Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gewoon even WEG

<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 27 Mrt 2014 12:43

Re: Gewoon even WEG

Dat lijk mij zo lekker even weg van man en kinderen. Wil graag op citytrip met m'n moeder en zus maar mijn man ziet het niet zo zitten alleen thuis met 3 kinderen jammergenoeg. Kan wel genietn van de rust alsnik even thuis ben. Vooral nu het warmer wordt.
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 27 Mrt 2014 12:49

Re: Gewoon even WEG

2 weken geleden even uitgebreid op stap geweest en bij een vriendin blijven slapen en zondagmiddag weer naar huis, daar leefde ik helemaal van op! Vriend zei dat ik maar eens wat vaker uit moest gaan, ik wordt er weer wat losser, minder gespannen van.
<<

Anoniem35

Bericht 27 Mrt 2014 12:57

Re: Gewoon even WEG

Bruintje beer schreef:Dat lijk mij zo lekker even weg van man en kinderen. Wil graag op citytrip met m'n moeder en zus maar mijn man ziet het niet zo zitten alleen thuis met 3 kinderen jammergenoeg. Kan wel genietn van de rust alsnik even thuis ben. Vooral nu het warmer wordt.

Nou zeg, wat flauw. Een paar dagen voor zijn eigen kinderen zorgen overleeft hij toch wel?
<<

Anoniem35

Bericht 27 Mrt 2014 12:58

Re: Gewoon even WEG

Ik heb de mazzel dat ik veel tijd alleen thuis heb omdat ik vaak late diensten heb en dan overdag alleen thuis ben. Dat heb ik ook gewoon echt keihard nodig, want altijd mensen om je heen als je thuis bent, daar word ik helemaal gek van.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 27 Mrt 2014 13:01

Re: Gewoon even WEG

Ik ben laatst voor t eerst een avondje en nacht weg geweest. Lekker wezen stappen met vriendinnen, was erg leuk. En wil ik wel vaker doen. Mn man gaat vaak alleen een avondje weg. Een nacht weg wil hij niet.
Een weekendje weg heb ik wel geopperd maar vanwege gebrek oppas mogelijkheden doen we dat niet.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 27 Mrt 2014 13:23

Re: Gewoon even WEG

Ik ga dit jaar voor de 3e keer met collega's een weekendje weg en dat bevalt me prima :banaan:

Over 2 weken moet ik voor mijn werk 2 dagen naar Arnhem toe met een overnachting in een hotelletje. Ik verheug me er nu al op! Ondanks dat ik tot 's avonds 21 uur cursus heb de eerste dag kan ik dan heeeerlijk slapen zonder wakker te worden. :yes:
Afbeelding
<<

Anoniem121

Bericht 27 Mrt 2014 13:26

Re: Gewoon even WEG

Wij zijn regelmatig even weg. Toen de oudste 3 maanden was waren we een weekend naar Disney, toen hij net een jaar was een week naar San Francisco en later nog een keer naar Preston Palace.

Bij ons komt m'n schoonmoeder altijd een weekend logeren als we een avond uit hebben of een paar dagen weg gaan.
<<

Anoniem123

Bericht 27 Mrt 2014 13:30

Re: Gewoon even WEG

Eucalypta schreef:
Bruintje beer schreef:Dat lijk mij zo lekker even weg van man en kinderen. Wil graag op citytrip met m'n moeder en zus maar mijn man ziet het niet zo zitten alleen thuis met 3 kinderen jammergenoeg. Kan wel genietn van de rust alsnik even thuis ben. Vooral nu het warmer wordt.

Nou zeg, wat flauw. Een paar dagen voor zijn eigen kinderen zorgen overleeft hij toch wel?


Misschien als de jongste wat ouder is? Mijn man zag de eerste maanden al tegenop als ik even een uur weg ging haha. Maar goed dat is de eerste en dat was snel over.
<<

Anoniem275

Bericht 27 Mrt 2014 13:34

Re: Gewoon even WEG

ik houd ontzettend veel van mijn kinderen, maar soms is het gewoon heel fijn om even van elkaar 'gescheiden' te zijn en dat kan je echt goed doen.
af en toe brengen we de jongens uit logeren en gaan man en ik samen wat leuks doen > uit eten, filmpje kijken, feestje, concert, of gewoon even samen tennissen. dat lijkt me juist heel goed en gezond om te doen.

vandaag heb ik een late dienst en heb ik de jongens vanmorgen naar mijn ouders gebracht, ik heb net lekker hardgelopen en heb nu 1.5uur om rustig te douchen en te eten, heerlijk! :)
zaterdag heeft mijn man een uitje, ik vind het fijn voor hem dat hij dan ff een dagje lekker met zijn hobby bezig kan zijn. maar een weekendje met z'n 4en is ook wel fijn, hoor! (zeker als ik het weekend daarvoor bijv heb moeten werken)
<<

ChiQ

Bericht 27 Mrt 2014 13:37

Re: Gewoon even WEG

Ik ben in aug samen met mijn man naar barcelona geweest, toen in januari naar New York en afgelopen februari naar Parijs. Man ik voelde me zó vrij. Ik was gewoon gelukkig dat ik buiten kon zijn zonder gedram, gejengel, geen zorgen om flesjes en net zo lang op een terras zitten als ik wilde. En als ik dan terug was, zat ik VOL energie en extra geduld voor Julian waardoor hij ook helemaal opleefde. Gewoon doen, zou ik zeggen. Je kind wordt er niets slechter van maar jij wordt er beter door.
<<

Anoniem112

Bericht 27 Mrt 2014 14:13

Re: Gewoon even WEG

Wij gaan eigenlijk elk jaar samen twee dagen en 1 nacht weg, de kinderen zijn dan bij mijn ouders.
Afgelopen jaar zijn we niet geweest en ik zou er binnenkort best wel eens zin in hebben om weer samen weg te gaan.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 27 Mrt 2014 15:11

Re: Gewoon even WEG

Ja met z'n tweetjes minstens een nachtje weg wil ik binnen een paar maanden ook zeker regelen ChiQ, hebben we nog nooit gedaan sinds onze zoon er is. Maar ja, kleine man slaapt ook pas sinds kerst fatsoenlijk 's middags en 's nachts, voor die tijd wilde ik hem en mijn schoonmoeder dat echt niet aandoen. Nu denk ik dat het wel moet lukken. Geld en vakantiedagen zijn trouwens ook niet onbeperkt, dat weegt helaas ook mee.
<<

Anoniem136

Bericht 27 Mrt 2014 16:49

Re: Gewoon even WEG

.
Laatst gewijzigd door Anoniem136 op 23 Jun 2015 20:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 27 Mrt 2014 17:57

Re: Gewoon even WEG

Lijkt me best lekker, als is het maar 1 nachtje en dan heerlijk uitslapen! Zie mijn man het nog niet doen een heel weekend alleen met de kids, maar een dagje is al lekker!
<<

Anoniem35

Bericht 27 Mrt 2014 18:57

Re: Gewoon even WEG

Wij sturen de kinderen ook nog wel eens uit logeren zonder dat we iets gepland hebben. Dan gaan we gezellig een beetje aanrommelen, en dat we dan om 7 uur kunnen bedenken 'we gaan in de stad wat eten' en dan de deur uitkomen is al zo heerlijk, of dat je 's ochtends kunt uitslapen en in je pyjama kunt blijven hangen zonder 'mam wat gaan we doen vandaag?', of juist heel vroeg de deur uit kunt om te gaan wandelen of winkelen of weet ik het wat. Heerlijk is dat.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 27 Mrt 2014 18:59

Re: Gewoon even WEG

Lijkt me inderdaad heerlijk Euc, wil ik zeker doen als de kinderen wat groter zijn (en we een logeeradres kunnen vinden).
<<

Anoniem75

Bericht 27 Mrt 2014 19:24

Re: Gewoon even WEG

Weg niet zozeer maar ik heb wel eens in de zoveel tijd behoefte aan een dag alleen. Even lekker uitslapen, bankhangen, wat in huis rommelen. Heerlijk! Ook gaat onze oudste zoon een keer in de 3 maanden een nachtje bij opa en oma logeren. De jongste mag dat straks ook maar hij moet eerst doorslapen van opa :wink:
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 27 Mrt 2014 20:42

Re: Gewoon even WEG

Ohja, lijkt me heerlijk! Nog niet gedaan, maar wil het dit jaar eens gaan doen. Ga wel geregeld lekker een avondje uit eten en daarna stappen of iets dergelijks. Kan ik ook enorm van genieten.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 27 Mrt 2014 21:15

Re: Gewoon even WEG

Het lijkt mij ook heerlijk. Eigenlijk wil ik heel graag weer eens naar Londen, en het liefst weer samen met mijn vriend. Maar soms droom ik er ook wel over om lekker alleen te gaan. Lekker dwalen langs de Theems, shoppen, met een mooi boek in een park hangen... ik overweeg dit ook serieus.
Ik ga een paar keer per jaar een dagje weg met vriendinnen en dan zijn we ook echt de hele dag weg, ook met het avondeten. Daar laad ik ook helemaal van op. En op zaterdagmorgen doe ik altijd alleen boodschappen en kijk dan vaak ook nog in een paar winkels, heerlijk om dan even de handen vrij te hebben.
<<

Anoniem28

Bericht 27 Mrt 2014 21:19

Re: Gewoon even WEG

echt een paar dagen weg moet ik niet aan denken nu ze nog zo klein zijn, maar af en toe een dagje alleen lijkt me wel lekker. Laatst werd ik 's nachts flink ziek en heb ik me de dag erna ziek gemeld (tot een uur of tien in de ochtend aan het overgeven geweest), maar vanaf een uurtje of 12 begon ik ineens flink op te knappen en voelde ik me in de middag weer prima. Een middagje lekker aan knooien en kunnen doen en laten (vooral laten, haha) wat je wilt vond ik echt heerlijk. Een dagje voor mezelf zou ik wel vaker willen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Mrt 2014 21:30

Re: Gewoon even WEG

Ik werd gék van 24/7 mama zijn, ja ik heb wel elke week op maandagavond koor en één keer in de twee weken zang/pianoles maar ik had gewoon nooit maar dan ook nooit een seconden in mijn eentje thuis. Dus om die reden gaat L. nu 1 x per week naar het kdv. Wat een verademing zeg! Gewoon even opladen. Als het me niet zo verrekte veel geld zou kosten zou ik misschien zelfs wel twee dagen hebben gedaan nu het zo goed bevalt. Hij heeft het daar ook gewoon zo goed naar zijn zin.

Een weekendje weg zonder L. heb ik nog niet echt behoefte aan, maar mocht er iets super leuks voorbij komen met iemand dan zou ik dat zo regelen. Ik heb al 3 mensen bij wie hij kan logeren waarvan 2 voor mij zeker een optie zijn en de andere, bij mijn ouders zie ik wat minder zitten maar zou op zich ook best kunnen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 27 Mrt 2014 21:53

Re: Gewoon even WEG

Ja, die behoefte heb ik wel.. zeker nu ze overal de strijd over aan gaan ik vind het erg pittig zo af en toe op de dag.

Als ik dat tegen mijn vriend zegt, zegt die altijd je komt na 2 dagen al weer huilend terug, haha nou dat denk ik oprecht van niet dat ik echt gewoon echt wel een aantal dagen weg kan gaan. In mijn eentje weet ik niet, maar met mijn vriend of een vriendin lijkt me wel wat.
:heart: :heart: 2011
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 27 Mrt 2014 22:27

Re: Gewoon even WEG

Ik heb momenteel heel veel aan mijn hoofd en merk dat ik rust wil, ook van mijn kinderen. Dus even weg, uit logeren? Ja graag! Ik ga binnenkort maar weer eens een avondje uit plannen geloof ik. Gebeurd veel te weinig! Ik sport twee keer in de week, heerlijk. Even tijd voor mezelf.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 28 Mrt 2014 15:02

Re: Gewoon even WEG

As Maandag en volgende week Donderdag ben ik kinderloos, heerlijk hoor!
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 28 Mrt 2014 15:29

Re: Gewoon even WEG

Ik ben twee ochtenden in de week kinderloos. Daar geniet ik dan ook echt van, óók als ik dan het huishouden doe. Dat gaat gewoon lekker door als er geen kinderen omheen dartelen.

1 a 2 keer per maand komt er een oppas en gaan mijn man en ik uiteten, of naar de film of sauna.

Mijn man is nu bijv. op deltavliegcursus voor een aantal dagen. Helemaal prima.
Ook gaan we beiden nog regelmatig een avond weg apart van elkaar.

We zijn inmiddels 2 keer zonder kinderen op zonvakantie geweest. En om het jaar ga ik een week naar de zon met een vriendin. Dit jaar is het weer zover :banaan: :banaan: heeeeeeerlijk!
Dan kom ik echt ff bij. Mijn man gaat ook weleens een nacht weg of een week op vakantie zonder ons.

Onze kinderen gaan voor de rest nooit tegelijk uit logeren, (dochter gaat misschien 4 x p.j. bij oma slapen)ze zijn er dus elke morgen weer.
Ook ben ik een thuisblijfmoeder, wat klinkt dat bleg eigenlijk, dus ik kan me ook niet ff terugtrekken op het werk. Lijkt me af en toe zalig.
05-05-2005 01-05-2011
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers