Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Minder uren ivm bezuiniging.

<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 15:10

Bericht 26 Mrt 2014 17:35

Minder uren ivm bezuiniging.

Mijn leidinggevende belde mij net.
Ivm bezuinigen wordt mijn contract teruggezet naar 2 dagen of misschien zelfs beëindigd.
Ik wist dat dit kon gebeuren aangezien er onlangs een gesprek is geweest met een man die de hele boekhouding onder de loep heeft genomen.
Maar aangezien ik gisteren een heel goed gesprek met mijn leidinggevende heb gehad komt dit rauw op mijn dak.

Ik krijg alimentatie voor mijn kind , ik weet dat als je bijstand krijgt dit daarvan af wordt getrokken. Is dit bij een eventuele aanvulling ook zo?

Wat een kakzooi.
<<

Anoniem29

Bericht 26 Mrt 2014 18:18

Re: Minder uren ivm bezuiniging.

Kunnen ze dat zomaar doen?

Jij hebt toch een contact getekend waarin je uitgaat van een bepaald aantal uren. Volgens mij mag je contract nooit zomaar beëindigd worden toch? Alleen als het daadwerkelijk afloopt.
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 15:10

Bericht 26 Mrt 2014 18:32

Re: Minder uren ivm bezuiniging.

Vergeten te melden , mijn contract loopt tot 1 mei.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers