Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! verf ledikant laat los.

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 31 Mrt 2014 14:21

Help! verf ledikant laat los.

Wij hebben een oud, opgeknapt bedje voor onze dochter gekocht. Hij is geschilderd met verf van Perfection (praxis), dit hebben we toen gevraagd en zelf ook nog gebruikt voor een kledingkastje. De verf is op waterbasis.

Maar nu gaat ze staan in haar bedje en schraapt ze haar tanden over de rand van het bedje. De verf laat los!

Is dit schadelijk?
<<

Anoniem193

Bericht 31 Mrt 2014 14:59

Re: Help! verf ledikant laat los.

Geen idee of het schadelijk is, maar dit gebeurd met elk soort verf, wat je er dan ook maar opsmeert.
Ik denk dat verf op waterbasis niet veel kwaad kan, ze krijgen er ook weer geen liters van binnen.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 31 Mrt 2014 15:07

Re: Help! verf ledikant laat los.

Alibi schreef:Geen idee of het schadelijk is, maar dit gebeurd met elk soort verf, wat je er dan ook maar opsmeert.
Ik denk dat verf op waterbasis niet veel kwaad kan, ze krijgen er ook weer geen liters van binnen.


Nee, dat had ik ook bedacht.. Maar net had ze allemaal stukjes afgebladderde verf om haar mondje :wtf: :nopompom:.. Dus vandaar mijn twijfel.

Ik zit al te bedenken of ik er iets omheen kan maken/ een nieuw bedje zal kopen bij IKEA.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 31 Mrt 2014 15:16

Re: Help! verf ledikant laat los.

Olivia schreef:
Alibi schreef:Geen idee of het schadelijk is, maar dit gebeurd met elk soort verf, wat je er dan ook maar opsmeert.
Ik denk dat verf op waterbasis niet veel kwaad kan, ze krijgen er ook weer geen liters van binnen.


Nee, dat had ik ook bedacht.. Maar net had ze allemaal stukjes afgebladderde verf om haar mondje :wtf: :nopompom:.. Dus vandaar mijn twijfel.

Ik zit al te bedenken of ik er iets omheen kan maken/ een nieuw bedje zal kopen bij IKEA.


wat toevallig dat je die vraag stelt! mijn dochter doet precies hetzelfde!! ik lees dus ff mee!
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 31 Mrt 2014 15:19

Re: Help! verf ledikant laat los.

Volgens mij hebben ze bij ikea van die plastic bijtranden die je erop kan doen.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 31 Mrt 2014 15:20

Re: Help! verf ledikant laat los.

Ik dacht dat er speciale randen bestaan voor langs het bedje, misschien is dat een idee?
Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 31 Mrt 2014 15:33

Re: Help! verf ledikant laat los.

Vancity_girl schreef:Volgens mij hebben ze bij ikea van die plastic bijtranden die je erop kan doen.

In de tijd dat wij die zochten waren ze net uit het assortiment.. Volgens mij ook weer om veiligheidsredenen.
Ik was zelf niet bang dat het verf schadelijk zou zijn, maar vond het wel zonde van het mooie bedje :palm:
December 2009
juli 2012
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 31 Mrt 2014 15:50

Re: Help! verf ledikant laat los.

PiP schreef:
Vancity_girl schreef:Volgens mij hebben ze bij ikea van die plastic bijtranden die je erop kan doen.

In de tijd dat wij die zochten waren ze net uit het assortiment.. Volgens mij ook weer om veiligheidsredenen.
Ik was zelf niet bang dat het verf schadelijk zou zijn, maar vond het wel zonde van het mooie bedje :palm:


Ik heb de bijtranden niet gezien bij IKEA. Helaas.. Ik had ook al bedacht om er een stukje katoen omheen te zetten, dan blijft het bedje ook wat netter.

Ik ga eens googlen naar die bijtranden.
<<

Anoniem255

Bericht 31 Mrt 2014 16:42

Re: Help! verf ledikant laat los.

Mijn zoontje deed dit ook bij de box en zijn ledikant.
Op zo'n bijtrand na kun je er weinig aan doen denk ik.
Hier begon hij ook aan de spijlen :|
<<

Anoniem151

Bericht 31 Mrt 2014 17:27

Re: Help! verf ledikant laat los.

Als je een beetje handig met de naaimachine bent:
Afbeelding
http://www.pinterest.com/pin/330381322633804243/
<<

Anoniem 77

Bericht 31 Mrt 2014 19:49

Re: Help! verf ledikant laat los.

Ons bedje ziet er ook echt niet meer uit. Had ik maar geweten van die randen....
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 31 Mrt 2014 20:30

Re: Help! verf ledikant laat los.

Bedankt BF.. zoiets ga ik denk ik maar maken... zonder knopen, dat vind ik wat gevaarlijk.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 31 Mrt 2014 20:44

Re: Help! verf ledikant laat los.

Vancity_girl schreef:Volgens mij hebben ze bij ikea van die plastic bijtranden die je erop kan doen.



+1
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem85

Bericht 31 Mrt 2014 20:57

Re: Help! verf ledikant laat los.

Wat je ook nog zou kunnen doen is van dat stoppen met nagelbijten spul erop smeren, misschien is het dan zo afgeleerd?
Misschien wel een beetje zielig :palm:
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 31 Mrt 2014 21:19

Re: Help! verf ledikant laat los.

Hier hadden wij ook dat probleem. Toen hebben we bijtranden bij de Ikea gekocht en dat was een goede oplossing! Ik kan het jou ook zeker aanraden
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 01 Apr 2014 00:59

Re: Help! verf ledikant laat los.

Hier ook een kleine verf-eter. Heb er niks aan gedaan eerlijk gezegd. Wel jammer van het ledikant inderdaad.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron