Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer weer normaal plassen?

<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 27 Mrt 2014 08:05

Wanneer weer normaal plassen?

Mikey heeft net bijna vier dagen in het ziekenhuis gelegen met hele erge buikgriep en was vreselijk uitgedroogd. Inmiddels zijn we ontslagen uit het ziekenhuis omdat hij weer redelijk plaste, dronk en at. Het drinken gaat nog niet super, maar hij krijgt wel redelijk wat binnen. Ik geef hem vaak fruit of appelmoes, daar zit ook vocht in. Drinken pakt hij nog niet niet optimaal. Gister heeft hij 200 cc melk gedronken, een potje fruit, een klein bakje appelmoes, een paar slokjes drinken en voor hij ging slapen ongeveer 70 cc melk. Alleen heeft hij gister overdag volgens mij maar 1 keer geplast. En vannacht helemaal niet. Nu ben ik sowieso van plan vandaag even te gaan bellen hierover, maar vroeg me af of iemand weet of het normaal is dat dit weer op gang moet komen en we gewoon wat geduld moeten hebben of dat er misschien iets anders aan de hand kan zijn.
A.K.A Slaatje

]
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 27 Mrt 2014 08:37

Re: Wanneer weer normaal plassen?

Fijn dat jullie mannetje weer thuis.
Luuk heeft toen hij 8 maanden was ook 4 dagen in het ziekenhuis gelegen met buikgriep en uitdroging. Vanaf dat hij thuis was duurde het denk ik nog een dag of 4/5 dag hij weer de normale hoeveelheid dronk/at. En normaal plassen denk ik ook een dag of 2/3. Eerste dagen waren de plasjes erg klein waardoor je het amper in de luier voelde/zag.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem97

Bericht 27 Mrt 2014 09:51

Re: Wanneer weer normaal plassen?

Ik denk dat t lichaam nog heel veel vocht zelf opslaat omdat hij zo ziek is geweest.
Meestal duurt dat weer even voor dat dat op pijl is en ze weer volle luiers hebben.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers