Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Anoniem301

Bericht 20 Mrt 2014 15:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eucalypta schreef:
Carrie schreef:
No. 3 schreef:Nou, vooral dat je over je eigen onderdelen praat als "wijde flubberkut". Respect yourself woman!


Haha ja, brr. Ik noem mijn geslachtsdeel nooit kut. Zo plat.

Dat ligt aan de context. Maar wijde flubberkut vind ik ook een beetje naar klinken. Ik hou het op poort van jade.


Whaha. Of, liefdesgrotje :smile:
<<

Anoniem35

Bericht 20 Mrt 2014 15:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Heilige graal :banaan:

Liefdesgrotje klinkt te druiperig :ja:
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 20 Mrt 2014 15:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

En we dwalen weer af.....
Heel gezellig dit topic maar het is beter om nu weer even normaal verder te gaan ;)
<<

Anoniem35

Bericht 20 Mrt 2014 15:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Toch niet élk gesprek wat even niet rechstreeks over een biechtje gaat hoeft afgekapt te worden?
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 20 Mrt 2014 15:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nee dat snap ik maar ik zie al een paar pagina's voor me die hier over zullen gaan :)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Mrt 2014 21:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Sterre schreef:Bedankt voor jullie leuke reacties :D. Ik ben ook echt heel erg blij en nog steeds verrast.


VET late reactie, maar ik wilde toch even reageren… Gefeliciteerd!! Klinkt echt enorm lief :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Mrt 2014 11:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha wat lief, dank je!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Mrt 2014 11:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Even onder het biechtaccount want mijn man mag hier no-way achter komen...

Mijn man heeft een broer, ik noem het voor het gemak X. Het is een schat van een vent en ik heb ook een goede band met hem (ik heb sowieso een goede band met mijn schoonfamilie als ik dat vergelijk met anderen).
X heeft nog nooit een vriendin gehad en volgens mij ook uberhoubt nooit een date gehad of iets met een vrouw gedaan. Hij leek er zelfs nooit echt interesse in te hebben. Maar sinds een tijdje valt het meerdere mensen op hoe zijn gedrag richting mij veranderd is. Ik kan er niet echt concreet voorbeelden van geven maar het zijn kleine dingen die mij doen twijfelen aan zijn gevoelens voor mij. Opmerkingen, complimentjes, het directe contact dat hij ineens zoekt (normaal was het alleen 'noodzakelijk' contact en dat verliep altijd via mijn man), hoe hij me af en toe zit aan te staren en als hij dan 'betrapt' wordt ineens vuurrood wordt en niet meer uit zijn woorden komt (terwijl dat totaal niks voor hem is, hij heeft altijd zijn woordje klaar).
En ik vind het heel lastig om te bepalen wat ik hier mee om moet gaan. Ik heb absoluut geen gevoelens voor hem behalve dat ik hem heel erg mag als schoonbroer (al is hij wel iemand waar ik, als ik mijn man niet zou kennen, voor zou kunnen vallen). Ik wil hem hier niet mee confronteren omdat ik niet zeker weet of mijn twijfels wel waar zijn en zolang hij verder niks met zijn (al dan niet aanwezige) gevoelens doet vind ik het prima. Maar ik voel me er wel ongemakkelijk bij, we sporten regelmatig samen (zonder mijn man) en hebben het dan altijd heel gezellig. Ik wil dit graag blijven doen maar wil hem geen 'hoop' of zo geven maar ik wil (en kan) niet ineens afstandelijk gaan doen of zo.

Pfff ik weet niet eens wat ik met mijn biecht wil... Waarschijnlijk alleen even mijn verhaal kwijt kunnen.
<<

Anoniem51

Bericht 28 Mrt 2014 11:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Als hij weet dat jij een gelukkige relatie met je vriend, zijn broer hebt, dan zal hij sowieso niet zo snel echte realistische hoop krijgen. Tenzij je zelf wel toenadering op zoeken op meer intiem vlak. Waarschijnlijk is hij verliefd naar ben je voor hem wel onbereikbaar en realiseert hij zichzelf dat heus wel. Ik zou het dus gewoon zo laten.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Mrt 2014 11:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Heb er ook geen twijfels over dat hij iets zou proberen hoor, daar ken ik hem goed genoeg voor. En van mijn kant zal er ook absoluut geen (bewuste) toenadering komen.
Het is denk ik ook meer dat ik het 'sneu' voor hem vind, ik gun het hem zo om een leuke relatie te hebben.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 28 Mrt 2014 14:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat lastig, ik kan me voorstellen dat dit ongemakkelijk moet voelen. Merkt je vriend het ook op? En kan het zijn dat zwager niet perse verliefd op je is maar je bijvoorbeeld gebruikt als een soort oefenobject?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 28 Mrt 2014 15:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk niet dat mijn man er iets van merkt, anders zou hij het echt niet prettig vinden dat ik regelmatig met zijn broer weg ga. Maar die is er ook heilig van overtuigd dat zijn broer totaal geen interesse heeft in vrouwen (ook niet in mannen trouwens).
En alles kan natuurlijk, heb ook geen idee wat er werkelijk in het hoofd van mijn zwager om gaat. Er is zelfs nog een kans dat er totaal niks aan de hand is en dat we gewoon veel beter bevriend geraakt zijn de afgelopen tijd waardoor hij meer zichzelf durft te zijn bij mij en het daardoor meer lijkt dan het is (daar blijf ik op hopen)
Het was mij nog niet eens opgevallen, tot mijn vriendinnen er wat van zeiden na een feestje. En hoewel ik het steeds af deed als "doe niet zo belachelijk, jullie zien dingen die er niet zijn" ging ik er onbewust toch op letten dan gaan er natuurlijk steeds meer dingen opvallen (die misschien helemaal niks te betekenen hebben)... Hadden ze nou maar gewoon hun mond gehouden :eyes:

Hadden we het er een paar weken geleden nog over om samen 2 daagse wandelroute in de Ardennen te gaan doen. Nu weet ik gewoon niet meer of dat wel slim is. En dat vind ik heel jammer want ondanks dat er nog geen concrete plannen waren had ik er wel veel zin in. Voor mij is/was hij de grote broer die ik zelf niet heb, en dat onbevangen gevoel ben ik nu even kwijt.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 30 Mrt 2014 11:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Even onder het biechtaccount want mijn man mag hier no-way achter komen...



Dit snap ik niet zo goed...Ja, het is een ongemakkelijke situatie en je weet niet zeker of er echt verliefde gevoelens zijn. Ik zou het wel bespreken met je man en het contact met je zwager op een iets lager pitje zetten.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 30 Mrt 2014 11:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Als ik dit allemaal lees over bruiloften ben ik blij dat wij net stiekem zijn getrouwd! Lekker met z'n tweetjes (en 2 getuigen in de ochtend).
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 30 Mrt 2014 11:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Misschien kun je iets tegen je zwager erover zeggen? Dat kan alleen als je er zeker van bent, anders zet je jezelf wel een beetje voor gek. Persoonlijk zou ik t gewoon negeren.
<<

Anoniem29

Bericht 30 Mrt 2014 11:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Bacio schreef:Als ik dit allemaal lees over bruiloften ben ik blij dat wij net stiekem zijn getrouwd! Lekker met z'n tweetjes (en 2 getuigen in de ochtend).


Gefeliciteerd! :cheering:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 31 Mrt 2014 09:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Gefeliciteerd Bacio!
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2014 09:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Huh jij was toch allang getrouwd Bacio? Met een buitenlandse jongen toch? Mocht dat een vergissing van me zijn: gefeliciteerd!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Mrt 2014 16:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Lijkt me niet, aangezien ze zegt dat ze net getrouwd is! Gefeliciteerd Bacio!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem285

Bericht 01 Apr 2014 14:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Gefeliciteerd Bacio!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 01 Apr 2014 18:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Gefeliciteerd!!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 01 Apr 2014 21:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Gefeliciteerd!!
30-04-2017
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 05 Apr 2014 12:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Bedankt dames! Het was meer een formaliteit voor ons, maar toch leuk alle reactie's!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 08 Apr 2014 23:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Mijn ex en ik zijn een aantal jaar samen geweest en inmiddels alweer een jaar uit elkaar. Afgelopen weekend hadden we afgesproken, hij wilde graag weten hoe het met me ging. De laatste keer dat we elkaar zagen, zei hij dat hij me haatte en me niet meer kende. Dit gesprek was zo anders....we houden nog zoveel van elkaar. We hebben mooie herinneringen opgehaald en ook samen zitten huilen. Tijdens onze relatie is mij iets heel heftigs overkomen. Hij kon me daarin niet steunen en we groeiden uiteindelijk uit elkaar. Op een hele nare manier. We hebben allebei dingen gedaan en gezegd die echt niet konden. En nu, ineens zag hij al zijn fouten in, en bood hij oprecht zijn excuses aan. Met tranen. Hij wilde me ook steeds vasthouden en benadrukte dat hij altijd van me zou blijven houden, dat ik altijd zijn mooie meisje zou zijn. Ik heb een aantal keer benadrukt dat ik er echt geen toekomst meer in zie. En dat was ook zo, voor dit gesprek.
Nu ben ik in de war en denk ik....wat als? Wat als hij de liefde van mijn leven is? Ik ben nog nooit zo gek geweest op iemand als op hem. We zouden zelfs gaan trouwen....en in dit jaar heb ik wel wat mannen gedate, maar niet verliefd geweest. Deze jongen is ook niet mijn eerste liefde, dus dat kan het ook niet zijn. Ach en dan weet ik nog niet eens of hij mij wel terug zou willen hoor trouwens.

Kon je maar gewoon weer opnieuw beginnen....
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 09 Apr 2014 07:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Denk je dat je al die narigheden achter je kan laten, mochten jullie opnieuw een relatie krijgen? Denk je dat je hem weer volledig kunt vertrouwen, dat hij niet nog eens zo naar tegen je gaat doen als er weer iets heftigs gebeurt? Je hebt iemand nodig die er voor je is en goede en slechte tijden. Hij ziet nu zijn fouten in, maar kan jij daar gerust op zijn? Je wilt geen relatie waarin je bang bent dat zoiets zich herhaalt.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers