Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


2 kids en zelf douchen..

<<

Anoniem121

Bericht 31 Mrt 2014 20:28

Re: 2 kids en zelf douchen..

De oudste gaat vaak op z'n kamer spelen (heeft een traphekje in de deuropening) en de jongste laat ik ook even op haar kamer in haar ledikantje.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 31 Mrt 2014 20:52

Re: 2 kids en zelf douchen..

Ik heb dan geen twee kinderen, maar ik legde N. altijd in haar wiegje met wat speelgoed. Kon ze even rustig spelen en ik douchen. Zo zou ik dat bij een tweede ook doen. N. is hier zo gewend dat ze even alleen speelt op het moment dat ik douche. Badkamerdeur staat gewoon open en ze loopt in en uit, dus met een ander kindje in de wieg/ ledikant zou dat ook wel moeten lukken denk ik.
<<

Anoniem 82

Bericht 31 Mrt 2014 22:12

Re: 2 kids en zelf douchen..

Of ik douche ´s avonds, en dan is mijn vriend er (en vaak liggen beide kids tot nu toe dan al op bed). Als ik ´s morgens douche dan zorg ik dat de jongste ligt te slapen als ik ga douchen. De oudste gaat of mee onder de douche (geeft nooit problemen gelukkig) of ze gaat spelen in haar kamer. Het scheelt hier dan wel dat we een traphekje in de deuropening hebben bij haar kamer, dus ze kan dan niet uit haar kamer. Anders zou ik het niet vertrouwen, ze is heel lief voor haar broertje, maar ze zou hem ook rustig uit bed willen tillen ben ik bang. Het hekje hadden we al en blijkt nu ook met douchen handig te zijn.
<<

Anoniem186

Bericht 31 Mrt 2014 22:15

Re: 2 kids en zelf douchen..

Meestal douche ik 's avonds. Soms 's ochtends en dan douche ik als zoon ligt te slapen. Dochter plant ik dan op onze slaapkamer met de iPad in haar hand. En ze mag van mij dan niet van de slaapkamer afkomen. Daar luistert ze goed naar.
<<

Anoniem123

Bericht 01 Apr 2014 09:49

Re: 2 kids en zelf douchen..

In ons geval zou ik de baby in het ledikantje leggen (bij ons gaat een wipper lastig mee in de badkamer, de badkamer is erg klein) en S zou ik ook boven laten en dan gewoon los. Wij hebben 2 traphekjes boven dus hij kan zich niet bezeren. Nu zet ik S nog in het ledikant met wat speelgoed. Of hij gaat mee douchen of ik douche als mijn man thuis is.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron