!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 01 Apr 2014 23:01

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Sofie en Weegschaal, ik duim voor jullie!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem219

Bericht 02 Apr 2014 08:44

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Net de eerste fm gehad.

In 1 eileider zaten meerdere eiblaasjes van ongeveer 0,8cm. Aan de andere kant 1 van 1cm en nog wat kleinere. Voor cd 9 helemaal goed zegt ze. Mag nog niet ophogen, eerst echo van vrijdag afwachten, omdat ze niet wil dat die van 0,8mm allemaal door groeien. Vrijdag weer dus :)
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 02 Apr 2014 08:46

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Aagje! schreef:Net de eerste fm gehad.

In 1 eileider zaten meerdere eiblaasjes van ongeveer 0,8cm. Aan de andere kant 1 van 1cm en nog wat kleinere. Voor cd 9 helemaal goed zegt ze. Mag nog niet ophogen, eerst echo van vrijdag afwachten, omdat ze niet wil dat die van 0,8mm allemaal door groeien. Vrijdag weer dus :)


Spannend! Jij krijgt nu ook IUI toch?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem328

Bericht 02 Apr 2014 09:10

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Spannend Aagje. Eitjes van 8 mm op dag 9 is inderdaad wel prima. Zo vroeg kun je er nog niet te veel van verwachten. Hopelijk groeien er 1 of 2 mooi door!
Ik heb morgen op dag 8 al m'n eerste echo. Wel erg snel maar ik heb een aantal dagen een wat hogere dosis moeten spuiten, dus ze willen het goed in de gaten houden.

Weegschaal ik blijf hopen op een goed bericht een dezer dagen!!
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 03 Apr 2014 06:15

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal, hoest ondertussen? Heb je goed nieuws? Ben zooooo benieuwd!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Anoniem31

Bericht 03 Apr 2014 11:16

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal en sofie hoop op positief nieuws van jullie
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 03 Apr 2014 11:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ik kijk ook elke dag in dit topic op hopelijk positief nieuws van Weegschaal.

Sofie, hopelijk voor jou ook een positieve test!
2012 & 2016
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 03 Apr 2014 15:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Zit ik een beetje iedereen in spanning te houden hier, schaam me diep! Maar helaas, ben flink ongesteld geworden dinsdag. Dus dat gaf genoeg duidelijkheid. Op naar de volgende keer!

Sofie; Ik duim voor je!!

ShallY; Fijn dat je zo goed als schoon was. Hoe gaat het mentaal met je?

Aagje; Goed nieuws, spannend weer morgen!
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 03 Apr 2014 16:16

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat jammer Weegschaal :hug:
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 03 Apr 2014 16:33

Re: Moeilijk zwanger worden topic

weegschaal schreef:Zit ik een beetje iedereen in spanning te houden hier, schaam me diep! Maar helaas, ben flink ongesteld geworden dinsdag. Dus dat gaf genoeg duidelijkheid. Op naar de volgende keer!

Sofie; Ik duim voor je!!

ShallY; Fijn dat je zo goed als schoon was. Hoe gaat het mentaal met je?

Aagje; Goed nieuws, spannend weer morgen!


Wat jammer weegschaal.

Ik dacht inderdaad dat ik een eind schoon was en dat had ze ook gezegd maar sinds gister eind van de middag loop ik zowat leeg. Ik kon gisteren zowat de hele avond op het toilet blijven zitten omdat het zo erg was. Veel bloed en grote stolsels. Bizar veel gewoon. Vannacht was het ook nog best heftig. Vanmorgen dacht ik dat het wel een eind voorbij was en dat leek ook zo totdat ik even om boodschappen ging. Binnen het uur moest ik alweer verschonen.

Heb me van de rest van de dag maar rustig gehouden en dat helpt. Heb heel erg in twijfel gestaan om het ziekenhuis te bellen maar hoop dat het niet nodig is want wil echt niet gecuretteerd worden. Misschien komt het gisteren wel omdat ik toch weer gewerkt heb en met die kindjes op het werk ben je toch de hele tijd in de weer.

Ben nu super moe en futloos.

Mentaal gaat het eigenlijk wel goed. Heb het deze keer beter kunnen accepteren en durf ook al wel vooruit te kijken. Ik weet zeker dat het ons ook een keer gaat lukken. We gaan er in ieder geval alles voor doen!
<<

Anoniem31

Bericht 03 Apr 2014 19:43

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Jammer weegschaal veel succes met de volgende ronde meid
Shally wat vervelend hopelijk gaat het snel weer beter
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers