Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Anoniem129

Bericht 28 Mrt 2014 11:51

Re: Trouwen in 2014

Wij hebben ongeveer hetzelfde aantal gasten Snirp! Vond ik ook genoeg, wilde er niet heel veel meer.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 28 Mrt 2014 11:56

Re: Trouwen in 2014

:)

Ja, deze gasten zijn voornamelijk onze allerbeste vrienden!
Verder onze ouders en broertje/zusje en van ons beide een oom en tante (bij mij mijn peetoom en peettante en bij mijn vriend zijn 'beste' oom en tante.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 28 Mrt 2014 11:57

Re: Trouwen in 2014

Yes-Bruidjes 2014

19 februari - atelier madame- Gefelicteerd!
28 maart - Troeliewoelies
25 april- bruidje2014
9 mei - Bosjesvrouw
16 mei - Sam
4 juni - Lejow
5 & 6 juni - No. 3
12 juni - Snirp
27 juni Siep
3 juli Sunshine27
22 augustus - Fashionlover / Rennebol85
5 september - Ysa en Lien
12 september - Balloon
26 september - Carrie
7 november Yolo!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 28 Mrt 2014 11:57

Re: Trouwen in 2014

Zie nu dat Troeliewoelies vandaag trouwt! (al kwam ze hier niet meer (zo vaak?) volgens mij...)

Je hebt een prachtige dag uitgekozen!
Veel geluk samen!!
<<

Anoniem129

Bericht 28 Mrt 2014 12:06

Re: Trouwen in 2014

Idd een hele mooie dag! Veel geluk vandaag en met elkaar!

Bij ons ook ouders, broertjes en zusje met aanhang, opa en oma en beste vrienden. Een oom en tante. Dat kan nog wel eens oorlog geven met de andere :smile:
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 28 Mrt 2014 12:09

Re: Trouwen in 2014

Haha, maar het is júllie dag, toch? :)
Dus laat ze maar lekker boos zijn o.i.d.!

In mijn familie is het wel 'gebruikelijk' om je peetoom en peettante uit te nodigen voor de hele dag en de andere ooms en tantes niet. Hier wordt ook niet moeilijk over gedaan :)
Bij mijn vriend zijn dit eigenlijk gewoon de enige oom en tante waar hij het meest mee heeft.
De rest zien we ook wel eens, maar bij deze oom en tante gaan we samen ook nog wel eens langs.
<<

Anoniem129

Bericht 28 Mrt 2014 17:05

Re: Trouwen in 2014

Klopt daarom nodigen we ze ook niet uit haha!

Die ene oom en tante die komen zijn ook de ouders van ons bruidsmeisje. Mijn aanstaande heeft geen contact meer met zijn ooms en tantes dus daarom komen die ook niet.
<<

No. 3

Bericht 28 Mrt 2014 18:01

Re: Trouwen in 2014

Jeeej, Carrie erbij! :heart:

Ik heb dus net m'n schoenen van het postkantoor gehaald. Ze zien er ook schattig uit, maar ze zijn te klein. Van binnen moest ik een beetje huilen. Moeten ze weer helemaal terug naar Amerika, áls ik ze tenminste mag ruilen. Ik zal iig niet meer zo snel iets online uit het buitenland bestellen. Vind dat toch te onzeker.

Wij hebben 38 daggasten, inclusief zeven kinderen. Voor het feest hebben we nog ongeveer honderd extra gasten, en voor de kerk is het ongelimiteerd. Ik had het liefst ook iedereen getrakteerd op een diner, maar daar heb ik geen geld voor, jammer genoeg.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Mrt 2014 18:02

Re: Trouwen in 2014

Gefeliciteerd Carrie.

Gefeliciteerd troeliewoelies. Jullie hadden iniedergeval mooi weer.

Over 6 weken dan trouwen wij. Ik hoop dat de zon dan ook schijnt.
Vanmiddag mijn 'trouw' schoenen gekocht.
Wij hebben de gehele dag 29 gasten waarvan 1 kind is.
2014 2016
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 28 Mrt 2014 19:02

Re: Trouwen in 2014

Jeej wat leuk Carrie!

Wij hebben 25 daggasten.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 28 Mrt 2014 19:38

Re: Trouwen in 2014

Ahh, ik mag niet in het lijstje.. :(

Carrie: Leuk dat jullie ook 'zo snel' trouwen!
Ik krijg er van iedereen commentaar op, maar gelukkig heeft dus niet iedereen 1,5 jaar voorbereidingstijd nodig, haha.
Veel plezier morgen! Ben heel benieuwd wat voor jurk het uiteindelijk wordt.

No.3: Jammer dat je schoenen te klein zijn! Hopelijk kunnen ze nog terug.

Wij hebben (ook) een kleine bruiloft trouwens. Overdag met iets meer dan 20 daggasten, 's avonds op het feest ongeveer 60 gasten in totaal. Klein maar fijn :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 28 Mrt 2014 20:59

Re: Trouwen in 2014

Leuk carrie, welkom;) Leuk dat jullie ook voor Marin kiezen. Veel plezier morgen bij het passen.

Wij hebben 30 daggasten ongeveer en nog 5 kids erbij.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 29 Mrt 2014 08:34

Re: Trouwen in 2014

Ennnnn nog geen jurk, hij ligt bij de douane en moet nog 'ingeklaard (??)' worden.
Heb nu mijn hoop gevestigd op maandag haha!

Ja Carrie, hij wordt thuisbezorgd.
Ik heb hier wel eens een plaatje gezet in een topic ja, met meerdere trouwjurken bij elkaar toen.

Wij hebben ongeveer 50 daggasten (inc iets van 7 kids), die zijn bij de ceremonie, daar eten we taart mee en daar gaan we mee barbecueën. We hebben geen feest.
Tijdens de ceremonie hebben we nog wat andere mensen uitgenodigd, andere ooms en tantes en mijn collega's enzo.
<<

Anoniem129

Bericht 29 Mrt 2014 10:25

Re: Trouwen in 2014

Jammer Lejow! Hoop dat hij er snel is voor je!


Wat balen No. 3 dat je schoenen te klein zijn. Als je ze niet terug kan sturen kan je ze misschien doorverkopen!
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 496

Geregistreerd: 11 Nov 2013 11:24

Bericht 29 Mrt 2014 15:19

Re: Trouwen in 2014

Gefeliciteerd Carrie! Wat leuk. Jullie hebben de vaart erin zeg:) super!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 29 Mrt 2014 15:47

Re: Trouwen in 2014

Sorry Cinnamon!!!
Wanneer is jullie trouwdag ook alweer? Dan zet ik je er natuurlijk nog even bij!

Lejow, jammer dat je jurk er nog niet! Nog eventjes geduld dus :)
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mrt 2014 09:47

Re: Trouwen in 2014

Oh wat gek Cinnamon, wat voor commentaar krijg je dan? Ja vind het super dat we al zo rap trouwen!

Gisteren bij Covers in Utrecht geweest met mijn moeder, oma en twee vriendinnen. Werd daar heel fijn geholpen, heb iets van 7 jurken gepast en ze luisterde goed naar wat ik wilde. Ik dacht dat ik een rustige jurk wilde die niet strapless is, maar het is een strapless jurk geworden :smile: en de jurk is met een strak lijfje met vanaf onder de borst over het hele middel strass-steentjes. Verder geen versieringen. En een wijde tulle rok met een stukje sleep er aan. En ben helemaal verliefd op mijn corselet.

Heb net online leuke trouwschoenen gezien. Je ziet de schoenen totaal niet onder de jurk, behalve als ik hem optrek natuurlijk. Normaal zou ik dit soort schoenen niet kopen maar moet er natuurlijk de hele dag op lopen. Heb dus een laag hakje gekozen en vind ze erg leuk!

Afbeelding
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 30 Mrt 2014 10:10

Re: Trouwen in 2014

Carrie! Wat leuk zeg! Alvast gefeliciteerd! Kan ik hier meer info over het aanzoek vinden? ;)

Oh, en die eerste jurk die je liet zien, mijn hart maakte een spongetje van mooiheid.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mrt 2014 10:14

Re: Trouwen in 2014

SoGood schreef:Carrie! Wat leuk zeg! Alvast gefeliciteerd! Kan ik hier meer info over het aanzoek vinden? ;)

Oh, en die eerste jurk die je liet zien, mijn hart maakte een spongetje van mooiheid.

Ja die vind ik ook praaaachtig. Helaas hadden ze 'm daar niet. En denk dat ie ook boven budget was. Maar het is wel ongeveer zo'n type jurk geworden. Geen fishtail ofzo, hoewel ik dat ook heel mooi vind.

Ja meer detals staan in het topic 'Lief!' En in het topic 'wat zou je doen met 1000 euro' :)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 30 Mrt 2014 11:23

Re: Trouwen in 2014

Snirp: 29 augustus is voor ons de grote dag :)
Zit me nou af te vragen of ik dat eigenlijk al wel gezegd had, haha.

Carrie: Ik krijg nog wel eens de vraag of het een moetje is..
Vind dat echt vreemd, maar ja. In de meeste gevallen is het gelukkig gewoon een grapje, maar het werd wel opvallend!
Je jurk klinkt trouwens erg mooi!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem129

Bericht 31 Mrt 2014 11:04

Re: Trouwen in 2014

Jurk klinkt mooi Carrie, ook lekker snel geslaagd dus!

Ik vind het zo lastig om trouwschoenen te kiezen, helemaal via internet haha! Ik durf het alleen niet goed af te laten wachten van het pasmoment in de winkel om daar schoenen te kiezen,stel je voor dat ze niets hebben dan. Waar hebben jullie online je trouwschoenen vandaan?

Ik heb wel de jurkjes voor de bruidsmeisjes binnen, zo schattig!
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 31 Mrt 2014 11:18

Re: Trouwen in 2014

Lien schreef:Jurk klinkt mooi Carrie, ook lekker snel geslaagd dus!

Ik vind het zo lastig om trouwschoenen te kiezen, helemaal via internet haha! Ik durf het alleen niet goed af te laten wachten van het pasmoment in de winkel om daar schoenen te kiezen,stel je voor dat ze niets hebben dan. Waar hebben jullie online je trouwschoenen vandaan?

Ik heb wel de jurkjes voor de bruidsmeisjes binnen, zo schattig!



Ik durfde het ook niet aan via internet.ik zat ook met hakhoogte, de meeste trouwschoenen zijn of te plat of te hoge hak. Ik heb ze gewoon in de winkel gekocht en ze lopen lekker.

Ik zoek misschien nog wel een paar leuke witte slippers voor op het strand? Iemand nog leuke tips?
Laatst gewijzigd door Roos op 31 Mrt 2014 11:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 31 Mrt 2014 11:21

Re: Trouwen in 2014

Leuk om lezen dat iedereen zo actief is. Bij ons ligt het momenteel een beetje stil, dus heb ook weinig te posten. Het meeste is al geregeld. Deze maand maar even bezig met de kaart( gelukkig hebben we er al wel 1 uitgezocht). En ik moet nog even een rondje doen langs de bloemisten voor de prijzen van een bruidsboeket.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 31 Mrt 2014 11:23

Re: Trouwen in 2014

Carrie schreef:Oh wat gek Cinnamon, wat voor commentaar krijg je dan? Ja vind het super dat we al zo rap trouwen!

Gisteren bij Covers in Utrecht geweest met mijn moeder, oma en twee vriendinnen. Werd daar heel fijn geholpen, heb iets van 7 jurken gepast en ze luisterde goed naar wat ik wilde. Ik dacht dat ik een rustige jurk wilde die niet strapless is, maar het is een strapless jurk geworden :smile: en de jurk is met een strak lijfje met vanaf onder de borst over het hele middel strass-steentjes. Verder geen versieringen. En een wijde tulle rok met een stukje sleep er aan. En ben helemaal verliefd op mijn corselet.

Heb net online leuke trouwschoenen gezien. Je ziet de schoenen totaal niet onder de jurk, behalve als ik hem optrek natuurlijk. Normaal zou ik dit soort schoenen niet kopen maar moet er natuurlijk de hele dag op lopen. Heb dus een laag hakje gekozen en vind ze erg leuk!

Afbeelding


Mooi trouwschoenen Carrie, heb je ze al besteld?
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2014 11:31

Re: Trouwen in 2014

Ja heb ze al besteld, ben benieuwd!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers