Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic

<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2827

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 26 Mrt 2014 23:06

Re: Het hardlooptopic

Heb vandaag weer heerlijk gelopen, perfect weertje erbij. Bijna 16 km in 1.27, kon het goed volhouden.
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 26 Mrt 2014 23:45

Re: Het hardlooptopic

Pfff als ik die kilometers lopen van jullie hoor ben ik nog echt een groentje hoor. Ga morgen les 12 van Renate doen, maar zie er wel een beetje tegenop. Moet 18 min. lopen, vraag me echt af of ik dat ga redden. We zullen zien morgen.

Nog bedankt voor de tips over de app, binnenkort maar eens wat downloaden.
2010 2012 2015 2017
<<

Anoniem38

Bericht 29 Mrt 2014 17:28

Re: Het hardlooptopic

Ik heb nieuwe schoenen!

Afbeelding

En ik heb jullie hulp ff nodig. Niet quoten..
Voor een website moet ik een foto aanleveren van mezelf hardlopend tijdens mijn favoriete rondje. Welke zouden jullie kiezen? Vandaag gemaakt. Deels door een vreemde voorbijganger gevaakt, deels met de zelfontspanner ;)

Edit: deze is het geworden. Looptechnisch niet de mooiste foto, omdat is zo afzet met mijn achterste been. Maar overall vond ik deze toch het mooist.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem38 op 29 Mrt 2014 22:07, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 29 Mrt 2014 18:07

Re: Het hardlooptopic

Flitsende schoenen Jip, leuk!!!
Ik vind de laatste foto het leukst/mooist :). Met dat meertje er zo bij!

Ik heb vanavond een gezellig etentje met vrienden in Apeldoorn. Daarna lekker naar huis, slapen en morgen de Circuitrun! Ben erg benieuwd. Het wordt mooi weer (beeeetje warm misschien ;) ), maar dan staan er hopelijk wel veel mensen langs de route! Heb er zin in!
<<

Anoniem38

Bericht 29 Mrt 2014 18:10

Re: Het hardlooptopic

Hmm..die vind ik het minste geloof ik omdat mijn hoofd naar voren hangt en ik een beetje ingezakt ben bij mijn borst.
Ze zijn zeker flitsend, maar lopen lekker :-)

En heel veel succes morgen!! Korte broek en singletje weer!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Mrt 2014 18:14

Re: Het hardlooptopic

Gave schoenen Jip!! Ik vind de laatste foto en de foto in het bos het mooist.
Succes Snirp!

Ik krijg steeds een blaar aan de binnenkant van mn voet vanaf ongeveer 20min lopen. Ik smeer al tijden met Kamferspiritus, dat helpt wel iets maar niet genoeg. Daarbij vind ik het gewoon vreemd want ik loop juist (misschien daar door?) op de buitenkant van mn voet.....
Iemand tips?
30-04-2017
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 29 Mrt 2014 18:20

Re: Het hardlooptopic

@Jip: ik vind de bovenste foto het mooist en het meest geschikt.
@Siepie: geen idee waar je die blaar door krijgt. Zit je sok wel goed?
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 29 Mrt 2014 18:23

Re: Het hardlooptopic

Jip> ik denk ook de 1e foto.

Ik wil ook lopen in korte broek en shirtje of singletje. Hopelijk voel ik mij morgen weer beter om toch te gaan. Maar weet niet of mijn benen met rennen zullen schuren met korte broek. (benen komen tegen elkaar met lopen). Weet dus niet of dat verstandig is.


Snirp> toi toi toi voor morgen en geniet er van!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Mrt 2014 18:32

Re: Het hardlooptopic

Zonnetje schreef:@Jip: ik vind de bovenste foto het mooist en het meest geschikt.
@Siepie: geen idee waar je die blaar door krijgt. Zit je sok wel goed?


Ja die zit goed, heb ook naadloze sokken dus dat kan het ook niet zijn. Had eerst speciale hardloopsokken met van die speciale verstevigende (?) stukken maar dan heb ik er meer last van. Nu dus compleet naadloos.
30-04-2017
<<

Anoniem38

Bericht 29 Mrt 2014 18:37

Re: Het hardlooptopic

Ik heb meestal geen blaren en nu aan de zijkant van mijn voet een hele grote. Zal de foto jullie besparen ;-) Waar het aan ligt..geen idee. Vroeger had ik de verkeerde sokken/schoenen. Misschien had ik vandaag net een andere looptechniek.
<<

Anoniem 63

Bericht 29 Mrt 2014 23:25

Re: Het hardlooptopic

Jans schreef:Sorry Jip, dat is mij ook niet opgevallen. Van mij hoef je echt niet weg!
Heel eerlijk gezegd zijn jouw prestaties een ver van mijn bed show, misschien dat ik er daarom minder op reageer. Terwijl als ik hier een vraag stel ergens over, dan neem ik jouw antwoorden wel heel serieus, juist omdat jij er zoveel verstand van hebt.

Lookie, ik heb vandaag ook 's avonds gelopen, voor het eerst. Normaal loop ik overdag door het park, dat durfde ik nu niet. Dus dan maar richting het winkelcentrum gelopen en door woonwijken heen.

Ekiaam, hoe snel loop je nu?

Kenya, succes! Heb je wel een beetje conditie? Mijn conditie was echt dramatisch en zelfs de eerste lessen van Evy waren een ramp, haha, echt erg.



Nee, mijn conditie is/was ook 0,0 haha. Maar rustig opbouwen en dan komt 't vast goed! Heb woensdag voor het laatst gelopen dus mag morgenochtend weer 'n rondje maken...
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 30 Mrt 2014 11:04

Re: Het hardlooptopic

Zo, ik ben in korte broek ( al was dat een iets minder succes doordat hij omhoog kroop bij de benen) en t shirt gegaan vanmorgen. Heerlijk weer toen al. Helaas kon ik niet het maximale er uithalen. Hier is een wielerwedstrijd en dat wist ik niet. En toen ik begon waren ze nog overal aan het inrijden. Maar goed heb toch een stuk gerend en oefeningen in het park gedaan. 1. met 1 voet op een bankje of opstapje en je omhoogduwen. En dan de andere voet laten 'bungelen' zeg maar, 2. op je tenen staan en strekken en 3. squatten. En daarna nog een stuk gerend.
Dus al met al toch nog 20/25 min bezig geweest.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 30 Mrt 2014 11:46

Re: Het hardlooptopic

Goed bezig Ibbel! Niet meer ziek?
30-04-2017
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 30 Mrt 2014 12:17

Re: Het hardlooptopic

Ik ga vanmiddag even lekker een rondje lopen, kunnen we in singlet? Ik denk dat ik vandaag voor de 6,5 km ga.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 30 Mrt 2014 12:20

Re: Het hardlooptopic

Siepie schreef:Goed bezig Ibbel! Niet meer ziek?



Dank je en nee niet echt meer. Gelukkig :) Ik MOEST ook echt naar buiten om te sporten. Ken je dat gevoel ?

Pandora> ik denk vanmiddag zeker in singlet. Vanmorgen was het al erg lekekr met korte broek en t shirt. Ren ze!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 30 Mrt 2014 12:29

Re: Het hardlooptopic

Pandora schreef:Ik ga vanmiddag even lekker een rondje lopen, kunnen we in singlet? Ik denk dat ik vandaag voor de 6,5 km ga.

Dat denk ik wel hoor, als je niet wandelt dan!
#teammaple🍁
<<

Anoniem156

Bericht 30 Mrt 2014 13:39

Re: Het hardlooptopic

Net heb ik in m'n tshirt gelopen en ik had het erg warm! Ga nu meteen even zomerse hardloopkleding bestellen :).
Ik heb les 25 van Evy gedaan, ging best goed!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 30 Mrt 2014 16:36

Re: Het hardlooptopic

Ik loop of in een singlet of met lange mouwen (in verschillende diktes). Tshirt vind ik zo vervelend lopen!
30-04-2017
<<

Anoniem38

Bericht 30 Mrt 2014 16:40

Re: Het hardlooptopic

Siepie schreef:Ik loop of in een singlet of met lange mouwen (in verschillende diktes). Tshirt vind ik zo vervelend lopen!


Wat voor t-shirt doe je aan dan? Ik heb van die dryfit 'echte' hardloopshirts, die zitten heel fijn. Singlet draag ik ook graag en mijn lange mouwen ook.

Vrijdag heb ik een uur gelopen. Gisteren 1:45 waarvan een kwartier tijdens een korte hardloopclinic. Vandaag een toertocht gereden van 132km.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 30 Mrt 2014 18:15

Re: Het hardlooptopic

Het gaat me om de mouwen, voel me zo opgesloten in korte mouwen.....dan schuif ik ze steeds omhoog tot op mn schouders. :palm:
30-04-2017
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 30 Mrt 2014 18:19

Re: Het hardlooptopic

Jip lekker bezig geweest jij!!

Snirp> gek dat je dat met lange mouwen dan niet hebt?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 30 Mrt 2014 19:15

Re: Het hardlooptopic

Zo, ik zit lekker languit op de bank!

De wedstrijd was pittig, het was erg warm en het lopen op het strand viel me toch wel een beetje tegen.
En dan vooral het weer omhoog 'klimmen' naar de boulevard...
Op een gegeven moment dacht ik alleen maar 'ik ga niet wandelen, ik ga niet wandelen'.
Ik heb de 12km uitgelopen in een tijd van 1:14 en ben reuzetrots op mezelf :)
Voor het eerst deze afstand, dus heb mezelf weer een stukje overwonnen.

Nu lekker op de bank voetbal kijken, dinsdag maar weer rustig een stukje lopen.

Goed bezig geweest allemaal vandaag meiden :) Lekker weer om buiten bezig te zijn, van mij mag het zo blijven, alleen dan iets frisser of een windje erbij ;)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 30 Mrt 2014 19:37

Re: Het hardlooptopic

Goed zeg ook door het zand. Knap dat je je zelf zo toegesproken hebt! :thumbup:
<<

Anoniem24

Bericht 30 Mrt 2014 19:44

Re: Het hardlooptopic

Jeeej, vandaag voor het eerst in 6 weken weer mogen hardlopen van de fysio. Geen last van mijn schenen maar nu wel flink spierpijn in mijn kuiten. Had ik ook wel verwacht omdat ik nu ook voor het eerst gelopen heb top 'barefoot' schoenen. Eerste meters waren flink wennen maar daarna ging het prima qua techniek, alleen zal het nog wel even.wennen blijven voor mijn kuiten.
<<

Anoniem 63

Bericht 30 Mrt 2014 19:45

Re: Het hardlooptopic

Wat knap Snirp! Door t zand loopt zo veel zwaarder! Ik heb vandaag ook weer n rondje gedaan. Les 4 van Evi. Ben nog lang niet zover als jullie, haha.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers