Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw mooiste kledingstuk in je kast

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Mrt 2014 13:23

Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Heb jij ook één kledingstuk in de kast liggen waar je verliefd op bent? Show hem hier.

Afbeelding

Deze jurk heb ik ooit voor een bruiloft gekocht. Helaas draag ik hem verder vrij weinig. Puur omdat het weer wel goed moet zijn voor deze jurk. Het is in elk geval een feestjurk, die je ook met goed weer op het terras kan dragen.
Laatst gewijzigd door Silly-One op 26 Mrt 2014 14:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem156

Bericht 26 Mrt 2014 14:06

Re: Jou mooiste kledingstuk in je kast

Ik kan niet echt iets bedenken wat ik zomaar heel mooi vind, ik vind het eerder heel mooi staan.

het is trouwens jouW.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 26 Mrt 2014 14:12

Re: Jou mooiste kledingstuk in je kast

Dat zijn er meerdere;

Benneton zwarte lange winterjas
G-star midge skinny jeans
G-star lynn skinny
Indian rose jeans
Vintique enkellaarsjes
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Mrt 2014 14:13

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Aangepast. Taal is niet mijn sterkste kant helaas. Maar probeer van mijn fouten te leren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem187

Bericht 26 Mrt 2014 16:42

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Pfoe, geen idee.. Ga er eens over nadenken.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 26 Mrt 2014 17:22

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Mijn trouwjurk.:) Hij is niet wit, dus als ik ooit nog 's naar iets heel sjieks kan, zou ik hem graag nog 's dragen. En hopen dat ie nog past natuurlijk. ;)
<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 26 Mrt 2014 17:42

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Lonely Goatherd schreef:Mijn trouwjurk.:) Hij is niet wit, dus als ik ooit nog 's naar iets heel sjieks kan, zou ik hem graag nog 's dragen. En hopen dat ie nog past natuurlijk. ;)


Wat leuk zeg dat jouw trouwjurk niet wit was. Welke kleur was hij?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 26 Mrt 2014 17:45

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Wednesday schreef:
Lonely Goatherd schreef:Mijn trouwjurk.:) Hij is niet wit, dus als ik ooit nog 's naar iets heel sjieks kan, zou ik hem graag nog 's dragen. En hopen dat ie nog past natuurlijk. ;)


Wat leuk zeg dat jouw trouwjurk niet wit was. Welke kleur was hij?
Soort poederig lichtblauw.
<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 26 Mrt 2014 17:48

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Dat lijkt me erg mooi!
<<

Anoniem50

Bericht 26 Mrt 2014 21:43

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Sinds ik hem vond mijn hele foute Umbro trainingsbroek. Op mijn 13e wilde ik gabber zijn en kreeg ik van mijn ouders geld om een trainingspak te kopen. Australian en Cavello waren nog te duur, en ik had 250 gulden, dus kocht ik een mooie zwarte Umbro. We zijn 18 jaar verder en hij leeft nog. Maar dan is het voordeel daarvan wel geweest dat hij 8 jaar in een plastic tas heeft gezeten en achter het schot bij mijn ouders heeft gestaan. Als de broek kon praten dan kon hij hele verhalen iedereen hele verhalen vertellen.
<<

Anoniem124

Bericht 26 Mrt 2014 23:40

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Hahaha Marley! En die broek is dus ook nog mooi?
<<

Anoniem50

Bericht 26 Mrt 2014 23:51

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

M-Train schreef:Hahaha Marley! En die broek is dus ook nog mooi?


Serieus! Hij is mooi! Ik ga er niet meer mee naar buiten als ik vroeger zou doen, maar ik denk dat als ik het morgen wel zou doen dat iedereen me zou roemen om mijn trainingsbroek. Absoluut retro en vintage, maar daar heb ik geen problemen mee. Het is echt mijn lievelingsbroek voor thuis.
<<

Anoniem124

Bericht 26 Mrt 2014 23:52

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Fotootje!
<<

Anoniem50

Bericht 26 Mrt 2014 23:58

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Zegt dat domme ding, mijn telefoon, dat de batterij leeg is en dat hij alleen maar een foto kan nemen zonder flitser. Dus of je moet genoegen nemen met dat wat lekker donker is of je moet wachten tot de batterij weer vol opgeladen is. En dus morgen.. :wink:
<<

Anoniem124

Bericht 27 Mrt 2014 00:02

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Je kan toch een lampje aandoen in de woonkamer? :banaan:
<<

Anoniem50

Bericht 27 Mrt 2014 00:12

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

M-Train schreef:Je kan toch een lampje aandoen in de woonkamer? :banaan:


Sinds wanneer hangt een spiegel voor het bekijken van kleding in de woonkamer? Ik ben vreemd, maar zo vreemd nog niet.

Ik maak morgen een foto van mezelf in de spiegel in de slaapkamer, terwijl die domme zonlicht de kamer binnen schijnt. Ziet die kamer het zonlicht ook weer eens. :bounce: :wink:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 27 Mrt 2014 01:07

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Je had ook een foto vd broek kunnen maken :p

Ik heb een aussie gehad:p was nog wel een hippe want de mouwen konden eraf geritst worden.

Mijn joggingbroeken en joggingvesten..
Edit: owww mooiste kledingstuk! Ik had het over de fijnste ;)
Een jurkje
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Mrt 2014 08:56

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Lonely Goatherd schreef:Mijn trouwjurk.:) Hij is niet wit, dus als ik ooit nog 's naar iets heel sjieks kan, zou ik hem graag nog 's dragen. En hopen dat ie nog past natuurlijk. ;)


Ik had een fuchsia roze jurkje toen wij trouwde en ik dacht ook dat ik die later nog weleens aan zou kunnen doen naar een feestje. Maar ik denk nu dat ik dat toch niet meer ga doen, voor mijn gevoel klopt dat niet omdat geen enkel feestje zo speciaal is als die dag en die jurk er dus niet bij hoort of zo.
Het jurkje zal dus wel voor altijd in de kast zal blijven hangen, maar het is dan wel meteen het kledingstuk met de meeste emotionele waarde in mijn kast.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem50

Bericht 27 Mrt 2014 19:26

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Ik had nog een fotootje beloofd. Zie nu pas dat ik verf in mijn favoriete trui heb. Ik moet vaker in de spiegel kijken. :P
Afbeelding

Het is mijn fijnste en mooiste kledingstuk. 1) omdat ik al mijn kleding zo goed als verkocht heb. 2) omdat ik er herinneringen aan heb.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mrt 2014 19:36

Re: Jouw mooiste kledingstuk in je kast

Mooie campingsmoking, Marley ;)
❤ 7 juni 2018

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers