Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 28 Mrt 2014 16:06

Re: Het tattoo topic

Mijn vriend vindt het ook erg lelijk maar hij geeft wel aan dat het mijn eigen lichaam is. Zolang ik er niet helemaal onder kom te zitten vindt hij het wel acceptabel geloof ik :smile:
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 29 Mrt 2014 00:54

Re: Het tattoo topic

Hier was t net andersom. Ex vond tattoo's mooi. Ik vond dat t eraan lag wat. Sommige dingen vond ik vreselijk, zoals een koikarper op zn zij. Maar ik denk niet dat ik hem echt kon tegenhouden als hij echt had gewild. Hij zei idd ook, tis mijn lichaam. En dat ik er tegenaan moest kijken gold niet.
Exo, wat gebeurt er als je t wel liet doen? Je kind is zoiets moois, ik snap best dat je daarvan een tattoo wilt. Al is het maar haar eerste letter
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem315

Bericht 29 Mrt 2014 09:22

Re: Het tattoo topic

Hij dreigt met scheiden :12:
<<

Anoniem 52

Bericht 29 Mrt 2014 09:27

Re: Het tattoo topic

Sja, ik vind dat heel dubbel. Enerzijds denk ik, 'fuck him (niet letterlijk, want dan geef je mixed signals af) zet gewoon die friggin' tattoo!' Anderzijds; ik zou het heel respectloos vinden als je zo tegen de wens van je vent ingaat..
<<

Anoniem273

Bericht 29 Mrt 2014 10:23

Re: Het tattoo topic

Ik zou het echt heel erg vinden als mijn man dreigt met een scheiding als ik nog een tattoo neem. Ik vind dat eerlijk gezegd meer respectloos dan tegen zijn wens in gaan.
<<

Anoniem315

Bericht 29 Mrt 2014 11:18

Re: Het tattoo topic

Ik vind het ook niet heel aardig, maar ik kan er ook wel weer begrip voor opbrengen. Bij de vorige had hij ook gezegd dat hij niet wilde dat ik 't deed. Ik deed het toch en toen heeft hij een week niet tegen me gesproken (dude, dat is gewoonlijk míjn tactiek :12: ). De kans is redelijk aanwezig dat hij me er uit zet als ik het weer doe :(
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 29 Mrt 2014 20:33

Re: Het tattoo topic

Wow wat zitten jullie dan qua mening ver uit elkaar! Wel jammer zeg, maar ik vind het net als Bazinga best wel dubbel. Als mijn man zó sterk erover denkt, zou ik ook niet zomaar roepen dat het mijn lichaam is en ik zelf wel zal weten wat ik ermee doe (niet dat iemand hier dat beweert).
L2014 & H2017
<<

Anoniem315

Bericht 30 Mrt 2014 11:51

Re: Het tattoo topic

Ach, nou ja, dit het enige waarin we echt een meningsverschil hebben. Verder zijn we het altijd wel aardig eens. En hier kom ik vast wel overheen. Ik zie een nieuwe tattoo ook nog niet helemaal voor me. Bij de vorige zag ik m'n tattoo al maanden tot in de details op mijn arm zitten, bij wijze van. Daar kon ik gewoon niet meer onderuit; hij móest er op.

Van mijn man mag ik overigens wel piercings nemen, want die kunnen er uit als ik ze niet meer mooi vind (aldus man). Dus om mijn 'honger' te stillen zal ik binnen nu en een paar weken maar eens langs de piercer voor wat extra gaatjes in m'n oren.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 30 Mrt 2014 12:31

Re: Het tattoo topic

Ik twijfel ook zo vreselijk erg. Ik ben een meisje dat altijd enorm van haar vrijheid geniet, met name vrijheid in het nooit nemen van een vaste 9 -5 baan, liever 3 losse baantjes. Altijd op reis etc. Alles uit het leven halen wat erin zit en vooral niet vast willen zitten (behalve in een relatie dan). Nu wilde ik graag vogeltjes op mijn schouderblad maar... dat is schijnbaar extreem onorigineel want momenteel doet iedereen dat. Ik ben een heel dun iel meisje, dus wil iets subtiels. Ik had dit in gedachten:

Afbeelding

Maar dat doen dus heel veel mensen. Mooie vlindertjes kan ik niet vinden, dus dat wordt hem ook niet. Een gewone vogel vind ik ook weer niks.. Heeft nog iemand een leuk idee wat betreft vrijheid?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 31 Mrt 2014 11:59

Re: Het tattoo topic

Ik heb een dilemma,

Een facebook-vriendje post een foto van een nieuwe tattoo.. met een ENORME spelfout erin zonder het zelf door te hebben. Moet ik hier nu iets opzeggen, of wachten tot een ander het doet..
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mrt 2014 12:05

Re: Het tattoo topic

Ik zou de foto eerst hier even showen. :pirat:
<<

Anoniem87

Bericht 31 Mrt 2014 12:15

Re: Het tattoo topic

Huppekee, is de tattoo al geplaatst? Dan zou ik er niks meer van zeggen, anders wel. Maar dan is het wel een heel groot OMG moment..
<<

Anoniem87

Bericht 31 Mrt 2014 12:18

Re: Het tattoo topic

Marsy, het is inderdaad niet zo origineel, maar ik vind de tattoo wel bij je passen! Als ik het me nog goed kan herinneren van een foto ben je inderdaad een heel slank, blond meisje en het staat wel schattig. Misschien kan je het aan een tatoeëerder voorleggen, misschien heeft hij/zij wel een origineel idee wat er op lijkt?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 31 Mrt 2014 12:19

Re: Het tattoo topic

Marsy als jij dat mooi vindt moet je dat gewoon doen maar als je twijfelt ben je volgens mij nog niet overtuigd. Ik kwam in ieder geval ineens op een punt dat ik zéker wist dat ik deze tattoo wil. Inmiddels zijn we 1,5 jaar verder, ik heb hem nog steeds niet maar ik weet nog steeds zeker dat ik deze ga laten zetten.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 31 Mrt 2014 12:19

Re: Het tattoo topic

ja, hij staat er al.. (er zitten trouwens 2 fouten in als je meerekend dat de 'u' van 'you' wel erg op een 'w' lijkt)

Het is zo zonde (en zo dom )


edit: er heeft nu al iemand op gereageerd
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mrt 2014 12:25

Re: Het tattoo topic

Huppekee, oopsie. Nouja er heeft al iemand gereageerd, dat scheelt weer. Ben jij niet de boosdoener :P.
<<

Anoniem99

Bericht 31 Mrt 2014 12:30

Re: Het tattoo topic

Ohjee, wat knullig Huppakee! Ik ben stiekem wel heel benieuwd naar de tattoo..
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Mrt 2014 16:58

Re: Het tattoo topic

Ik wil die tattoo zien!! (met die spelfout!)
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 31 Mrt 2014 17:33

Re: Het tattoo topic

Huppekee schreef:ja, hij staat er al.. (er zitten trouwens 2 fouten in als je meerekend dat de 'u' van 'you' wel erg op een 'w' lijkt)

Het is zo zonde (en zo dom )


edit: er heeft nu al iemand op gereageerd


Oooeehh dat lijkt me zo, eh... Naar. Er is geen tipex voor zoiets :palm:
L2014 & H2017
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 31 Mrt 2014 19:59

Re: Het tattoo topic

Spoiler: weergeven
Afbeelding
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem273

Bericht 31 Mrt 2014 20:06

Re: Het tattoo topic

Jeetje, wat slordig en wat lelijk gezet :(
<<

Anoniem32

Bericht 31 Mrt 2014 20:08

Re: Het tattoo topic

:palm: OMG dat is echt erg. En lelijk gezet ook nog. Ik vind het een enorme flater.

Nog een weekje! Had ik mijn ontwerp al laten zien hier??
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 31 Mrt 2014 20:10

Re: Het tattoo topic

Huppekee schreef:ja, hij staat er al.. (er zitten trouwens 2 fouten in als je meerekend dat de 'u' van 'you' wel erg op een 'w' lijkt)

Het is zo zonde (en zo dom )


edit: er heeft nu al iemand op gereageerd

De u van you is echt een w, vergelijk hem maar met de w van know (100% hetzelfde) en de u van de eerste you
<<

Anoniem273

Bericht 31 Mrt 2014 20:11

Re: Het tattoo topic

ellibre schreef:
Huppekee schreef:ja, hij staat er al.. (er zitten trouwens 2 fouten in als je meerekend dat de 'u' van 'you' wel erg op een 'w' lijkt)

Het is zo zonde (en zo dom )


edit: er heeft nu al iemand op gereageerd

De u van you is echt een w, vergelijk hem maar met de w van know (100% hetzelfde) en de u van de eerste you


:ja:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 31 Mrt 2014 20:15

Re: Het tattoo topic

Stuiterbal schreef::palm: OMG dat is echt erg. En lelijk gezet ook nog. Ik vind het een enorme flater.


Nou echt hè? Ik zou echt húilen! :cry:
L2014 & H2017
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers