Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Salaris vragenlijst

<<

Anoniem66

Bericht 13 Sep 2013 15:33

Re: Salaris vragenlijst

Jans schreef:
Rush schreef:
September schreef:Klopt Pippa. Toch vind ik er wel verschil in zitten qua functies en ben ik altijd benieuwd wat voor baan je moet nemen om lekker te verdienen. :dance:

Dat scheelt, dan hoef ik het lijstje niet in te vullen. :thumbup:


Haha, nee ik ook niet. :laughcry:


Wij (mijn man en ik) ook niet :nerd:

Wel leuk om het van anderen te lezen, maar soms wel een beetje deprimerend :laughcry:
<<

Anoniem335

Bericht 13 Sep 2013 15:55

Re: Salaris vragenlijst

Mezzoforte schreef:Jouw leeftijd: 24
Jouw salaris bruto: €2350 voor fulltime (daarnaast nog leaseauto, laptop, telefoon)
Jouw salaris netto: rond de €1670 (bijtelling... :thumbdown: )
Uren per week: 40
Functie: Assistent accountant



Ben je tevreden met het huidige salaris?: Met bruto salaris niet helemaal, met de secundaire arbeidsvoorwaarden wel.


Ik ben ook assistent accountant, ook 24 en verdien ook 2350 euro op fulltime basis bij een klein administratiekantoor. Volg daarnaast mijn HBO accountancy wat helemaal betaald wordt. Heb geen lease auto en laptop, maar wel 4 uur studietijd doorbetaald.

Bij wat voor kantoor werk jij?
<<

Anoniem186

Bericht 13 Sep 2013 15:56

Re: Salaris vragenlijst

Ja, ik ook hoor, luce.

Maar jij bent toch ook nog aan het studeren? Dan kan je toekomst zo anders zijn.

Ik ben bij ons ook degene die wat meer mogelijkheden heeft. Mijn man is z'n halve leven al schilder. Die gaat niet gauw meer iets anders doen of meer verdienen.
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:35

Bericht 13 Sep 2013 15:58

Re: Salaris vragenlijst

Jouw leeftijd: 27
Jouw salaris bruto: 1950
Jouw salaris netto: 1450
Uren per week: 39
Functie: Teamleider/Office Manager

Eventueel partner:
Leeftijd partner: 30
Salaris partner bruto: 3300 (volgens mij)
Salaris partner netto: tussen de 2600 en 2800)
Uren per week: 40
Functie: Software ingenieur

Ben je tevreden met het huidige salaris? Opzicht wel, helaas alleen niet met mijn baan :thumbdown:
<<

Anoniem66

Bericht 13 Sep 2013 16:15

Re: Salaris vragenlijst

Jans schreef:Ja, ik ook hoor, luce.

Maar jij bent toch ook nog aan het studeren? Dan kan je toekomst zo anders zijn.

Ik ben bij ons ook degene die wat meer mogelijkheden heeft. Mijn man is z'n halve leven al schilder. Die gaat niet gauw meer iets anders doen of meer verdienen.


Klopt. Hopelijk komt het allemaal goed ;).

Ik weet wat je bedoelt. Mijn man werkt(e altijd) in de horeca en als iets slecht betaalt is dat het wel. Werkt nu bij een andere instantie waar hij vanaf komend jaar als het goed is een opleiding (hbo) kan doen, dus dat brengt wat perspectief. Maar het is soms best wel een beetje deprimerend als je hoort hoeveel leeftijdsgenoten (en jaren ervaring) van hem verdienen met ook een mbo opleiding. Wat hij maximaal in deze functie kan verdienen, hebben zij als startsalaris zeg maar.. :nerd:
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 13 Sep 2013 16:44

Re: Salaris vragenlijst

Kexter schreef:
Mezzoforte schreef:Jouw leeftijd: 24
Jouw salaris bruto: €2350 voor fulltime (daarnaast nog leaseauto, laptop, telefoon)
Jouw salaris netto: rond de €1670 (bijtelling... :thumbdown: )
Uren per week: 40
Functie: Assistent accountant



Ben je tevreden met het huidige salaris?: Met bruto salaris niet helemaal, met de secundaire arbeidsvoorwaarden wel.


Ik ben ook assistent accountant, ook 24 en verdien ook 2350 euro op fulltime basis bij een klein administratiekantoor. Volg daarnaast mijn HBO accountancy wat helemaal betaald wordt. Heb geen lease auto en laptop, maar wel 4 uur studietijd doorbetaald.

Bij wat voor kantoor werk jij?


Bij een Big4 kantoor, nu in de samenstelpraktijk. De genoemde goodies vertegenwoordigen natuurlijk ook een behoorlijke waarde (gratis rondrijden, voor 50 euro kunnen bellen per maand). Aangezien de samenstelpraktijk niet bijzonder goede resultaten haalt, intern ook zeer flinke reorganisatie geweest, bieden ze dus niet zulke hoge salarissen. Salarissen bij de controlepraktijk liggen hoger (zou ik minimaal zo'n 350 euro meer verdienen), maar ben afgelopen jaar geswitcht naar deze afdeling. En nu met mijn nieuwe baan stap ik dus uit de accountancy business.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers