Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic

<<

Sofie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:46

Bericht 26 Mrt 2014 19:56

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal: Wanneer is je NOD?
Dat is idd. weinig. Als ik nu dus niet zwanger ben, weet ik al dat het een hevige menstruatie gaat worden. :thumbdown:

Shally: Hoe was het bij de gynaecoloog?
Ik kon er toen niet voor kiezen, dat werd voor mij gedaan door de verloskundige.

Olijfje: Mijn NOD is 1 april. Ja heel spannend. Van mij mag die week heel snel voorbij zijn.
Jij hebt bijna duidelijkheid. Duim voor je voor een positieve test. En mocht dat niet zo zijn gaan jullie een hele gave vakantie maken.

Aagje: Succes morgen!
AfbeeldingAfbeelding
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 26 Mrt 2014 20:59

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Ze heeft eerst een echo gemaakt en er was inderdaad te zien dat het mis was (had nog een klein beetje hoop maar dat was ook direct weg). Toen vroeg ze of we nog over de keuzes nagedacht hebben. En dat hadden we..we wilden nog een paar dagen af wachten omdat ze vaak 2 weken geven dat het van zelf kan komen. Dus we wachten tot het weekend of m'n lichaam het zelf nog op pakt. Zo niet breng ik maandag de cyotec in. En dan maar duimen dat dat wel werkt.

Men, wat een nasleep is dit zeg. Pff..als een miskraam zelf nog niet genoeg is.
En dan zit ik nog met m'n werk..dan zal ik volgende week me ziek moet melden of in ieder geval begin van de week. Vind het zo lastig maar ja, heb er ook niet om gevraagd.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 27 Mrt 2014 08:44

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally, ik vind het zo mega kut voor je! Inderdaad, een miskraam is heel heftig en dan heeft het ook nog zo'n nasleep. Sterkte!
Insta: je_ei_kwijt
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 27 Mrt 2014 09:23

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ Olijfje; Ze is maandag gekomen idd, en ik vind het geweldig! Dit is een hele goede keus geweest, zo'n fijne afleiding. Ben nu ook helemaal niet met zwanger worden/zijn bezig. Zaterdag is ook mijn nod, kan er eigenlijk niks van zeggen. Heb wel zwangerschapskwaaltjes, maar dat heb ik ook als ik ongesteld ga worden. Ga morgen vast testen, we zullen zien. Voor jou hoop ik echt dat je gevoel niet klopt!!

@ Aagje; Succes vandaag!

@ ShallY; Ik herken dat je een beetje hoop bleef houden, helemaal omdat er niks gebeurd en je je wel zwanger blijft voelen. Echt heel vervelend dat het niet op gang komt, die nasleep zit helemaal niet op te wachten... Hoop dat het dit weekend wel op gang komt!

@ Sofie; Heel spannend tot 1 april!! Hoop dat het helemaal geen heftige menstruatie gaat worden!

@ Bisq; Hoe is het met jou? Hebben jullie al gesproken over een eventuele terugplaatsing?
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Anoniem328

Bericht 27 Mrt 2014 10:26

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Shally ik hoop zo voor je dat het vanzelf op gang komt de komende dagen zodat je in ieder geval niet aan de pillen of curretage moet. Dikke :hug: meid!

Weegschaal wat fijn zeg. Ik zou ook zo graag een pup willen! En wie weet, nu je er helemaal niet mee bezig bent, dat het dan deze keer weer raak is! Ik duim voor je.

Sofie ik blijf voor je duimen. Nog een paar dagen geduld!

Aagje veel succes vandaag. Hopelijk valt het spuiten je mee!!

Hier zojuist het eerste bloedverlies gespot. Helaas. Ik zag het natuurlijk wel weer aankomen maar het blijft zuur.
Bijna 2,5 jaar verder en we staan nog steeds met lege handen. Ik vraag me echt af of het ooit zal gaan lukken.
<<

Anoniem219

Bericht 27 Mrt 2014 11:34

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@olijfje: wat balen meid!! Hoop echt dat jullie armen, of in ieder geval jou buik snel gevuld is... :hug:

@shally: jeetje meid wat balen dat de nasleep van zoiets al vervelends dan ook zo lang is. Ik hoop je lichaam het snel oppakt en anders het maandag snel 'klaar' is! Jij ook een :hug:

@all:
Vanmorgen eerst de echo, alles zag er goed uit en dus groen licht gekregen om te starten. Eerst nog even langs de laborante om voorlopige datum inseminatie door te geven. Daarna prikken. Eerst uitleg over hoe je de spuit 'klaar moet maken' moet water bij een tabletje spuiten en dan vervolgens weer allemaal terug in de spuit zuigen. Dan naald wisselen voor de kleine en toen mocht ik prikken. Heel spannend maar het ging goed! Was helemaal trots op mezelf.. hihi!

Volgende week woensdag de eerste follikel meting en de voorlopige inseminatie datum is 7 april. Tot die tijd elke avond om 21.00 spuiten :).

Vind het allemaal heel spannend en kan niet wachten op de eerste echo om te kijken hoe het vordert.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 27 Mrt 2014 13:42

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@olijfje, :hug:

@aaagje, als je iets niet weet of iets niet begrijpt wbt menopur kan je het me altijd vragen. Heb het ook gebruikt voordat ik gonal-f ging spuiten.
<<

Anoniem219

Bericht 27 Mrt 2014 14:38

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@shally, dank je! Waarom ben jij over gestapt op gonal-f?
Hoe gaat het met je?
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 27 Mrt 2014 14:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Na mijn vorige miskraam sloeg het niet meer goed aan. Ik zat toen al bijna aan de maximale dosering dus mocht toen overstappen naar gonal-f. En daar heb ik beter resultaat mee.

Het gaat eigenlijk wel goed met me. Ik kan het beter accepteren dat het mis is dan de vorige keer. Alleen ben heel erg bang dat het nooit zal lukken en het elke keer uitloopt op een miskraam. Daar ben ik vandaag veel over aan het malen.
En ik baal als een stekker dat het niet vanzelf afkomt. Ik zie heel erg op tegen die pillen.
<<

Anoniem328

Bericht 28 Mrt 2014 13:44

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Aagje wat fijn dat het spuiten goed ging. Vanavond zelf gaat vast ook prima.
Wat 'grappig' dat je nu al een afspraak voor de iui hebt gemaakt. Bij mij is dat altijd maar weer afwachten n.a.v. de echo's en wordt de datum pas op het allerlaatste moment bepaalt. Maar jij hebt natuurlijk altijd wel een vrij regelmatige cyclus of niet? Dan zul je nu vast ook goed op de menopur reageren.

Shally hoe gaat het vandaag? Al enige tekenen dat het uit zichzelf gaat doorzetten?

Ik heb vanmorgen weer een uitgangsecho gehad. Moet nu een iets hogere dosis spuiten omdat de arts ook niet zo tevreden is hoe de vorige ronde verliep. Volgende week eerste echo en die week erop ook meteen een evaluatiegesprek.
Morgen beginnen met spuiten. Dus van voor af aan maar weer!
<<

Anoniem219

Bericht 28 Mrt 2014 13:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@olijfje, het is voorlopig he, er kan nog van alles veranderen, kan eerder of later komen, maar dan weten ze in het lab dat ik er een van die dagen aan kom :smile:

Jij weer succes deze ronde!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 28 Mrt 2014 13:59

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@olijfje, hoeveel moet je nu spuiten?

@aagje, lukt het prikken een beetje?

Met mij gaat het wel hoor. Helaas nog geen tekenen dat het zelf komt. Heb met sfvegen nu wel helder rood en flinke krampen maar tot nu toe gebeurt er niks.
<<

Anoniem272

Bericht 30 Mrt 2014 07:26

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal, hoe is het? Heb je nog getest?
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 31 Mrt 2014 17:11

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ ShallY; Wel 'fijn' dat er krampen zijn, het kan dan wel op gang gaan komen. Heb je vandaag weer overleg met een arts gehad?

@ Olijfje; Heel spannend weer! Fijn dat de arts ook wat wil veranderen, hopelijk is het de oplossing!

@ Aagje; Hoe gaat het spuiten?

Hier nog geen menstruatie, alleen hele kleine beetjes bruin verloren. Vanmorgen een heel vaag streepje, waar ik niet blij mee ben 2 dagen na mijn nod. Ga nu dus ook niet beginnen met de medicatie, hoop eigenlijk dat het snel door gaat zetten. Geloof me, ik wil niets liever dan zwanger worden. Maar in mijn situatie graag overduidelijk, zodat ik op tijd en niet onnodig met medicatie hoef te beginnen.
Verder heb ik veel afleiding door de pup!
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 31 Mrt 2014 17:43

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal, wat voor test heb je gebruikt? Kv is niet zo duidelijk meer als voorheen namelijk, die waren bij mij ook heel vaag.

misschien ander merk halen?
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 31 Mrt 2014 17:46

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@weegschaal: wat een onzekerheid zo. Snap dat je daar niet echt op zit te wachten. Maar jij moet dus metende medicijnen beginnen zodra je weet dat je zwanger bent?
Fijn dat je afleiding hebt van jullie hondje.

Ik heb vanmorgen om 7.15 de cyotec ingebracht, ben nog in slaap gevallen tot 8.45 en zodra ik opstond begonnen de krampen en het bloed verlies al. Vanmorgen is het best heftig geweest, veel bloed verlies en stolsels en erge krampen.

Na het verliezen van die stolsels werd de kramp wat minder maar is nog niet over hoor en het bloedverlies ook minder.

Omdat ik niet zeker weet of ik alles verloren ben heb ik het ziekenhuis gebeld met de vraag of ik morgen nog een dosis cyotec mag inbrengen. Maar de dokter wilde me liever even zien en een echo maken voordat ik eventueel nog een keer cyotec gebruik. Dus morgen om 9.30 moet ik er zijn.
Heel fijn dat ik zo snel terecht kan maar moet toch weer even een drempeltje over. Terwijl ik bloed krijg ik een echo.mik weet dat dat voor de dokter niks raars is maar ik vind het écht vervelend. Maar ja, het is het een of het ander.
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 31 Mrt 2014 17:51

Re: Moeilijk zwanger worden topic

@ Muppetje; Goede tip! Als ik morgen nog geen bloed verlies even een clearblue halen dan!

@ ShallY; Ik moet idd gelijk beginnen als ik zwanger ben, dus die paar dagen later ben ik dan eigenlijk niet zo blij mee.
Snap dat het vervelend is, die echo met bloedverlies. Maar idd de dokters zijn wel wat gewend. Ik hoop voor je dat het schoon is, dat je niet nog eens die erge krampen hoeft door te maken.
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 01 Apr 2014 08:17

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weer een vaag streepje, wel binnen 5 minuten. Mijn man kan de streepjes ook zien, die is altijd heel kritisch. Zo toch maar even een clearblue halen, ben nog niet helemaal overtuigd.
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Anoniem328

Bericht 01 Apr 2014 08:22

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Jeetje Weegschaal wat spannend! Zou het dan toch? IK duim voor je!

Shally hoe gaat het nu met je? krampen inmiddels wat minder geworden? 'Fijn' dat de medicatie toch zo snel z'n werk heeft gedaan. hopelijk is toch helemaal schoon nu en kun je verder. Zo'n echo moet je je echt niet druk om maken hoor!!
Voor die gynaecologen is dat een standaard iets. Ik moet elke ronde beginnen met een uitgangsecho dus ik ken het inmiddels wel. Maar heb jij nooit eerder zo'n uitgangsecho op dag 1, 2 of 3 van je cyclus gehad dan? Ik dacht dat dat standaard was aan het begin van een nieuwe ronde als je hormonen spuit. Succes vandaag in ieder geval. Hopelijk kun je snel door met een nieuwe ronde!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 01 Apr 2014 10:08

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Oh Weegschaal, wat spannend zeg. Ik hoop voor je dat de CB zwanger aangeeft!
2012 & 2016
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 01 Apr 2014 10:16

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Snoes schreef:Oh Weegschaal, wat spannend zeg. Ik hoop voor je dat de CB zwanger aangeeft!


+1
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem219

Bericht 01 Apr 2014 10:20

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Spannend weegschaal!!!
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 01 Apr 2014 10:21

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Weegschaal spannend zeg.
Hopelijk worden de testen snel duidelijk.
En geeft CB gewoon zwanger aan!
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 01 Apr 2014 11:07

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Wat spannend weer weegschaal!!
Ons boefje 24-08-2010
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 01 Apr 2014 11:09

Re: Moeilijk zwanger worden topic

Spannend weegschaal. Hopelijk geeft de CB zwanger aan!!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers