Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dochter heeft zich verstapt.

<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 27 Mrt 2014 16:12

Dochter heeft zich verstapt.

En ik weet niet zo goed of ik er de huisarts voor moet bellen of niet. Verstappen is gisteravond al gebeurt, vriend zegt dat ze toen wel moest huilen. Vanmorgen liep ze met een stijf beentje maar zei ze dat ze er geen pijn aan had. Beentje/enkel/voetje is ook niet rood of gezwollen, ook niet blauw. Geen zichtbaar letsel dus. Nu heb ik haar alleen vanmorgen even zien lopen, ze zit nu nog op de opvang. Heb om 10 uur wel even telefonisch contact gehad met de opvang, ze liep nog mank maar ze speelde wel gewoon. Dus het doet haar niet zeer (genoeg) om stil te blijven zitten. Ze heeft wel een hoge pijngrens, en daardoor en door het mank lopen twijfel ik dus om wel of niet te bellen. En we zitten 1 dag voor het weekend, als het maandag ofzo gebeurt zou zijn zou ik het makkelijker nog een paar dagen aankijken.
Wat zouden jullie doen?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Mrt 2014 16:26

Re: Dochter heeft zich verstapt.

Ik zou even bellen voor overleg. Als de dokter haar wilt zien, heb je snel genoeg een afspraak.
L2014 & H2017
<<

Anoniem97

Bericht 27 Mrt 2014 16:30

Re: Dochter heeft zich verstapt.

Ik zou niet bellen en afwachten, maar als jij twijfelt dan kan je toch gewoon bellen?
<<

Anoniem75

Bericht 27 Mrt 2014 16:38

Re: Dochter heeft zich verstapt.

Mijn zoon heeft 3 dagen terug zijn voet flink verzwikt. Hij zwikte zijn voet om toen hij op de laatste trede van de trap stond. De bolling van zijn voet is nu helemaal blauw incl. zijn 5 tenen. Hij heeft 'm dus goed zeer gedaan. De eerste 2 dagen liep hij wat mank maar sinds vandaag kan hij weer rennen. In eerste instantie dacht ik dat hij iets gebroken had maar we hebben toch even afgewacht. Ik wilde kijken of hij erop kon lopen en dat ging gelukkig wel. Een verstuiking is vaak pijnlijker dan iets breken. Ik zou nog even afwachten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 27 Mrt 2014 17:00

Re: Dochter heeft zich verstapt.

Het zou eerlijk gezegd niet eens in mij opkomen om hiervoor de arts te bellen. Ik zou het nog even afwachten, zeker als zij zelf aangeeft geen pijn te hebben.

♥♥
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 27 Mrt 2014 17:15

Re: Dochter heeft zich verstapt.

Nee dat had in inderdaad ook Elliot, maar ik twijfel toch. Zelf neig ik ook naar afwachten, dus dat ga ik ook doen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 27 Mrt 2014 17:40

Re: Dochter heeft zich verstapt.

Ik zou ook afwachten, omdat het wel gevoelig kan zijn als je je verstapt hebt (ook als je geen pijn hebt). Dat zou ook kunnen verklaren waarom ze (een beetje?) mank loopt. Zeker als ze zelf aangeeft geen pijn te hebben zou ik nu geen actie ondernemen.
<<

Anoniem187

Bericht 27 Mrt 2014 18:02

Re: Dochter heeft zich verstapt.

Ik zou bellen voor overleg, al is het maar voor je eigen rust.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 27 Mrt 2014 20:40

Re: Dochter heeft zich verstapt.

Ze loopt wel duidelijk mank. Ik kijk het gewoon even aan. Ik mag ook gewoon in haar voeten knijpen en ermee draaien en de tenen bewegen etc... Dus het zal wel loslopen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers