Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2014 11:32

Re: Trouwen in 2014

Cinnamon schreef:Snirp: 29 augustus is voor ons de grote dag :)
Zit me nou af te vragen of ik dat eigenlijk al wel gezegd had, haha.

Carrie: Ik krijg nog wel eens de vraag of het een moetje is..
Vind dat echt vreemd, maar ja. In de meeste gevallen is het gelukkig gewoon een grapje, maar het werd wel opvallend!
Je jurk klinkt trouwens erg mooi!


Wat apart zeg! Hier die vraag niet gehad. Maar goed, de meesten weten ook dat we bezig zijn/waren voor een kindje, dus zullen ze dat niet zo snel vragen denk ik :)
<<

Anoniem99

Bericht 31 Mrt 2014 11:34

Re: Trouwen in 2014

Aaah, ben zo jaloers op jullie. Haha ;)

Wat leuk dat je zo snel trouwt Carrie. En jij natuurlijk ook Cinnamon. Je kunt het nooit goed doen wat betreft de voorbereidingstijd, want wij krijgen dus heel vaak te horen: 'Oooooh, dat duurt nog zo lang, er kan nog van alles gebeuren'. Dat is dus écht niet leuk om te horen. Steevast zeg ik ook: 'Nou, kom maar op, sponsor ons dan, dan kunnen we dit jaar trouwen'. :P

Mooie schoenen trouwens. Ik moet helaas gaan voor iets met een laag hakje. :(
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 31 Mrt 2014 13:01

Re: Trouwen in 2014

Ooo je bent al geslaagd Carrie! Klinkt heel mooi hoe je hem beschrijft! Vergeet mijn iets te overenthousiaste PM over dat andere zaakje hier in de omgeving, haha.

Trouwen jullie in de stad? Wat wordt jullie feestlocatie? We hebben al wel een locatie voor de ceremonie in gedachten, maar zoeken nog naar een leuke plek voor het feest.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2014 13:05

Re: Trouwen in 2014

Sterre schreef:Ooo je bent al geslaagd Carrie! Klinkt heel mooi hoe je hem beschrijft! Vergeet mijn iets te overenthousiaste PM over dat andere zaakje hier in de omgeving, haha.

Trouwen jullie in de stad? Wat wordt jullie feestlocatie? We hebben al wel een locatie voor de ceremonie in gedachten, maar zoeken nog naar een leuke plek voor het feest.


Ja super stom dat ik niet gereageerd heb nog, wilde ik wel doen! Maar door de drukte ben ik dat vergeten. Wel een heel goede aanrader, mijn vriendin heeft daar ook ooit haar jurk laten maken, zij is getrouwd in een echte trouwjurk, maar dan donkerpaars :)

Nee we trouwen in mijn woonplaats, in H! En de feestlocatie is ook in H, ga wel even reageren op je PM :D)
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2014 13:06

Re: Trouwen in 2014

Sienna schreef:Aaah, ben zo jaloers op jullie. Haha ;)

Wat leuk dat je zo snel trouwt Carrie. En jij natuurlijk ook Cinnamon. Je kunt het nooit goed doen wat betreft de voorbereidingstijd, want wij krijgen dus heel vaak te horen: 'Oooooh, dat duurt nog zo lang, er kan nog van alles gebeuren'. Dat is dus écht niet leuk om te horen. Steevast zeg ik ook: 'Nou, kom maar op, sponsor ons dan, dan kunnen we dit jaar trouwen'. :P

Mooie schoenen trouwens. Ik moet helaas gaan voor iets met een laag hakje. :(


Haha nee, ook zo'n reactie is ook niet echt super om te horen! Voor mij ís dit een laag hakje :smile: Maar als je hakken niet gewend bent zou ik zeker niet op hakjes trouwen die te hoog voor je zijn inderdaad!
<<

Anoniem99

Bericht 31 Mrt 2014 13:08

Re: Trouwen in 2014

Carrie schreef:
Sienna schreef:Aaah, ben zo jaloers op jullie. Haha ;)

Wat leuk dat je zo snel trouwt Carrie. En jij natuurlijk ook Cinnamon. Je kunt het nooit goed doen wat betreft de voorbereidingstijd, want wij krijgen dus heel vaak te horen: 'Oooooh, dat duurt nog zo lang, er kan nog van alles gebeuren'. Dat is dus écht niet leuk om te horen. Steevast zeg ik ook: 'Nou, kom maar op, sponsor ons dan, dan kunnen we dit jaar trouwen'. :P

Mooie schoenen trouwens. Ik moet helaas gaan voor iets met een laag hakje. :(


Haha nee, ook zo'n reactie is ook niet echt super om te horen! Voor mij ís dit een laag hakje :smile: Maar als je hakken niet gewend bent zou ik zeker niet op hakjes trouwen die te hoog voor je zijn inderdaad!


Oh, ik kan prima op hakken lopen maar mijn vriend is net zo groot en dat lijkt dan zo dom als ik er weet ik het hoeveel centimeter boven uit toren :smile:
<<

Anoniem173

Bericht 31 Mrt 2014 13:09

Re: Trouwen in 2014

Carrie schreef:
Sterre schreef:Ooo je bent al geslaagd Carrie! Klinkt heel mooi hoe je hem beschrijft! Vergeet mijn iets te overenthousiaste PM over dat andere zaakje hier in de omgeving, haha.

Trouwen jullie in de stad? Wat wordt jullie feestlocatie? We hebben al wel een locatie voor de ceremonie in gedachten, maar zoeken nog naar een leuke plek voor het feest.


Ja super stom dat ik niet gereageerd heb nog, wilde ik wel doen! Maar door de drukte ben ik dat vergeten. Wel een heel goede aanrader, mijn vriendin heeft daar ook ooit haar jurk laten maken, zij is getrouwd in een echte trouwjurk, maar dan donkerpaars :)

Nee we trouwen in mijn woonplaats, in H! En de feestlocatie is ook in H, ga wel even reageren op je PM :D)


Oh wat tof dat je gaat trouwen! Dan trouw je in hetzelfde gemeentehuis! J krijgt de hele raadzaal (als je een betaalde versie doet dan). Gefeliciteerd nog trouwens!
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2014 13:15

Re: Trouwen in 2014

Sienna schreef:Oh, ik kan prima op hakken lopen maar mijn vriend is net zo groot en dat lijkt dan zo dom als ik er weet ik het hoeveel centimeter boven uit toren :smile:


Oh, nee dat is misschien niet zo leuk voor de foto's inderdaad! Mijn vriend is ook niet heel groot, gewoon gemiddeld, en als ik hakken van 12cm aan doe ben ik nét ietsje groter dan hij. Dus doe ik ook maar niet. En lijkt me toch niet handig voor de hele dag.
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2014 13:16

Re: Trouwen in 2014

Atelier Madame schreef:
Oh wat tof dat je gaat trouwen! Dan trouw je in hetzelfde gemeentehuis! J krijgt de hele raadzaal (als je een betaalde versie doet dan). Gefeliciteerd nog trouwens!

Ja we doen de betaalde versie, ben benieuwd :)
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 31 Mrt 2014 13:52

Re: Trouwen in 2014

25 april- bruidje2014
9 mei - Bosjesvrouw
16 mei - Sam
4 juni - Lejow
5 & 6 juni - No. 3
12 juni - Snirp
27 juni Siep
3 juli Sunshine27
22 augustus - Fashionlover / Rennebol85
29 augustus - Cinnamon
5 september - Ysa en Lien
12 september - Balloon
26 september - Carrie
7 november - Yolo!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 31 Mrt 2014 13:56

Re: Trouwen in 2014

Je staat erbij hoor Cinnamon :)

Carrie, je jurk klinkt als een droomjurk! Je schoenen zien er ook superleuk uit, lief met dat 'accentje' op de neus/wreef.
Ben toch zo benieuwd naar alle bruidjes in jurk, haha.

Ik doe zelf ook schoenen aan met een mini-hakje, omdat mijn vriend maar iets man 2/3 centimeter langer is dan dat ik ben.

Gister een flink stuk hardgelopen in het zonnetje en nu heb ik de t-shirt streepjes op mijn armen staan, haha. Binnenkort maar eens even wat zonnebank-sessies inplannen :sunny:

Verder nog een verdrietig puntje, namelijk mijn oom die op sterven ligt en hoogstwaarschijnlijk nog maar een paar weekjes te leven heeft. Was van plan om alle kaarten te adresseren met voornamen en dan de achternaam.
Weet nu nog niet of mijn oom überhaupt nog leeft als we de kaarten gaan sturen, maar heb besloten om op die kaart maar 'familie ...' te zetten.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 31 Mrt 2014 15:14

Re: Trouwen in 2014

Ah dat is naar Snirp, sterkte!

Ik heb net tickets geboekt voor onze huwelijksreis, echt zin in! Vandaag zijn de trouwkaarten besteld, ze zijn eind van de week klaar. Ik wil ze denk ik rond 2 mei versturen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 31 Mrt 2014 15:25

Re: Trouwen in 2014

Inderdaad sterkte Snirp!

Siep waar gaat de reis ook alweer naar toe?
<<

Anoniem129

Bericht 31 Mrt 2014 17:19

Re: Trouwen in 2014

Wat naar Snirp! Sterkte, was niet een van de daggasten of wel?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 31 Mrt 2014 18:36

Re: Trouwen in 2014

Sterkte Snirp, dat is echt rot nieuws..

Carrie, dat is wel een verschil natuurlijk, als mensen dat weten. Dan zou een grapje over of het een moetje is eigenlijk gewoon gemeen zijn. Wij zijn er niet mee bezig, dus dan is het meer gewoon een flauwe opmerking.

Sienna, die opmerkingen tegen jou zijn echt gewoon stom! Bij dat soort dingen vraag ik me toch altijd af hoe mensen dat in hun hoofd halen.. Lekker genieten van de voorbereidingen hoor!

Schoenen vind ik ook echt nog zo'n gedoe.. Ik ben vrij lang en mag onder mijn jurk daarom geen hak hoger dan 5cm.. Nog best lastig om daar iets in de vinden! Liefst wil ik gewoon een mooie pump die ik daarna ook nog eens aan kan, maar ja, zie dat maar eens in te vinden met zo'n hakje. Toch maar eens een zaak halen die veel van die schoenen op voorraad heeft en en dan even kijken of ik wat leuks kan vinden!

En yay, ik sta in de lijst! Nou hoor ik er echt bij, hihi :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2014 20:29

Re: Trouwen in 2014

Wat verdrietig Snirp. Ik denk dat de adressering met Fam. wel goed gekozen is.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 31 Mrt 2014 22:01

Re: Trouwen in 2014

Sunshine27 schreef:Inderdaad sterkte Snirp!

Siep waar gaat de reis ook alweer naar toe?


Dat was nog niet bekende dus je bent niks vergeten haha. We gaan eerst naar suriname en vanuit daar vliegen we na x aantal dagen naar curacao om te chillen!

Die opmerkingen over kids etc hebben wij ook veel gehad, zo onbeleefd vond/vind ik dat zeg!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Mrt 2014 23:32

Re: Trouwen in 2014

Sterkte Snirp.

Vorige week met mijn vriendin besproken hoe we de bruidstaart willen. Zij gaat hem voor ons maken.
Ik heb witte pumps van het merk Tamaris gekocht. Mijn vriend heeft ook al schoenen.
De fotograaf kont binnenkort bij ons langs om het een en ander door te spreken.
De kapster is ook geregeld. Ik moet nog even doorgeven wat voor bloemen ik precies in het boeket wil.
Binnenkort nog naar de notaris en dan is alles volgens mij geregeld.

Lejow de jurk al binnen?
2014 2016
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 01 Apr 2014 06:49

Re: Trouwen in 2014

Lien, het is 'gelukkig' niet een van de daggasten nee.
Gister even langs geweest, maar ook wel moeilijk om het met mijn tante erover te hebben, omdat het zo 'in de toekomst' ligt voor haar en we allemaal weten dat ze tegen die tijd alleen is.
Het is een klein zwart randje...

Siep, heerlijk vooruitzicht, jullie reis!
Gaan jullie meteen na de bruiloft? :)

Bosjesvrouw, veel dingen alweer geregeld :)
Voor jullie gaat de tijd ook snel, nog maar 5,5 week ofzo :D
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Apr 2014 10:41

Re: Trouwen in 2014

Dat lijkt mij ook erg moeilijk voor je tante Snirp maar ook voor jullie.

Ja nog 5,5 week. Gaat nu echt snel!
2014 2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 01 Apr 2014 17:29

Re: Trouwen in 2014

Dankjewel Snirp! We gaan niet gelijk na de bruiloft, paar maanden later ivm hoogseizoen. Nare omstandigheden hoor Snirp :(

Lejow, ik ben ook wel benieuwd of je jurk al binnen is. Zoja, is hij naar wens?

Bosjesvrouw, schiet op zeg, leuk! Jullie hebben ook al veel geregeld in die korte tijd.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Apr 2014 11:33

Re: Trouwen in 2014

Het is op zich wel te doen in zo'n korte tijd. Maar ik denk wel dat je niet te veel eisen moet hebben.

Ben blij dat ik een jurk heb en mijn vriend een pak.
De ringen zijn ook al klaar. Een vriendin van mijn zus maakt de foto's. Een vriendin van mijn schoonmoeder maakt ons boeket. Een vriendin van mij maakt onze bruidstaart.
Het scheelt natuurlijk wel dat we geen zaal hoeven voor een feest.

Het moeilijkste vond ik toch wel wie je wel en niet uitnodigd. Omdat we het klein houden kan niet iedereen komen.
2014 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Apr 2014 20:46

Re: Trouwen in 2014

Even snel
Jurk ligt nog bij de douane.
UPS heeft m verzonden, maar het inklaren bij de douane gebeurd door een ander bedrijf.
UPS kan niet inzien welke, en kan me nu dus niet vertellen wat wie hoe waar het pakje is.
Douane mag het pakje 28 dagen in bewaring nemen, om te bepalen dat het klopt wat er in zit enz.

Dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ik zal nog even geduld moeten hebben :12: :palm: :nopompom: :cry:
<<

Anoniem273

Bericht 02 Apr 2014 20:49

Re: Trouwen in 2014

Wat balen, Lejow! Bij mij werd -ie gewoon afgeleverd door FedEx met een brief erbij of ik even wilde dokken (had ik al verwacht hoor omdat het buiten de EU is).
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Apr 2014 23:19

Re: Trouwen in 2014

Dat is zeker balen lejow!
2014 2016
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers