Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voetenzak of toch deken?

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 28 Mrt 2014 14:29

Re: Voetenzak of toch deken?

Als ik winkel zie ik overal kleine baby's in maxi cosi's op een onderstel... en dan helemaal ingepakt.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem85

Bericht 28 Mrt 2014 14:34

Re: Voetenzak of toch deken?

Mijn zoontje huilde hele dagen van de pijn, behalve in de maxi cosi, daar sliep hij heerlijk in als we weggingen.
De kinderchirurg in het ziekenhuis heeft ons verteld dat de houding van een baby in de maxi cosi niet onnatuurlijk is, ook niet schadelijk.
In de baarmoeder liggen ze opgepropter.
Ieder zijn keus en overwegingen hierin, maar sommige reacties zijn echt overdreven.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 28 Mrt 2014 20:39

Re: Voetenzak of toch deken?

[quote="Sun"]Mijn zoontje huilde hele dagen van de pijn, behalve in de maxi cosi, daar sliep hij heerlijk in als we weggingen.
De kinderchirurg in het ziekenhuis heeft ons verteld dat de houding van een baby in de maxi cosi niet onnatuurlijk is, ook niet schadelijk.
In de baarmoeder liggen ze opgepropter.
Ieder zijn keus en overwegingen hierin, maar sommige reacties zijn echt overdreven. [quote]

Dat zijn ze niet. Dat is wat jij vindt. Iedereen mag een mening hebben (ook jij). Als je een topic opent kun je verwachten dat niet iedereen het ermee eens is.
Laatst gewijzigd door Vintage op 29 Mrt 2014 08:11, in totaal 2 keer gewijzigd.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 28 Mrt 2014 20:53

Re: Voetenzak of toch deken?

Sun schreef:Mijn zoontje huilde hele dagen van de pijn, behalve in de maxi cosi, daar sliep hij heerlijk in als we weggingen.
De kinderchirurg in het ziekenhuis heeft ons verteld dat de houding van een baby in de maxi cosi niet onnatuurlijk is, ook niet schadelijk.
In de baarmoeder liggen ze opgepropter.
Ieder zijn keus en overwegingen hierin, maar sommige reacties zijn echt overdreven.


Och arme, fijn dat de MC in jullie geval heeft geholpen (dat meen ik echt). :thumbup:

On a seperate note: De adviezen zijn natuurlijk ook ergens op gebaseerd. In de baarmoeder liggen baby's inderdaad meer opgevouwen, maar het verschil is natuurlijk wel dat ze dan omgeven zijn met water. Daar kun je een MC niet mee vergelijken.

Ik vind de reacties verder eigenlijk niet zo verschrikkelijk.
L2014 & H2017
<<

Anoniem85

Bericht 28 Mrt 2014 22:55

Re: Voetenzak of toch deken?

Och arme?
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 07:50

Bericht 28 Mrt 2014 23:11

Re: Voetenzak of toch deken?

Rond de kerst verscheen er een artikel waarom de maxi cosi slecht is.

Het schijnt dat door de houding het zuurstofgehalte in hun bloed daalt. Hierdoor worden ze suf en slapen ze zo lekker. Als een baby bijvoorbeeld al verkouden is kan dat erg gevaarlijk zijn, ze kunnen bewusteloos raken en zelfs overlijden.

Mijn zoontje was toen een maand oud en ik schrok erg van het artikel.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 29 Mrt 2014 03:11

Re: Voetenzak of toch deken?

Sun schreef:Och arme?


Dat ik het sneu voor hem (en jou) vind dat je kleintje zoveel pijn heeft gehad toen hij nog zo klein was. Nu ik zelf een kleintje heb, lijkt het me vreselijk om mee te maken. Ik kan er al niet tegen als ik hem krampjes weg zie knijpen, dan denk ik ook och arme (arm ventje).
L2014 & H2017
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 29 Mrt 2014 03:16

Re: Voetenzak of toch deken?

Nathalie schreef:Rond de kerst verscheen er een artikel waarom de maxi cosi slecht is.

Het schijnt dat door de houding het zuurstofgehalte in hun bloed daalt. Hierdoor worden ze suf en slapen ze zo lekker. Als een baby bijvoorbeeld al verkouden is kan dat erg gevaarlijk zijn, ze kunnen bewusteloos raken en zelfs overlijden.

Mijn zoontje was toen een maand oud en ik schrok erg van het artikel.


Ik kan alleen deze van het AD in 2009 vinden.

http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/ar ... squo.dhtml
L2014 & H2017
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 29 Mrt 2014 08:55

Re: Voetenzak of toch deken?

Ik heb dat artikel ook gelezen inderdaad.


Wij namen wel de wagenbak mee, we hebben een station dus die gooiden we er zo bij in de auto.

Ik zou iig geen voetenzak doen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem85

Bericht 29 Mrt 2014 10:15

Re: Voetenzak of toch deken?

mzcharlotte schreef:
Sun schreef:Och arme?


Dat ik het sneu voor hem (en jou) vind dat je kleintje zoveel pijn heeft gehad toen hij nog zo klein was. Nu ik zelf een kleintje heb, lijkt het me vreselijk om mee te maken. Ik kan er al niet tegen als ik hem krampjes weg zie knijpen, dan denk ik ook och arme (arm ventje).


Ah zo, was heel sneu inderdaad. Ik ken die uitspraak helemaal niet och arme ;)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo