Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderen en eigen kledingsmaak

<<

Anoniem123

Bericht 31 Mrt 2014 18:13

Re: Kinderen en eigen kledingsmaak

S is net 2 maar krijgt ook al wel een eigen mening. Soms word hij echt pissig als ik een bepaald shirtje/blousje aan wil trekken. In de winkel kan hij helemaal enthousiast worden als hij een bepaald shirtje ziet. Zo is hij nu de trotse eigenaar van een tshirt met mario erop en 1 met een dino. Zelf uitgekozen. Prima.
Ik was eerst ook tegen dat soort plaatjes, maar nu heeft hij een grijze trui van cars gekregen van mijn moeder en dat staat hem gewoon echt leuk. Net zoals een spiderman longsleeves. Die laatste heb ik zelf gekocht voor hem.
<<

Anoniem129

Bericht 31 Mrt 2014 18:15

Re: Kinderen en eigen kledingsmaak

Dit topic doet me denken aan mijn nichtje van toen 2. Die kwam bij mij logeren en deed 's ochtends haar koffer open en ik liet haar zien wat ze aanmoest. Zegt ze "je denkt toch niet dat ik dat aantrek" :smile:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Mrt 2014 18:22

Re: Kinderen en eigen kledingsmaak

Yrsa heeft schoentjes van Stups die mijn moeder bij Zalando heeft besteld, die ik echt heel tuttig vind en ze kiest ze heel vaak uit. Mijn moeder vindt ze overigens bij nader inzien ook tuttig. Echt van die stijve instappertjes met een strikje erop. Af en toe mag ze ze wel aan, maar ik denk er onderhand over om ze op mysterieuze wijze te laten verdwijnen. Gelukkig beginnen ze ook wat aan de kleine kant te worden, dus dan mag het wel een keer.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 31 Mrt 2014 18:26

Re: Kinderen en eigen kledingsmaak

Lien schreef:Dit topic doet me denken aan mijn nichtje van toen 2. Die kwam bij mij logeren en deed 's ochtends haar koffer open en ik liet haar zien wat ze aanmoest. Zegt ze "je denkt toch niet dat ik dat aantrek" :smile:



:thumbup:
L2014 & H2017
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers