Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

<<

Anoniem131

Bericht 27 Mrt 2014 17:45

Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

Mijn vader is gisteravond met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Vanmorgen kreeg ik een sms van iemand met de vraag of we al over de schrik heen waren en hoe het nu ging. Toen ik daar nogal met verbazing op reageerde belde die persoon me om te vertellen dat mijn vader opgenomen was en dat het nogal ernstig was. Dit was om half 11.
Ik ben gewoon pissig op mijn moeder waarom ze me niet heeft gebeld. Toen ik haar daarna belde bleek ze net een uur even op bed te liggen. Snapt ze dan niet dat als ze wel andere mensen kunnen inlichten dat deze mensen mij ook weer gaan benaderen? Echt, dit was zo lullig en al de tweede keer. Ik ben eigenlijk best wel pissend off.

Maar moet ik haar nou confronteren of niet? Dit is overigens al de tweede keer. De vorige keer was ze me ook vergeten en was ze ook onbereikbaar.
<<

Anoniem186

Bericht 27 Mrt 2014 18:16

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

Ik zou inderdaad wel zeggen dat het je kwetst dat ze niks van zich heeft laten horen. Rot situatie. Sterkte met je vader!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Mrt 2014 18:38

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

ik heb dit ook een keer gehad met mijn moeder..
Ben toen echt héél boos geworden. Vind dat je dat ook best mag laten merken hoor!

Sterkte!
<<

Anoniem166

Bericht 27 Mrt 2014 19:30

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

Wat vreemd dat je moeder niet gebeld heeft. Is de band tussen jou en je ouders goed?
Ik zou haar zeker bellen en uitleggen dat je het heel naar vindt om zo'n ernstige situatie van een iemand anders te horen dan rechtstreekse familie. Ik kan me niet goed voorstellen waarom je moeder dit op deze manier doet.

Sterkte, hopelijk komt het goed met je vader.
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 27 Mrt 2014 20:10

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

Hoe is het contact tussen jou en je moeder?
Ik zou het echt niet op prijs stellen als ik niet op de hoogte zou worden gesteld.
Sterkte!
Afbeelding
<<

Anoniem131

Bericht 27 Mrt 2014 21:21

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

De band is gewoon oké. Niet heel hecht maar ik zie ze wel wekelijks.

Ik ben bij m'n vader geweest waar mijn moeder ook bij was en ze reageerden heel laconiek en snapten het niet zo. Ik baal er gewoon van dat nu heel veel mensen het weten (die appen mij omdat hij ze vanmorgen heeft gebeld om dingen te regelen) maar dat ik er zelf achteraan moest bellen. 'Ach, toen wist je het toch?' vind ik een kutreactie maar ik kan moeilijk boos worden in een ziekenhuis. Mijn moeder morgen nog maar eens bellen als ze een nacht goed heeft geslapen.

Ik weet niet of ik nu jank om de situatie met m'n vader of omdat ze me gewoon niet hebben gebeld.
<<

Anoniem166

Bericht 27 Mrt 2014 22:12

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

Wat gek dat ze er zo laconiek over deden. Lijkt me dat ze het probleem niet echt zien of momenteel gewoon te veel aan hun hoofd hebben om hier over na te denken. Ik zou inderdaad morgen ook nog even met je moeder praten.

Gaat het weer wat beter met je vader? :hug:
<<

Anoniem131

Bericht 27 Mrt 2014 22:41

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

Sanne schreef:Wat gek dat ze er zo laconiek over deden. Lijkt me dat ze het probleem niet echt zien of momenteel gewoon te veel aan hun hoofd hebben om hier over na te denken. Ik zou inderdaad morgen ook nog even met je moeder praten.

Gaat het weer wat beter met je vader? :hug:

Ik denk ook dat hun hoofd nu wat vol zit en ik vind het ook een ongepast moment.

Helaas gaat het nog niet beter en is er veel onzekerheid omdat het nog alle kanten op kan gaan. Morgen zijn er gelukkig meer onderzoeken.
Thanx voor de hug!
<<

Anoniem166

Bericht 28 Mrt 2014 18:08

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

Hoe ging het vandaag met je vader? Is er al iets bekend uit de onderzoeken van vandaag of gaat dat niet zo snel.
En hoe is het met jou?
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 28 Mrt 2014 18:12

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

Hoe is het nou met je vader? En met je jezelf?
Ik zou anders over een paar dagen met je moeder praten. Ik zou het ook echt niet tof vinden.
Hugg
<<

Anoniem131

Bericht 29 Mrt 2014 07:42

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

Lief dat jullie het vragen.

Er is iets met zijn alvleesklier die in ieder geval ontstoken is maar daarnaast kunnen ze de andere pijn helaas nog niet verklaren.
Ik heb ze op het hart gedrukt me nu wel als eerste te bellen en ik hoop maar dat ze dat doen. Ik ben nogal gesloopt door de onzekerheid en de angst dat het echt mis is en dat ze me dan weer vergeten te bellen. Al ga ik nu wel elke dag heen.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 29 Mrt 2014 13:29

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

Zit de andere pijn in de streek van de lever? Ik ben geen arts maar gezien ik het zelf heb gehad denk ik aan galstenen. Als je daar lang mee rond loopt kan je alvleesklier ontsteken en zelfs diabetes kan er door ontstaan. Misschien iets om na te vragen? Sterkte ermee. Rot dat je niet op de hoogte gesteld bent.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem131

Bericht 29 Mrt 2014 19:49

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

JustMeDaan schreef:Zit de andere pijn in de streek van de lever? Ik ben geen arts maar gezien ik het zelf heb gehad denk ik aan galstenen. Als je daar lang mee rond loopt kan je alvleesklier ontsteken en zelfs diabetes kan er door ontstaan. Misschien iets om na te vragen? Sterkte ermee. Rot dat je niet op de hoogte gesteld bent.

Ze dacht ook aan galstenen of nierstenen maar dat hebben ze kunnen uitsluiten. Ze hebben eigenlijk al heel veel kunnen uitsluiten maar wat het is kunnen ze nog niet vaststellen.

En ik ben boos en moe door de onzekerheid en ik wil het gewoon weten.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 29 Mrt 2014 20:24

Re: Vader in ziekenhuis en ik weet het niet

Oké. Mooi dat dat uitgesloten is. Maar wat is het dan wel he. Onzekerheid is vreselijk. Sterkte
D. 💙14-01-2019💙

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron