Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


High tea Noord-Nederland

<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 28 Mrt 2014 15:23

High tea Noord-Nederland

Wat is nou echt een leuke high tea-locatie in Noord Nederland (Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel of Flevoland)? Hebben jullie tips?
<<

Anoniem 52

Bericht 28 Mrt 2014 15:35

Re: High tea Noord-Nederland

http://www.dedriegraefjes.nl/ in Amsterdam is zoo lekker!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 28 Mrt 2014 16:09

Re: High tea Noord-Nederland

Maar dat ligt niet in de door de TO gevraagde provincies...

Ik heb trouwens geen tips voor je, kom niet uit die buurt!
Ik ga morgen high tea-en in Zutphen, ook niet in de gevraagde provincies, maar wel heel dicht bij Overijssel. Maar ik weet pas morgen of dat een aanrader is.
<<

Anoniem 52

Bericht 28 Mrt 2014 16:25

Re: High tea Noord-Nederland

Oh haha ik heb gewoon te snel gekeken en alleen Noord gezien en vul dan gelijk Holland aan ;)
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 28 Mrt 2014 21:47

Re: High tea Noord-Nederland

Mizz_S schreef:Maar dat ligt niet in de door de TO gevraagde provincies...

Ik heb trouwens geen tips voor je, kom niet uit die buurt!
Ik ga morgen high tea-en in Zutphen, ook niet in de gevraagde provincies, maar wel heel dicht bij Overijssel. Maar ik weet pas morgen of dat een aanrader is.


Ik ben benieuwd. Wij gaan sowieso niet dit weekend dus laat het maar even weten. Ietsje verder rijden is niet zo'n probleem.

Bazinga: geeft niets! Ik heb dat ook weleens gehad met iemand die het over 'west-Friesland' had, en daarmee dus het gebied rond Enkhuizen bedoelde.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3407

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 28 Mrt 2014 22:01

Re: High tea Noord-Nederland

De Theefabriek in Houwerszijl uiteraard http://www.theefabriek.nl/

Tea Time in Echten: http://www.teatime.nl/
Ik ben er nog nooit geweest, staat wel al jaren op mijn lijstje en hoorde er goede verhalen over toen ze nog in Zuidwolde zaten.

The Wallstreet Tearose in Deventer: http://www.tearose.nl/
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 28 Mrt 2014 22:09

Re: High tea Noord-Nederland

Rapa nui: die had ik toevallig alledrie inmiddels gevonden :-) en lijken helemaal leuk, in die Engelse sfeer. In Deventer ben ik al 2x geweest, dat vind ik ook zo'n gezellig ding. Mijn vriendin is daar nog nooit geweest dus kan best zijn dat die het weer wordt. Bedankt voor het meedenken iig.
<<

Anoniem273

Bericht 29 Mrt 2014 18:06

Re: High tea Noord-Nederland

Tea Time ben ik wel eens geweest toen ze nog in Zuidwolde zaten, echt heel leuk en lekker! Ik wil nog steeds naar hun nieuwe plekje in Echten, hopelijk binnenkort.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers