Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaring Clinique gezichtsverzorging

<<

Anoniem87

Bericht 31 Mrt 2014 11:09

Ervaring Clinique gezichtsverzorging

Ik kreeg van m'n schoonmoeder wat proefjes van Clinique en ben er best tevreden over. Had wel die voor de normale huid gekregen en mijn huid is meer gecombineerd/vet, maar toch. Wie heeft er hier ervaring met Clinique? Is je huid er echt beter door geworden? Dat zou bij mij wel welkom zijn, heb op m'n 27e nog steeds last van puistjes :palm:
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:52

Bericht 31 Mrt 2014 21:49

Re: Ervaring Clinique gezichtsverzorging

Ik heb de 1,2,3 cleaning set gehad maar ik vind het echt veel te agressief. Het droogde mijn huid echt compleet uit.
Ik heb sinds het stoppen met de pil ook last va puistjes, gelukkig wordt dat nu iets minder. Ik gebruik nu de purity lijn van dr vd Hoog. Ben heel tevreden!
Afbeelding
<<

Anoniem130

Bericht 31 Mrt 2014 21:53

Re: Ervaring Clinique gezichtsverzorging

Ik heb het 123-stappenplan en erg droge en gevoelige huid (heel soms pukkeltjes, maar vooral roodheid/droogheid) en ben wel groot fan, mijn huid is veel rustiger en gezonder.. Heb dus wel de mildste varianten van de facewash en tonic.
<<

Anoniem166

Bericht 31 Mrt 2014 22:01

Re: Ervaring Clinique gezichtsverzorging

Liz schreef:Ik heb de 1,2,3 cleaning set gehad maar ik vind het echt veel te agressief. Het droogde mijn huid echt compleet uit.
Ik heb sinds het stoppen met de pil ook last va puistjes, gelukkig wordt dat nu iets minder. Ik gebruik nu de purity lijn van dr vd Hoog. Ben heel tevreden!


Hier hetzelfde, ik vind het ontzettend agressief spul.
Ik gebruik nu Dermalogica, helaas wel duur, maar ik merk het meteen als ik even een ander product gebruik.
<<

Anoniem87

Bericht 31 Mrt 2014 22:02

Re: Ervaring Clinique gezichtsverzorging

Ja, is het nogal agressief? Ik heb namelijk de verkeerde foam gekregen, ik bedoelde de tube en heb de pomp gekregen. Die is echt tegen puistjes en de tube is gewoon een reiniging. Zit te twijfelen of ik hem om moet ruilen, heb de tube wel getest maar de pomp niet. Zou een beetje zonde zijn als hij te agressief voor m'n huid is. Ik heb wel puistjes, maar bv mijn neus en voorhoofd zijn weer wat droger.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2014 22:45

Re: Ervaring Clinique gezichtsverzorging

Ik vind het 1-2-3 stappen plan vreselijk. M'n huid wordt er alleen maar vetter van.

Maar ik zweer al jaren bij de Moisture Surge lijn. Heerlijk zachte producten.
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:52

Bericht 01 Apr 2014 07:07

Re: Ervaring Clinique gezichtsverzorging

Als je huid droger is zou ik het 1,2,3 stappenplan echt niet gebruiken. Zeker het anti puistjes spul is heel agressief en het is juist belangrijk om vocht toe te brengen. Ik merk ook veel verschil of ik veel water drink of niet.
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers