Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zal ik smsen?

<<

Anoniem54

Bericht 29 Mrt 2014 15:55

Zal ik smsen?

Ik ben gister in een winkel geweest om iets te bestellen en daar werkte een leuke jongen. Hij vroeg of we een keer iets konden afspreken en ik zei ja en je hebt mijn nummer. (Die moest ik geven om te bestellen)
Toen ik wegging gaf hij zijn nummer ook nog op een kaartje.

Tot nu toe nog niets gehoord van hem. Toen ik wegging zei hij dat hij nog zou bellen over de bestelling.
Vroeger heb ik de fout gemaakt om teveel achter jongens aan te lopen. Eigenlijk vind ik dat hij als eerste iets moet laten horen. Terecht?
<<

Anoniem23

Bericht 29 Mrt 2014 16:00

Re: Zal ik smsen?

Hm lastig! Zeker omdat je gezegd hebt dat hij je nummer heeft (en dus de bal een beetje bij hem gelegd hebt). Ik vind dat je best zelf kan sms'en maar mocht hij dan niet antwoorden (ga ik niet van uit omdat hij zelf vroegof je wat wilde doen) dan zou ik het daar bij laten.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 29 Mrt 2014 16:17

Re: Zal ik smsen?

Ik zou nog even een paar dagen afwachten!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lotte

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 26 Mrt 2014 16:04

Woonplaats: Alkmaar

Bericht 29 Mrt 2014 16:50

Re: Zal ik smsen?

Ik zou niet zelf bellen, maar dat is misschien ook een raar dingetje van mij. Als hij me leuk genoeg zou vinden belt hij wel, maar ik weet zeker dat er vele zijn die hier anders over denken haha!
<<

Anoniem198

Bericht 29 Mrt 2014 17:34

Re: Zal ik smsen?

Lotte schreef:Ik zou niet zelf bellen, maar dat is misschien ook een raar dingetje van mij. Als hij me leuk genoeg zou vinden belt hij wel, maar ik weet zeker dat er vele zijn die hier anders over denken haha!


Ik zou ook afwachten tot hij contact opneemt. Zeker als hij je nog moet bellen over je bestelling.
<<

Anoniem51

Bericht 29 Mrt 2014 18:09

Re: Zal ik smsen?

Haha, lastig is dat he, het liefst zou je gewoon direct wat sturen :wink: Maar ik zou inderdaad ook nog even afwachten.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 29 Mrt 2014 19:23

Re: Zal ik smsen?

Ik zou ook nog even geduld hebben. Misschien neemt hij bewust niet zo snel contact op om niet opdringerig over te komen of wat dan ook. Gewoon nog even wachten (hoe lastig ook).
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem35

Bericht 30 Mrt 2014 07:27

Re: Zal ik smsen?

Ik snap die spelletjes niet zo. Je wilt toch afspreken? Dus dan sms je hem dat je graag een keer wilt afspreken. Reageert hij enthousiast, dan is het prima en spreek je af. reageert hij niet of valt het tegen, dan weet je dat ook weer.

Misschien is hij je nummer kwijt, durft hij niet, is hij bang om een blauwtje te lopen. En het gaat toch ook niet om wat er bij hem in zijn hoofd omgaat? Jij vindt hem leuk, jij wilt afspreken, dus vertel hem dat en regel dat. Je komt er vanzelf wel achter of het goed afloopt.

Dat is niet achter iemand aanlopen, je merkt vanzelf wel of iemand op je zit te wachten. Bij nauwelijks antwoord, of stroef contact zit iemand gewoon niet op je te wachten en kun je gewoon weer afhaken hoor. Dan blijven smsen is geen goed idee, maar een eerste smsje sturen kan geen kwaad.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 30 Mrt 2014 08:35

Re: Zal ik smsen?

Ik zou gewoon sms'en hoor!
<<

Anoniem 43

Bericht 01 Apr 2014 08:38

Re: Zal ik smsen?

Ik zou ook gewoon een berichtje sturen als je graag zou willen afspreken.
Als hij niet, of niet leuk reageert, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 01 Apr 2014 08:38

Re: Zal ik smsen?

Ik ben wel benieuwd of er al een update is!
<<

Anoniem54

Bericht 01 Apr 2014 09:03

Re: Zal ik smsen?

Uiteindelijk heb ik toch gesmst. Toen kreeg ik de volgende dag terug: wie ben je?
Daar heb ik toen op gereageerd en hij reageerde toen ook leuk. Hij heeft mij toen gebeld vanuit de winkel (maar kon niet opnemen) en toen ik smste of hij mij gebeld had antwoordde hij met ja het is besteld en ik laat het je weten als het binnen is.

Daarna niks meer gehoord. Heb eigenlijk geen zin meer om achter hem aan te blijven lopen. Als hij zo graag wou afspreken dan had hij het wel gevraagd.
<<

Anoniem 43

Bericht 01 Apr 2014 09:18

Re: Zal ik smsen?

Hmm Lemon, als ik het zo hoor dan zou ik nu ook niets meer laten horen.
Hij laat het je weten als het binnen is, dus laat hem dan maar contact met jou zoeken, dan kun je altijd nog kijken hoe hij op dat moment reageert.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 01 Apr 2014 09:21

Re: Zal ik smsen?

ik zou nu ook t van hem af laten wachten hoor!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 01 Apr 2014 10:38

Re: Zal ik smsen?

Inderdaad!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Apr 2014 10:42

Re: Zal ik smsen?

Eens, ik zou het nu ook afwachten. Beetje vreemd, eerst zo geïnteresseerd doen en nu lijkt het wel heel nonchalant.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 04 Apr 2014 20:01

Re: Zal ik smsen?

Nog wat van 'm gehoord, Lemon?
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem187

Bericht 04 Apr 2014 20:07

Re: Zal ik smsen?

Ik ben ook benieuwd of je nog wat gehoord hebt! Maarre, laat het wel van hem afhangen hoor.
<<

Anoniem54

Bericht 04 Apr 2014 20:33

Re: Zal ik smsen?

Nee niks meer gehoord! Zal wel niet heel graag willen daten dan. :razz:
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 04 Apr 2014 20:35

Re: Zal ik smsen?

Bijzondere wending zeg. Want hij leek zo enthousiast in het begin.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 04 Apr 2014 21:13

Re: Zal ik smsen?

Lemon schreef:Nee niks meer gehoord! Zal wel niet heel graag willen daten dan. :razz:


Niet leuk. In ieder geval weet je nu voldoende.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem54

Bericht 04 Apr 2014 21:27

Re: Zal ik smsen?

Ja snap het ook niet. Sowieso was zijn 1ste smsje al niet super ofzo. Hij zei leuk dat je smst wat heb je me te vertellen? Uhh jij wou gaan daten dus wat iniatief vanuit jou kant kan ook wel.

Zal wel akward worden als ik mijn bestelling kom halen haha, hoop dat hij er dan niet is.
<<

Anoniem54

Bericht 04 Apr 2014 22:30

Re: Zal ik smsen?

Als je het over de duivel hebt. Hij belde me net :palm: om half 12? :wtf:

Heb niet opgenomen.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Apr 2014 00:07

Re: Zal ik smsen?

Lemon schreef:Als je het over de duivel hebt. Hij belde me net :palm: om half 12? :wtf:

Heb niet opgenomen.


Haha ojee, dat zou ik ook niet echt fijn vinden zo'n laat belletje (bootycall?!?) :face:
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 06 Apr 2014 06:46

Re: Zal ik smsen?

Pff wat een vreemde actie!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers