Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Airmiles niet te achterhalen.

<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2014 16:13

Airmiles niet te achterhalen.

Doordat mijn portemonnee gestolen is en daar de airmileskaart ook in zat ben ik gaan mailen. Heb mijn naam en adres gegeven en diegene die het probeerde uit te zoeken zegt dat de adresgegevens staan ingeschreven onder een adres in Enumatil waar ik nog nooit van gehoord heb. Hoe kan dat?
<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 05:36

Bericht 26 Mrt 2014 16:47

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Heb je niet toevallig nog een sleutelhangerkaartje van je airmiles? Of bestaat dat niet? Wel raar zeg.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Mrt 2014 16:49

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Ik weet dat je altijd twee pasjes kreeg bij airmiles. Heb je dat andere pasje toevallig niet meer?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2014 17:03

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Ik spaarde voor AAP en mijn moeder ook. Vind het zo raar, want heb daar helemaal geen familie. Het gekke is ook nog dat dmv mijn geboortedatum ook uitkomen op een adres in die plaats. Nog maar een vragen denk ik.
<<

Anoniem187

Bericht 27 Mrt 2014 17:23

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Nog eens vragen. Wellicht zoekt ze per ongeluk verkeerd?
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Mrt 2014 20:47

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Heb weer gemaild en die vrouw mailde terug dat ze m'n nr graag wilde om het uit te leggen. Ze vroeg dat eerder ook al, maar ik zei dat ik mijn nr niet zomaar geef en dat ik vind dat het per mail maar geregeld moet worden. Snap ook niet dat ze wil bellen.Wat is het verschil/nut?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Mrt 2014 07:13

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Dan zullen ze niks kunnen doen. Dat nummer is persoongeboden. Zij kunnen daarmee zien wanneer wat is veranderd. Als jij dat niet wilt geven zullen ze niks voor je kunnen doen.
Waar ik een beetje moe van wordt is dat jij vaak wilt dat mensen een hoop voor je doen, maar je eigen medewerking is minimaal. Zij hebben nu jou kaartnummer nodig of je te kunnen helpen en dat wil je niet geven, maar je vindt wel dat ze het moeten oplossen. Een beetje medewerking is op zich wel op zijn plaats dan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem111

Bericht 28 Mrt 2014 07:55

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Silly-One schreef:Dan zullen ze niks kunnen doen. Dat nummer is persoongeboden. Zij kunnen daarmee zien wanneer wat is veranderd. Als jij dat niet wilt geven zullen ze niks voor je kunnen doen.
Waar ik een beetje moe van wordt is dat jij vaak wilt dat mensen een hoop voor je doen, maar je eigen medewerking is minimaal. Zij hebben nu jou kaartnummer nodig of je te kunnen helpen en dat wil je niet geven, maar je vindt wel dat ze het moeten oplossen. Een beetje medewerking is op zich wel op zijn plaats dan.

Ze heeft het over een telefoonnummer, niet over een kaartnummer ;-)

@CB, sommige dingen zijn nou eenmaal makkelijker telefonisch te bespreken dan per e-mail. Als ze een aantal vragen wil stellen waarbij de volgende vraag steeds afhangt van je antwoord, dan ben je per e-mail nog wel een paar dagen bezig, terwijl het per telefoon in 5 minuten geregeld kan zijn.
En als je je nummer niet wil geven, bel je toch lekker zelf en scherm je je nummer even af?
<<

Anoniem51

Bericht 28 Mrt 2014 08:06

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Heh? Hoe kunnen zij, als jij jouw adresgegevens opgeeft, uitkomen op een ander adres dan? Dat zou betekenen dat er twee adressen aan je kaart gebonden staan. Krijg je nog post van Airmiles, of heb je toevallig nog wat liggen? Misschien staat daar je pasnummer op. Misschien krijg je dan meer gedaan.
Daarbij zou ik gewoon lekker je telefoonnummer geven, het is toch veel makkelijker om dit mondeling samen uit te zoeken? Ben je waarschijnlijk veel eerder klaar ook. Er werken heus geen notoire stalkers, daar op de Airmiles klantenservice :wink:
<<

Anoniem51

Bericht 28 Mrt 2014 08:12

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Ohhhhh en ik bedenk me, jullie sparen voor stichting AAP, ik kan me herinneren dat er destijds een commercial was dat je via stichting AAP een Airmilespas kon aanvragen. Misschien staat hij daarom ook aan dat adres gebonden. Ik ga even googelen waar Stichting AAP zit.
<<

Anoniem51

Bericht 28 Mrt 2014 08:13

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Zit in Almere. Die woonplaats die jij plaatste heb ik nog nooit van gehoord.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 28 Mrt 2014 08:16

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Heb je een V&D vippas? Die heeft bij mij hetzelfde nummer als de airmilespas.

In e-mails van airmiles staat ook het kaartnummer.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 28 Mrt 2014 08:23

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Eventueel kijken of je nog bonnetjes hebt van winkels waar je je pas hebt laten zien. Daar staat ook je airmilesnummer op als je hem hebt gescand.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2014 09:26

Re: Airmiles niet te achterhalen.

Ik heb geen mails, bonnetjes ed. Ik kreeg ooit wel mails waarin ik kan zien hoeveel airmiles ik had, maar heel vreemd is dat ik die nooit meer krijg.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers